Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 12:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2006 13:34 
Offline

Geregistreerd: za 01 jul 2006 23:26
Berichten: 9
Woonplaats: Woudenberg (omg. Amersfoort)
Hallo,
Ik krijg nog steeds na het inloggen:
"Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak."

Hebben jullie dit ook?

Stephan

_________________
Als ze de belkosten naar 0900-1905 gingen uitbetalen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2006 15:32 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
stephan-b schreef:
Hallo,
Ik krijg nog steeds na het inloggen:
"Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak."

Hebben jullie dit ook?

Stephan


Vraagje? ben je al volledig geporteerd?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2006 15:48 
Offline

Geregistreerd: za 01 jul 2006 23:26
Berichten: 9
Woonplaats: Woudenberg (omg. Amersfoort)
Hallo!

Het is echt een wonder bij planet!
Op advies van de helpdesk heb ik nogmaals een MIJN KPN account aangemaakt.
ra ra ra...
HET WERKT!

_________________
Als ze de belkosten naar 0900-1905 gingen uitbetalen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2006 16:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
mooi dat er nog wonderen bestaan; tevens een slotje op het topic.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling