Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 06:30 
Offline

Geregistreerd: zo 02 maart 2008 22:44
Berichten: 6
Planet heeft echt een communicatieprobleem. Wat moet ik nou met zo'n nietszeggend bericht? Wacht dan totdat je alles kan vertellen.

Geachte abonnee,

Planet gaat de komende maanden van naam veranderen. Daarna heten we KPN. Planet is al sinds 1999 onderdeel van KPN. Om het voor u overzichtelijker en eenvoudiger te maken, hebben we besloten onze dienstverlening samen te voegen. KPN biedt u natuurlijk de vertrouwde service die u gewend bent van Planet en een nóg aantrekkelijker pakket diensten op het gebied van internetten, bellen en tv kijken.

Uiteraard blijven uw abonnementsvorm, -tarief en e-mailadres hetzelfde. U hoeft dus niets te doen. Ter aanvulling op uw huidige e-mail adres(sen) krijgt u automatisch voor al uw mailboxen en aliassen een gratis @kpnmail.nl adres erbij. Binnenkort ontvangt u per post meer informatie over de naamswijziging.

Met vriendelijke groet,

Jacob Middeldorp
Directeur Klantcontact


Wilt u alvast meer weten over de naamswijziging? Kijk dan op kpn.com/planetnaarkpn

En daar staat dit:

Alleen de naam van uw abonnement verandert. Bijvoorbeeld Planet ADSL Standard heet voortaan KPN ADSL Standard. De prijs of de snelheid van uw abonnement verandert niet. Uw huidige abonnement gaat ongewijzigd over in een andere merknaam. De snelheid van uw verbinding blijft gelijk, u behoudt uw e-mailadressen en u blijft gewoon dezelfde abonnementskosten betalen. Wilt u uw huidige abonnement toch liever wijzigen? Ga naar www.KPN.com. Hier kunt u online uw abonnement wijzigen.

Mooi, dag Planet. Ik vertrek binnenkort.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: vr 01 aug 2008 23:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 sep 2007 21:12
Berichten: 74
Woonplaats: Amsterdam
Wel even overstappen. De KPN aanbiedingen zijn anders en goedkoper.

Wel is het vreemd dat je niet van Planet Standaard (nu KPN-Standaard) naar het gelijkwaardige (basis) én altijd vrijbellen kunt overstappen. Dat noemen ze een downgrade. De geleverde diensten zijn echter gelijk. Het tarief is wel ruim 10 euro lager.

Overtappen naar extra (hogere up/down incl Altijd vrij bellen) kan echter wel. Dat heet gewoon upgrade. Terwijl ook hiet het tarief (iets) lager is ruim 2,5 euro.

Toch wel een vreemde zaak eigenlijk.

_________________
Denk je ff over te stappen van ADSL en Telefonie (een sneltrein)
Kom je in een IPB omgeving waar bij de minste tegenwind (bellen) je beter naar de kroeg kunt gaan dan internetten.
En het is nog lekker ook, een pilsje bij de pieper.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: do 21 aug 2008 12:48 
Offline

Geregistreerd: di 19 aug 2008 13:19
Berichten: 3
Het meest vreemde onderdeel die ik in de enveloppe vond is de Flyer met daar de extra's op vermeld. Omdat ik Planet klant was kreeg ik natuurlijk ook de mogelijkheid om over te stappen naar KPN. De brief met daaraan de antwoordkaart. Je hebt ook een inlog-code gekregen om het 'on-line' te regelen. Allemaal prima natuurlijk, maar die Flyer vermeld doodleuk: Alle pakketten 2x zo snel. Zo dacht ik, dat is dan echt voordeel voor de klanten. Bij Planet 3Mb voor het IPB Standaard van 42.95 en na de overstap 6 Mb bij KPN IPB Basis voor 35,00 euro... Het tegendeel is echter waar. Ik krijg helemaal geen 2x zo snel pakket... Wie heeft er nog meer die overstap brief met die Flyer gekregen en gedacht dat bij de overstap naar KPN zijn / haar pakket 2x zo snel zou worden?
:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2008 18:04 
Offline

Geregistreerd: vr 18 jul 2008 11:07
Berichten: 3
Het kan allemaal nog vreemder.
We krijgen de brief dat de snelheid kan worden verhoogd met een abonnements geld verlaging.
Ga je hier op in dan hoor je in eerste instantie niets, bel je naar de klantenservice dan krijg je na anderhalf uur te horen dat het niet mogelijk is om de hogere snelheid te krijgen. Bij Planet heb ik een snelheid van 6 Mb maar bij KPN kan het maar 3.5 Mb zijn want volgens hun gegevens kan ik geen hogere snelheid krijgen. Zeg ik, laat dan de snelheid maar staan en verlaag het abonnements geld, dan kan het niet want dat past niet in het schema
Begrijpen jullie het nog?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2008 10:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Waarop baseren ze dan het feit dat je geen hogere snelheid kan krijgen ? Zetten ze je dan op een andere centrale of wat ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2008 11:25 
Offline

Geregistreerd: vr 18 jul 2008 11:07
Berichten: 3
nee, het blijft bij dezelfde centrale. Alleen volgens hun meting is het niet mogelijk om een hogere snelheid te krijgen dan 3500 kbps terwijl ik nu bij Planet een snelheid heb van 6146 kbps.
Ik denk dat ze zelf niet weten wat ze geleverd hebben in het verleden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2008 16:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Hmm,maar goed zo snel laat je je natuurlijk niet het bos in sturen toch ?
Vraag anders een viertelmeting aan zodat je exact weet hoveel meter je van de centrale zit en maak desnoods een screen print van je huidige waarden waarop je modem intraint en vraag om een betere gefundeerde uitleg ipv dit geneuzel !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Planet wordt KPN
BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2008 18:52 
Offline

Geregistreerd: vr 18 jul 2008 11:07
Berichten: 3
de laatste update, ik heb weer contact gehad met KPN en volgens de technische dienst heb ik een snelheid van 6186 kbps met een overhead naar 7000 kbps voor de tv. Toch kan ik volgens de klantenservice niet naar het internetplusbellen extra maar kan ik alleen maar het basis abonnement krijgen. Er wordt dus totaal niet gekeken naar mijn huidige Planet comfort abonnement.
Het programma bij de helpdesk geeft aan dat het niet kan en daar heb je het maar mee te doen.
Ik weet nu wat mijn volgende stap is ik stop met KPN en ga over op de kabel zodra mijn abonnement afloopt in februari.
Naar de klant wordt nu toch niet geluisterd en dat vind ik jammer, bij Planet werd er in ieder geval beter gereageerd.
Wat ik wel wil zeggen is dat de mensen bij de helpdesk zowel technisch als administratief hun best hebben gedaan, zij begrijpen het zelf ook niet meer.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling