Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011 15:38 
Offline

Geregistreerd: wo 25 mei 2011 10:36
Berichten: 2
Al een paar maanden heb ik het volgende probleem waar KPN (zeggen ze) gewoon zou moeten werken.

Ik heb al jaren met volle tevredenheid bij Planet/KPN internet plus bellen met nummerweergave. Nu doet de nummerweergave het sinds enkele maanden alleen nog maar wanneer het nummer ook daadwerkelijk bekend is. Wie zijn nummer heeft afgeschermd komt natuurlijk niet in beeld, maar ik kon wel altijd zien dat er gebeld was. Bijvoorbeeld 2 x gebeld om 16.00 uur en om 17.30 uur. Nu wordt dit laatste niet meer doorgegeven op mijn Panasonic toestel (model KX-TG8302).

KPN zegt alles te hebben doorgelicht en ik heb alles nog een keer opnieuw aangesloten. Maar het komt niet meer in beeld. Ook heb zelf diverse testen gedaan en het toestel direct op de Experiabox aangesloten (type grijs van Siemens). Maar ik krijg niks in beeld.

KPN zegt dat dit aan mijn toestel ligt, maar daar geloof ik niets van. Het heeft altijd gewoon gewerkt en het toestel is pas 2,5 jaar oud. Ook de geheugen van het toestel heb ik voor de zekerheid geleegd.

Zijn er meer mensen die geen envelopje meer krijgen van onbekende bellers?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 01:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Inderdaad vreemd verhaal. Zou u eens en toestel van bv de buren kunnen lenen en deze proberen? ik wil even uitsluiten dat het aan uw huistelefoon ligt. Kijk wel even voor en modern recentelijk toestel! als bv twee toestellen van de buren ook niets weergeven dat ligt het niet aan het type toestel maar iets in de verbinding.

Ik hoor graag weder van u.

Gr marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 11:46 
Offline

Geregistreerd: wo 25 mei 2011 10:36
Berichten: 2
Zal het eens proberen, moet dan wel een toestel zien te vinden met een afleesvenster (display)

Maar heeft de rest hier geen last van dit veschijnsel? Kunnen jullie wel zien of er uberhaupt een bericht is binnen gekomen (geheim nummer)?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 11:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Voor alle duidelijkheid: dit forum is geen onderdeel van KPN, maar wordt gerund door vrijwilligers en mensen die hun ervaringen, ideeën e.d. met anderen willen delen.
Dus hebben wij ook geen toegang tot systemen om te controleren of genoemde oproep wel of niet binnenkomt.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling