Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 jul 2008 20:54 
Offline

Geregistreerd: di 08 jul 2008 17:23
Berichten: 2
Ik heb sinds kort een experia box en een playstation 3. Iedere keer als ik een spel online wil spelen knalt de verbinding er na uiterlijk 5 minuten uit. Weet iemand hoe ik dit zo kan instellen dat het niet meer gebeurt ? ik heb een thomson speedtouch 780 experia box ... ik gebruik een kabelverbinding en geen WIFI ... als ik de test doe dan zou alles goed ingesteld staan ... het gebeurt met een spel waar een vriend van mij met een andere provider geen last heeft van bugs met online spelen en dat spel is topspin 3 ... ik hoop dat iemand een tip of oplossing heeft ... ????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jul 2008 23:08 
Offline

Geregistreerd: di 08 jul 2008 17:23
Berichten: 2
Ik heb zelf het probleem getackled: je moet je router/modem benaderen met de browser van je pc en de universal plug and play aanzetten, vervolgens handmatig alles instellen en UPnP aanzetten ... de verbinding blijft dan in takt :---)))))) :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 00:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
goed te horen dat je zelf een oplossing hebt gevonden, maar ... het is hier al vaker gezegd: het aanzetten UPnP wordt niet aangeraden in verband met veiligheid.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 09:50 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Helaas kom je er met de PS3 niet onderuit.
Als het niet aanstaat kun je ook geen verbinding maken met je PC om daar vanaf bestanden, via de PS3, op de tv te bekijken.
@ dahunta, heb je al een poging gewaagt om met het (gratis) programma TVERSITY foto's en divx'jes ed op de tv te toveren???
Het werkt goed en de PS3 bezit leuke gadgets om foto's in allerlei diavoorstellingen op de tv te toveren.
Niks meer op een schijfje of stick branden, maar zo vanaf je computer via de PS3 op de tv.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 aug 2008 01:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dit soort berichten voortaan in de rubriek netwerken EN! hierbij dat graag in het onderwerp blijven dus niet offtopic andere dingen erbij halen :wink:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling