Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2010 17:36 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
Vandaag een e-mail ontvangen van KPN dat onlangs de snelheden zijn verhoogd van 8 naar 16 mb. Ik heb er nog niets van gemerkt, na een test van speedtest sta ik nog steeds op 820 kb per seconde. Vroeg mij af hoe het met jullie staat wat betreft de snelheid, zie hieronder het bericht.

Onlangs zijn de snelheden van uw internetabonnement automatisch verhoogd van 8 Mb/s naar maximaal 16 Mb/s. Zonder extra kosten kunt u genieten van alles wat sneller
internet te bieden heeft. Wat dat voor u inhoudt? Bekijk het zelf, klik op de button hieronder en ontdek de mogelijkheden van sneller internet.

Wij wensen u nog veel internetplezier.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2010 21:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Hoi Rose,

Ik zou als ik u was een im sturen naar Webcare met daarin de klacht, postcode en huisnummer dan kan Webcare eens kijken of alle instellingen op het modem/dslam goed staan. Er zijn wel meer opmerkingen van klanten die in het modem al wel de hogere waarde's hebben staan, maar in praktijk die niet halen.

gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2010 21:22 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
marcel234 schreef:
Hoi Rose,

Ik zou als ik u was een im sturen naar Webcare met daarin de klacht, postcode en huisnummer dan kan Webcare eens kijken of alle instellingen op het modem/dslam goed staan. Er zijn wel meer opmerkingen van klanten die in het modem al wel de hogere waarde's hebben staan, maar in praktijk die niet halen.

gr Marcel234.


Ik heb gebeld met de KPN
na 20 minuten zogenaamd onderzoek kwam de mededeling dat ik nooit aan die 16 kan komen ivm interactief tv. Dus wordt mijn abonnement teruggezet op basis, ik betaal dan weer iets minder en houd de zelfde snelheid. Pfff wat een gedoe soms...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2010 23:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Rose schreef:
Ik heb gebeld met de KPN
na 20 minuten zogenaamd onderzoek kwam de mededeling dat ik nooit aan die 16 kan komen ivm interactief tv. Dus wordt mijn abonnement teruggezet op basis, ik betaal dan weer iets minder en houd de zelfde snelheid. Pfff wat een gedoe soms...



idd erg vervelend. Ik zie helaas met de regelmaat deze meldingen voorbij komen. mensen worden op de hoogste gesteld dat ze een hogere snelheid krijgen, maar later blijkt dat in praktijk nooit haalbaar.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat kpn dit doet om de wind uit de zeilen te halen van de kabelaars. op een uitzondering daar gelaten kan bijna niemand een hogere snelheid halen doordat nog maar en handjevol wijkkasten zijn gereed gemaakt voor vdsl. Dit siert kpn niet, en ik zal morgen eens trachten dit aan te kaarten bij kpn, want zo ga je niet met (potenciele) klanten om.

gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: za 22 mei 2010 07:30 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
marcel234 schreef:
Rose schreef:
Ik heb gebeld met de KPN
na 20 minuten zogenaamd onderzoek kwam de mededeling dat ik nooit aan die 16 kan komen ivm interactief tv. Dus wordt mijn abonnement teruggezet op basis, ik betaal dan weer iets minder en houd de zelfde snelheid. Pfff wat een gedoe soms...



idd erg vervelend. Ik zie helaas met de regelmaat deze meldingen voorbij komen. mensen worden op de hoogste gesteld dat ze een hogere snelheid krijgen, maar later blijkt dat in praktijk nooit haalbaar.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat kpn dit doet om de wind uit de zeilen te halen van de kabelaars. op een uitzondering daar gelaten kan bijna niemand een hogere snelheid halen doordat nog maar en handjevol wijkkasten zijn gereed gemaakt voor vdsl. Dit siert kpn niet, en ik zal morgen eens trachten dit aan te kaarten bij kpn, want zo ga je niet met (potenciele) klanten om.

gr Marcel234.


precies
en dan wordt je ook nog een lekker gemaakt met een email bericht waarin ze je feliciteren. Na een check met speedtest bleek dit dus niet het geval. Het koste me wel 20 minuten aan bel kosten met de KPN. Alleen maar teleurstellend.
Bedankt Marcel

Groetjes


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KPN snelheid
BerichtGeplaatst: za 22 mei 2010 19:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@Rose:

Zie ook even dit bericht: viewtopic.php?f=5&t=3518&start=75#p29234

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling