Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 00:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 09:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Geachte klant,

In augustus 2008 introduceert Planet voor InternetPlusBellen nieuwe tarieven voor bellen.

Vanaf 1 augustus 2008 belt u buiten uw voordeelbundel naar alle vaste telefoonnummers* in Nederland voor één tarief. Er is geen onderscheid meer tussen bellen naar andere InternetPlusBellen klanten of bellen naar klanten die geen InternetPlusBellen hebben. Voor een compleet overzicht van onze actuele beltarieven kunt u hier klikken.

Planet biedt u ook de mogelijkheid om voor een vast bedrag uw beloptie te wijzigen naar BelOnbeperkt Altijd. Hiermee belt u voor € 10,- per maand, onbeperkt naar alle vaste telefoonnummers* in Nederland.

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze wijziging, dan staat het u vrij om uw InternetPlusBellen abonnement tot 30 juni 2008 kosteloos op te zeggen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jacob Middeldorp
Directeur Klantcontact


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 13:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Even een vraag.

Ishet opzeggen dan ook gewoon mogelijk als je contract pas afloopt op 31 Maart 2009?

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 13:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dat kan daantje. als je bovenstaande goed leest staat er duidelijk in dat als je het niet eens bent met deze nieuwe tariefplannen je gratis en kosteloos ipb kan opzeggen.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 14:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Ok bedankt.

Ik dacht ik vraag het maar even,omdat er misschien adertjes onder zitten. Dan gaan we IPB waarschijnlijk opzeggen

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 15:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik denk dat je helaas niet de enigste bent daantje. Na deze actie zullen nog vele duizenden klanten volgen. Is ook te gek voor woorden. eerst de mensen zo`n pakket aanbieden dat ze gratis onderling kunnen bellen, en dan ineens geld ervoor gaan vragen.

Het is dat ik geen beter alternatief hebt anders was ik ook opgestapt. Ik zit met i-tv en als ik wil overstappen naar iets met iptv kom je toch weer uit bij kpn. tele2 is GEEN optie, dat is helemaal bagger eerste klas. dus ik ga met lede ogen de uitzuigpraktijken van kpn tegemoed zien.

Ik heb hier thuis al afgesproken uit protest geen telefoon meer te gebruiken. Normaal verbruik ik 70 euo per maand, daar kunnen naar gaan fluiten. bel wel mobiel, heb nog 150 euro in mijn abbo bundel staan 8)

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 16:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
We wouden toch al opzeggen in Maart 2009,ik ken ook genoeg mensen met IPB van Planet die gaan opzegen vanwege klachten,en dan komt dit nu inweze goed uit.
Benieuwd of de HD van Planet wakker is,en je zonder problemen kunt opzeggen vanwege de Tariefswijziging.

Nu doen ze dit,dalijk gaan ze die 10€ (voor onbeperkt bellen) ook nog eens verhogen :evil:

Nu me pa nog overhalen,die zegt: Ja ik vertrouw dit niet zo,dat je nu vanwege de Tariefswijziging gratis kan opzeggen.
Maar meneer klaagt wel. :evil:

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 17:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
print deze pagina dan even uit daantje, neem deze mee naar je vader dan kan die niets anders dan cuncuderen dat het echt zonder problemen opgezegd kan worden.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 21:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Zal ik doen :wink:

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 18:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Zo, hij gelooft me. Nu snel de nieuwe provider aanvragen,en dan wachten op een brief,en dan Planet opzeggen :wink:

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 18:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Begrijpelijk dat je van ipb afscheid neemt, ik snap niet dat kpn zich zo apastolis opstelt...ongelovelijk! lijkt wel of ze met opzet hun eigen ipb product om zeep willen helpen. :x


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 23:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar welke provider moet het dan worden?
Dat is altijd de lastige vraag.....

Kan me voorstellen dat IPB'er er zo eens een keer genoeg van krijgen....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 23:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Je moet in een tijd waarin de burger in alles wordt gezien als een melkoe, je eigen product niet zo neerzetten, mensen hebben anno 2008 ruime keuze om lager te gaan in rpijs, dus met deze actie jagen ze juist de mensen weg.

Staat ook zo klakkeloos in het bericht, indien u het niet aanstaat bent u vrij om op te zeggen, de arogantie ten top!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jun 2008 14:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Het word Alice (keuze van pa) ken genoeg mensen die tevreden zijn over Alice,maar ja je leest ook genoeg klachten over Alice,en natuurlijk ook over andere providers. We zien het wel,Alice inmiddels besteld,afwachten dus..

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jun 2008 16:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dan wensen wij van het ipbforum je vader een hele fijne tijd bij alice, en toch jammer dat er wèèr een ipbèr naar de concurent gaat :roll: .


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jun 2008 18:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Bedankt. Als alles goed verloopt heb ik per 1 juli internet via Alice. Het is inderdaad jammer om weg te gaan,maar ja, we hadden ook wel veel gedoe,bellen naar de HD etc...
En ik zal als 'ex' KPN IPB-er,nog wel geregeld hier online zijn hoor :D

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling