Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 18:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
C. van Asperen schreef:
Robèrt schreef:
Ik kon als enige echt overal bij en kreeg het ook altijd voor elkaar.

Als je van diverse afdelingen afhankelijk bent gaat het vast fout, krijg je het nooit snel gedaan.

Helemaal mee eens, maar wat als jij een week ziek thuis zat?


Sterker nog, ben al 4 jaar ziek en lig al 2 jaar op bed.
Moet nog "dagelijks" zaken oplossen... :D

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 21:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Sorry wist dit uiteraard niet, maar je snapt wat ik bedoel!

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 maart 2009 02:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
C. van Asperen schreef:
Sorry wist dit uiteraard niet, maar je snapt wat ik bedoel!


Geeft niets hoor!

Maar wel vreemd, ben al 2 jaar niet op kantoor geweest en mag zeker 2-3 keer in de week dingen oplossen.
Geeft me overigens een goed gevoel hoor, hoor je er toch nog een beetje bij... :D

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 maart 2009 11:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Het is inderdaad lekker als je gewoon nog dingen kunt doen en wat kunt betekenen.
Wel gaaf dat je dan ook op het forum klaar staat voor mensen en om je ongezoute mening te geven :)

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 maart 2009 12:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ongezouten mening?

Meestal probeer ik het toch netjes te zeggen hoor.... :D
OK, in dit stukje dan misschien even niet maar ik kan slecht tegen langzaam stug doordraaiende molens....... :mrgreen:

En op het forum anderen helpen met IPB problemen was zeker in de "begindagen" erg leuk om te doen.
Nu zijn er met IPB gelukkig veel minder problemen meer dan enige jaren geleden.
Nu blijven eigenlijk alleen administratieve problemen over, de techniek gaat wel aardig dacht ik.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 maart 2009 21:18 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
En Robert,nog steeds tevreden met UPC ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2009 01:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maarten schreef:
En Robert,nog steeds tevreden met UPC ?


Vanwaar deze vraag?

Maar het antwoord is "Ja!"... :D

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 maart 2009 19:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Robèrt schreef:
Maarten schreef:
En Robert,nog steeds tevreden met UPC ?


Vanwaar deze vraag?

Maar het antwoord is "Ja!"... :D


Puur uit belangstelling.Je hoort en leest soms de bekende misere maar daarnaast zal het in andere gevallen vast wel goed lopen.Las dat ze nu Internet met Digitale TV als pakket aanbieden.Iets voor jou ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2009 01:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maarten schreef:
Robèrt schreef:
Maarten schreef:
En Robert,nog steeds tevreden met UPC ?


Vanwaar deze vraag?

Maar het antwoord is "Ja!"... :D


Puur uit belangstelling.Je hoort en leest soms de bekende misere maar daarnaast zal het in andere gevallen vast wel goed lopen.Las dat ze nu Internet met Digitale TV als pakket aanbieden.Iets voor jou ?


Ik heb, gelukkig, geen last met misere bij UPC.
Ik lees regelmatig echte gruwelverhalen maar ik heb geen problemen mogen ervaren.
Digitale TV heb ik meer als een jaar, werkt leuk maar heeft ook wel een paar beperkingen.
Neem het ontbreken van een favorietenlijst, je kan zenders niet op je eigen volgorde zetten.
Wen je er overigens ook wel weer snel aan hoor en ik kijk 95% van de gevallen toch maar naar Nederland 1, 2 en 3 dus mis het niet zo.
Beeldkwaliteit is wel goed en die ingebouwde harddisk is prima, ik zou niet meer zonder kunnen.
Sinds vandaag een nieuwe (plasma) TV dus overweeg nu om mijn huidige box in te leveren en er een HD versie voor terug te nemen.
Hik nog een beetje tegen het extra maandelijks te betalen bedrag aan, het is toch weer 9 euro extra.
En het HD aanbod is niet echt veel, dat moet echt meer worden.

Heb nu een 10Mb verbinding en zat in twijfel deze te laten verhogen, ik doe het nu niet meer omdat er voor de zomer een verhoging in het vat zit.
Ga misschien wel naar 25Mb of zelfs nog hoger zonder meerprijs, daar wil ik wel even op wachten.... 8)
Aan de andere kant, mijn huidige 10Mb lijn doet het al zo goed dat het eigenlijk helemaal niet nodig is.

Misschien ben ik wel die ene tevreden klant..... :mrgreen:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2009 15:26 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hoe kan het, dat UPC hier tot in den treure genoemd kan worden terwijl het een IPB-forum van KPN enz. is?
Alweer geruime tijd geleden noemde ik de naam van een prima provider en mij werd meteen de wacht aangezegd.
Graag uitleg hierover. Alvast bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2009 15:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Bor de Wolf schreef:
Hoe kan het, dat UPC hier tot in den treure genoemd kan worden terwijl het een IPB-forum van KPN enz. is?
Alweer geruime tijd geleden noemde ik de naam van een prima provider en mij werd meteen de wacht aangezegd.
Graag uitleg hierover. Alvast bedankt.


Ik maak toch geen reclame voor UPC?
Dat zal ik ook niet doen maar als iemand mij vriendelijk vraagt naar mijn tevredenheid/ervaringen bij deze provider dan mag dat toch wel?

Mijn reden van het bezoek aan dit forum is om anderen te helpen met eventuele problemen met IPB.
En die problemen komen, gelukkig, niet meer zo vaak voor als enige jaren geleden.

Ben wel benieuwd welke provider jij niet bij naam mocht noemen?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2009 19:51 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hallo Robèrt,

Mijn opmerking/vraag was niet aan jou persoonlijk gericht maar meer aan het adres van de moderators. Misschien had ik e.e.a. ergens anders neer moeten zetten.
Het is ook wel behoorlijk off topic realiseer ik mij nu. Maar het blijft mij verwonderen.
Wat jou betreft: je hebt veel kennis en daarmee al veel vragenstellers geholpen. En in jouw situatie kan ik mij levendig voorstellen, dat dit forum jou veel afleiding geeft. Eigenlijk jammer, dat er steeds minder problemen zijn.............. Sterkte en indien mogelijk beterschap.
De provider zal ik hier niet noemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2009 21:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@Robért, en @bor de wolf.

Ik moet even de hand in eign boezem steken, een hele poos geleden heb ik neer gezet dat op dit forum alleen over ipb gerelateerde problemen/vragen mochten worden gesteld. Nu heb ik laatst zelf een hele reeks aan verhalen over ziggo gepend. Achteraf vond ik dit niet netjes van mijzelf, want wel het niet willen van een ander en dan zelf als notabene moderator het wel doen is natuurlijk erg vreemd.

Ik zal het dan ook niet meer doen, maar vind het niet belastend als het woordje upc of ziggo valt, soms kom je daar niet onder vandaan omdat het 1 met de ander te maken kan hebben, of, men maakt even een vergelijking. Maar laten wij alleen (en dus ook ikzelf) niet vergeten dat dit forum bedoeld is voor mensen met ipb of iptv en niet voor klachten/vragen/opmerkingen over ziggo/upc en noem maar op, daar zijn andere fora`s voor :wink:


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling