Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 22:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 00:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Als je net alles denkt op een rijtje te hebben, kom ik vandaag tot de ontdekking dat mijn mailaccounten niet meer werken. Elke keer kreeg ik de melding "this account is disabbeld" dus dan maar bellen met de helpdesk. En ja hoor, door een "foutje" zijn al onze mailaccounten opgeheven en nu moet het door gestuurt worden naar afdeling 1>2>3>4>5 enzo, kortom, dat gaat weer weken duren voor we weer de mail kunnen ophalen. Leuk, klanten kunnen ons nu niet meer bereiken.

Kpn sluit je aan toch? yeah right :evil: ik ben hier behoorlijk ziek van :evil:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 08:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Ik kan mij goed voorstellen dat je er behoorlijk van baal.

KPN sluit je aan en natuurlijk ook af, of nooit meer af :wink: zo gaat het met de rekeningen van hun ook die blijven ze sturen of nooit ook al zit je niet meer bij hun. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 14:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Toen ik over ging naar "e-mail only" had ik hier ook last van....
Hoofdaccount was redelijk vlot weer terug, de overige duurde veel langer.

Succes... 8)

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 23:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Nou ben erachter wat de reden is van deze blokkade. er is door iets of iemand binnen kpn een opzegging aangevraagd voor 25 februari (vandag dus) Ik heb deze zeker niet aangevraagd en natuurlijk is kpn nu helemaal de draad kwijt. Mooie is dat ik ook eigen site en mail hebt met e-mail aliassen en die doen het ook niet meer :evil:

nu moet alles weer terug gedraaid gaan worden maar ik begin het langzamerhand na 3 jaar echt beu te worden. iedere 3 maanden is het wel weer wat, iniedergeval, alles doet het nog, maar of dat zo blijft? nu weet ik waarom ziggo nog niet helemaal hebt gecanceld maar laten verlagen naar het goedkoopste pakket. Mocht kpn toch de stekker eruit trekken zit ik niet zonder :wink:

Aan webcare: wanneer houdt het eens op met al dat kommer en kwel en al die admin rommel die maar niet op de rails te krijgen is? :evil:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 13:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
marcel234 schreef:

Aan webcare: wanneer houdt het eens op met al dat kommer en kwel en al die admin rommel die maar niet op de rails te krijgen is? :evil:


Groet Marcel.


Hallo Marcel,

Wij weten nog niet precies waar het aan ligt. Maar lees vaak uw verhalen door alle topics heen, niet alleen hier maar ook bij ITV.
Ik heb gelezen dat u Ziggo had aangevraagd. Het kan zijn dat hierdoor uw abonnement bij ons hebt verbroken om naar een andere provider heen te gaan. Maar het valt me wel op dat u altijd maar problemen heeft met ons.
Even op een rij:
-E-mail alliassen weg
-Pincode die zomaar veranderd
-Pakketten dat zomaar aanstaan
-ga zo maar door...

Als u het een en ander uitgezocht wil hebben, dan verzoek ik u toch te mailen met ons. U hebt ons adres.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 21:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
vandaag maar even gebeld met wederom kpn om na te vragen hoe of wat met die opzegging. Nu kunnen we er lang en kort over draaien maar die opzegging is niet meer terug te draaien. Hoe lullig het ook klinkt, na een rondje of 7 afdelingen van hd tot backoffice, niemand weet hoe en waar die opzegging vandaan komt.

Op 11 januari is de lijn al geblokkeerd, en op 23 februari is de opzegging aangevraagd. Heeft verder niets met ziggo te maken. Nu komt het mooie! als de lijn op 11 januari al is geblokkeerd...waarom kan ik dan nog steeds bellen/internetten/tv kijken? en als de lijn "gesloopt" is op 23 februari...waarom kan ik dan nog steeds bellen/internetten en tv kijken?

Niemand weet het bij kpn, maar zoals ik het begrijp kan het singaal ieder moment eruit vallen. Op de vraag of dit nog kan worden terug gedraaid is het antwoord: nee, want volgens alle gegevens is de lijn gesloopt, wat ik moet gaan doen is na dat de lijn echt dood is alles weer opnieuw aanvragen en daarbij ene verzoek indienen het huidige nummer opnieuw te activeren.

beste webare, nu kan je hier mooie verhalen gaan breien dat ik alleen maar problemen hebt maar dat is subiet niet waar. Als dat vanaf 2006 zo zou zijn had ik allang de pijp aan maarten gegeven. de dingetjes die jij opnoemt zijn peuleschilletjes en easy oplosbaar. maar dit is natuurlijk wel erg grof vind je zelf niet? zomaar iemand lijn slopen zonder dat hij daar zelf enige notie van heeft, dwz geen brieven of enige correnspondentie hierover.

Erg teleurstellend van je webcare om te stellen dat ik alleen maar negatieve ervaringen hebt met iptv, lees je uberhaubt het iptv gedeelte op dit forum wel? daar heb ik namelijk 10-tallen positieve ervaringen over iptv geschreven.

Ziggo heeft hierin niets te maken waarom? omdat die ziggo lijn op een hele andere naam staat :wink:

Face it boys en geef nou eens toe dat er stelselmatig grove fouten worden gemaakt maar ga hierin niet een vinger wijzen naar ALTIJD de gebruiker, want wat mij nu overkomt is al vaker gebeurt bij andere mensen, voorbeelden hiervan zijn op dit forum te vinden.

En nu hoop ik, webcare, dat je ook zo sportief bent op dit verhaal te reageren.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 feb 2009 22:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik wil even los het volgende nog zeggen tegen webcare dat aansluit op zijn verhaal:

-E-mail alliassen weg- is al vele malen eerder gebeurt, voorbeelden zijn op dit forum te vinden
-Pincode die zomaar veranderd- ook hierin niet uniek, voorbeelden hiervan zijn zowel op dit als op het i-tv forum van kpn te vinden
-Pakketten dat zomaar aanstaan Zucht. ook hierin VELE voorbeelden te vinden op zowel dit als het i-tv forum
-ga zo maar door... vertel, maak me gek! :mrgreen:

Nee beste webcare ongefundeert schrijf je dit terwijl als je even op beide forums de zoekfunctie zou gebruiken je zou zien dat ik ZEKER niet de enigste ben hierin :wink:

Ik zal het maar niet hebben over het verhaal dat in goeie harmonie is verwijderd, en daar doel ik op dat de klanten van iptv stelselmatig worden voorgelogen over nieuwe sw dat al maaaanden word beloofd maar niet word uitgerold, mensen zitten met een stb dat over en over vastloopt, een menu heeft dat zo traag is dat je soms koffie kan zetten alvorens je verder kan in het menu. Vrij programmeren dat al RUIM 2 jaar word beloofd enzo. dus stttt niet naar de gebruiker wijzen, daar kunnen jullie lelijk je handen aan branden :wink:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2009 11:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Het lijkt mij zo 123 op een vergissing, perongeluk de verkeerde postcode genomen.
Dat is bij mij ook al een keer bijna gebeurd. Mijn buren hebben bijna dezelfe achternaam al ikke .
De monteur die ene nieuwe box kwam aansluiten gaf wel de goede postcode door, maar de persoon aan de andere kant had per ongeluik de box van onze buren veranderd.
Gelukkig kwam de monteur er snel achter wat er fout ging, omdat SN nummers niet klopten.

Zo'n fout kan volgens mij ook makkelijk bij jou gebreurd zijn. Iemand heeft perongeluk ene verkeerde postcode gebruikt en jij bent nu effe de pineut.


Volgens mij moet er je klantedossier staan wie wat heeft gedaan. Daar moet ook bij staan wie opdracht heeft gegeven om jou lijn te slopen en met welke reden.
Zoniet dan moet KPN heel sterk de procedure van de helpdesk nakijken.

Ik had van de week weer een tel. contact met T-mobile, over een factuur. Na dat opgelost was, had ik nog een paar openstaande vragen.
De HD medewerker kon letterlijk en figuurlijk nakijken wat en wanneer er was besproken, en kwam zo achter een paar nog niet afgehandelde klachten. Deze werden meteen afgehandeld.

Volgens mij moet dat ook bijKPN kunnen, of ze het willen dat is een andere zaak, maar het moet kunnen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2009 12:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat een (onterechte) opzegging niet is terug te draaien is toch eigenlijk gewoon van de gekke...

Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Gewoon de molen even stil zetten en de boel weer terug zetten?

Als je de krant opzegt dan bellen ze je 88 keer of je echt wel wil opzeggen.
Zeg je dan "laat dan toch maar weer komen" dan krijg je de volgende morgen de krant weer in de bus.
Nu noemen we de krant ADSL en kan het niet? Dat is toch echt flauwekul.

Blijkbaar zijn ze bij KPN klanten liever kwijt dan rijk?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2009 17:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Robèrt schreef:
Dat een (onterechte) opzegging niet is terug te draaien is toch eigenlijk gewoon van de gekke...

Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Gewoon de molen even stil zetten en de boel weer terug zetten?

Was het maar zo makkelijk. Heeft te maken met een geautomatiseerd proces welke slechts door enkele mensen echt aan te passen is. De helpdesk kan hierin niks beginnen al zouden ze willen.

De hele automatisering heeft ook veel te leiden gehad de afgelopen jaren. Ga eens na alle veranderingen. Vlak voor 2000 kwam ISDN iets later kwam adsl en nu alle andere diensten over adsl.
Ik kan me voorstellen dat de systemen het niet helemaal aan kunnen en hoop dat er snel een nieuw systeem zal komen. Tot die tijd maar veel duimen!

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2009 18:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
C. van Asperen schreef:
Robèrt schreef:
Dat een (onterechte) opzegging niet is terug te draaien is toch eigenlijk gewoon van de gekke...

Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Gewoon de molen even stil zetten en de boel weer terug zetten?

Was het maar zo makkelijk. Heeft te maken met een geautomatiseerd proces welke slechts door enkele mensen echt aan te passen is. De helpdesk kan hierin niks beginnen al zouden ze willen.

De hele automatisering heeft ook veel te leiden gehad de afgelopen jaren. Ga eens na alle veranderingen. Vlak voor 2000 kwam ISDN iets later kwam adsl en nu alle andere diensten over adsl.
Ik kan me voorstellen dat de systemen het niet helemaal aan kunnen en hoop dat er snel een nieuw systeem zal komen. Tot die tijd maar veel duimen!


Juist door automatisering zou het makkelijk moeten zijn om zoiets ongedaan te maken, daarom heet het ook automatisering.

Ik kan me nl niet voorstellen als een grote klant bv bij de KLM, zou worden afgewimpelt van tja het zit nu eenmaal in de molen, dus helaas pindakaas over 1 maand wordt je afgeloten.

Misschien moeten ze bij KPN weer echte mensen op de juiste plaatsen hebben en niet meer studentjes die graag een paar centen willen bijverdienen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 09:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Haakmeer,

Daar ben ik het mee eens daarom zeg ik tijd voor een nieuw systeem!
De oude systemen zijn nog te vervuild met alle voorgaande diensten dat het dus niet goed loopt.

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 14:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
C. van Asperen schreef:
Robèrt schreef:
Dat een (onterechte) opzegging niet is terug te draaien is toch eigenlijk gewoon van de gekke...

Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Gewoon de molen even stil zetten en de boel weer terug zetten?

Was het maar zo makkelijk. Heeft te maken met een geautomatiseerd proces welke slechts door enkele mensen echt aan te passen is. De helpdesk kan hierin niks beginnen al zouden ze willen.


Daar heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen. Wás het maar zo gemakkelijk.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 15:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Misschien denk ik wel te simpel....

Ik heb ruim 18 jaar gewerkt bij twee bedrijven waar ik altijd het onmogelijke moest opknappen als er iets "vast" in de systemen zat.
Het was mijn taak om de boel weer vlot te trekken en zien te voorkomen dat het weer zou gebeuren.
Ik kon als enige echt overal bij en kreeg het ook altijd voor elkaar.

Als je van diverse afdelingen afhankelijk bent gaat het vast fout, krijg je het nooit snel gedaan.

Voor een klant is het bijzonder onhandig als de mailboxen opeens verdwenen zijn.
Ik heb het ook meegemaakt maar kon nog wel een forward op deze verdwenen adressen instellen.
Gelukkig werkte dit wel goed en gaf Planet wat meer lucht om het toen te herstellen.
Ging allemaal niet van harte maar het kwam wel weer goed.

Kreeg zelfs een kleine financiële tegemoetkoming, voldoende om een paar maanden mijn e-mail only plus mee te betalen.... :)

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 16:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Robèrt schreef:
Ik kon als enige echt overal bij en kreeg het ook altijd voor elkaar.

Als je van diverse afdelingen afhankelijk bent gaat het vast fout, krijg je het nooit snel gedaan.

Helemaal mee eens, maar wat als jij een week ziek thuis zat?
We hopen allemaal dat het beter word met de kpn systemen, maar we moeten het nu nemen zoals het is!

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling