Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 21:09 
Met de volgende link ga je naar de gegevens van voormalig Planet
http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Al je dan naar Pakketten wijzigen gaat
Zie je de nieuwe abo's staan met de nieuwe prijzen en snelheden
Je kan je paket dan wijzigingen of dit de manier is weet ik niet

Eerst maar de brief van KPN afwachten

Mvg
Henk


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 14:21 
Offline

Geregistreerd: ma 21 aug 2006 20:59
Berichten: 3
Ik zou mjin IPB pakket wel willen wijzigen in IPB Extra. Maar als ik dit aangeef dan krijg ik verderop een tweetal vragenm nl.:

Wat is uw huidige telefoonaansluiting?
O Gewone (PSTN) telefoonaansluiting van KPN
O ISDN-aansluiting van KPN
O Telefoonaansluiting van een andere aanbieder dan KPN
O Geen telefoonaansluiting


Wat is uw huidige ADSL aanbieder?
O ADSL van een andere aanbieder
O Kabel Internet
O Geen ADSL
O ADSL van KPN

En dan houdt het bij mij even op. Weet iemand wat je hier nou eigenlijk in zou moeten vullen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 18:18 
Offline

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 20:10
Berichten: 3
http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx geeft bij mij volop ASP en database fouten als je iets wilt wijzigen, ook alternatieve pakketten kun je niet kiezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 19:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Als ik mijn marenello kijk heb ik helemaal geen pakket. Ik kan evenmin iets aanpassen of dergelijke. Het enigste wat ik zie bij pakketten is dat ik eigen site en mail hebt en meer niet. Kortom, dat hele marenello ligt door de war heen. Durf er geen ticket voor aan te maken want dan schieten ze totaal in paniek bij kpn.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 19:59 
Offline

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 20:10
Berichten: 3
Goed, ik heb net gepoogd om m'n abbo om te zetten naar een KPN premium met interactive TV

Dit word een leuke soap..., let op..

Eerst gebeld met 0900-0244 en abbo upgrade gekozen, kom je uit bij de receptie, die schakelen me door waarna ik 15 min. in de wacht sta.
Opgehangen en op de site m'n nummer ingevuld bij 'Bel mij', telefoon gaat direct, alleen nu sta ik op kosten van KPN in de wacht, dit duurt 10 minuten, krijg een dame aan de lijn die mijn gegevens erbij zoekt waarbij het systeem finaal vast loopt..., tot 2x toe.., of ik TOCH even 0900-0244 wil bellen met optie 3 en optie 1 (opzeggen abonnementaanvraag, don't ask)

Krijg na 10 minuten een heel vrolijke dame aan de lijn die wel kan lachen om het feit dat ik m'n contract niet durf om te zetten naar mijn eigen naam (alles staat nog op m'n ex huisgenoot z'n naam). Die vraagt mijn gegevens op, boem systeem vast, ze gaat uitzoeken of er een storing is, is er niet, probeert 't nog een keer, en nog via een andere weg, geen soelaas, ik ben bij KPN een fatal system error in de database.

Maar ze wist wel een andere manier, ze gaat er gewoon een nieuwe order in schieten met het nieuwe abbo en interactive tv, hele proces doorlopen en aangevraagd, verder krijg ik een nieuwe modem en tuner toegestuurd voor 99 euro (heb pas 3 verschillende modems staan, maar goed), mijn opmerking met: 'laat die maar zitten' had geen zin, de order was er al ingeschoten. En aan het einde kreeg ik de opmerking: Als uw nieuwe abonnement actief is moet u even bellen om het oude op te zeggen, want dat kan ik nu niet in dit systeem aangezien het vastloopt.

Pardon ?, dit word echt een drama ben ik bang, ik heb 't idee dat ergens in dit proces GEEN internet meer heb en ook nooit meer via KPN aangesloten ga krijgen in ieder geval ;)

Vooral de geruststellende 'Het zal wel loslopen mijnheer' geloof ik niet zo HEEL erg in :mrgreen:

Maar goed, mocht deze administratieve spaghetti in langer als 24 uur downtime van m'n internet resulteren zeg ik alles per direct op en ga ik over op ziggo (waar ben ik aan begonnen)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 14:50 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Dit is bij mij dus al bijna vier maanden.
Elke keer loopt het systeem vast, als ik dus bel wanneer het een ander verholpen gaat worden.
Zie mijn topic INTERNET PLUS BELLEN KPN WEBCARE TEAM.

sterke Arie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling