Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2008 22:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
vanmiddag 12.15 wil ik even journaal gaan kijken, en mijn dochter achter habbo hotel, ik hoor ineens "papa internet doet het niet" ik dacht, die heeft weer iets gedaan laat ik het ff recht zetten" ik open een pagina en wat staat er in beeld..Dit is de kpn vang pagina, u adsl is in orde maar wegens een onbetaalde factuur bent u afgesloten...WAT!!!!!! :evil:

Ik loop (nou beter ren) naar beneden pak mijn mobiel bel het nummer dat ik moest bellen ( 10 eurocent per minuut en 1.18 per minuut voor vodafone! mag ik even) ik krijg een dame aan de foon en vraag waar het over gaat, nu komt ie let op(!)

Ja meneer er staat nog een bedrag open van 1912 euro!! WAT?! waarom, waarvoor hoezo? :? Afijn, ze legt uit dat er over 2007 een aantal facturen niet betaalt is, langzaam begint het balletje te vallen en begin rustig uit te leggen wat er aan de hand is, ze kijkt de boel na doet mij een aantal keer in de wacht komt terug aan de lijn en prompt krijg ik een bos bloemen aangeboden (wel netjes :) ) omdat het inderdaad niet klopt.

Ik zeg, wat nu, wanneer gaat het weer werken?. De mevrouw zegt, ik ga direct voor u bellen en zorgen dat het zo snel mogelijk weer werkt binnen 1 uur. Ja hoor, na 1 uur gaat de telefoon hier, en teken dat het weer werkt, ook de tv geeft weer acte the presence, MAAR internet blijft weigeren het te doen, hij blijft gooien naar die vang pagina. vanavond had ik toch zoiets van "duurt wel erg lang toch maar even bellen" Zegt de heer aan de andere kant " ja euh...euh, ik kan niks doen moet u morgen maar even bellen want de afdeling is dicht.........grrrrrrrrrrrrrr, zit xxx mooi met toestemming op het netwerk van de buren omdat kpn een giga blunder makt het rechtzet maar sodenju maar half terug geeft :evil: .

Ik ben echt pistoff, echt pist wat een blunder van de eerste orde . heb 40 min aan de lijn gehangen vanmiddag dat mij een vodafone rekening zal geven van zeker 50 euro, en die ga ik terug halen hoe dan ook.

dit is echt een blunder van de eerste orde...grrrr En dat te denken dat ik vanmiddag weer een buurvrouw van nummer 14 hier lid hebt gemaakt van i-tv...soms ben ik te goed voor kpn echt waar! :(


een zeer boze marcel!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2008 23:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee, mag niet lachen om andermans internet ellende!

Maar je heb in het verleden dus wel iets gehad, ze vonden nog iets uit het verleden.
Meteen aflsuiten is wel erg rigoreus.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 00:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Tuurlijk heb ik elende gehad met kpn, i-tv dat maanden niet goed werkte, telefonie dat het wel/niet/wel/niet deed, draadlos dat niet aan te krijgen viel, 110 monteurs over de vloer,> laptops/hubs onder de tv gehad enzo enzo. daarom hoefde ik ook niks te betalen. Ze denken bij kpn schijnbaar dat als alles goed is ze van terug werkende kracht alles kunnen incasseren, ja kijk, zo werkt het niet.

Even in het verleden. In november stuurde kpn al een brief dat ze dit bedrag wilde hebben, na tel contact werd het doorgezet naar de afdeling klanten reacties, daarmee heb ik tel contact gehad, maar gezien hun niet konden crediteren boven de 500 euro moest het naar een adere afdeling gemaand "schadeafdeling" vanaf dat punt hoorde ik niks meer. Eeen week of 8 geleden kreeg ik weer deze zelfde brief, natuurlijk weer gebeld en opnieuw werd een terugbel afspraak gemaakt met klanten reactie`s. Deze zouden mij terug bellen op 23 mei 2008 tussen 17.00 en 19.00 uur, echter, ik ben NOOIT gebeld. Daarna bleef het stil tot op vandaag.

De medewerster zag ook in het scherm staan dat de klacht was afgehandeld maar er was niets ingevuld, daardoor bleef de incasso openstaan en daarom schijnbaar zijn ze tot afsluiten over gegaan. Hoe je het ook wend draait of keert, ze hadden moeten bellen de 23ste dan had ik mijn weerwoord kunnen doen.

Het is natuurlijk tot de gekke af, mijn vrouw heeft een eigen bedrijf en normaal gesproken had ik dit bij de boekhouding kunnen doen, als ik nu alles zou moeten betalen (wat niet zo is) kan ik deze bedragen NOOIT meer opvoeren bij de boekhouding, ook dat heb ik vorig jaar meerdere keren aangegeven, toen was het antwoordt dat dit niet hoefde omdat het toch op 0.0 kwam te staan.

Hoe dan ook, ook de 50 euro onkosten van vandaag voer ik op, want ik ga hier zeker niet mee accoord!.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 07:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Het is beroerd Marcel dat ze nu ook al bij Planet beginnen.
Ik ben bij HetNet over gestapt naar Telfort en wordt nu bestookt met aanmaningen .
Ik heb precies volgens de regels gehandeld, het hele zooitje werkt langs elkaar heen, de linkerhand weet niet wat de rechter doet laat staan het doorgeven aan elkaar.

Het enige wat helpt is de aanmaningen terug sturen per e-mail met op den duur rotte mails er bij, en wat blijkt dan je wordt dan iedere keer opgebeldt van wat er is enz. totdat zij zelf als het gesprek dan moeilijk wordt de tel. er op gooien.
Want zelf bellen doe ik niet meer á 45 cent p/m. het is daar ook momenteel zo'n grote bende dat het zelf niet meer weten.
Ze moeten eerst maar eens naar een administratie cursus, en hetnet heeft mij ook afgesloten omdat ik niets meer betaal aan hun, logies wat ik ben er al een paar maanden weg.

Ik wens jou dan ook sterkte in deze strijd met hun.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 10:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Waarom hebben providers hun zaakjes eigenlijk nooit onder controle?

Het is toch van de gekke dat klanten en ex-klanten bestoolt worden met onterechte aanmaningen?
Bij UPC heb ik natuurlijk ook gruwelverhalen gelezen van zaken die na 5 jaar opeens weer opduiken in de aanmaningen...
Te triest voor woorden..... :evil:

Je zult er maar mee te maken krijgen...

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 19:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
vandaag om 13.00 uur nog geen internet, dus maar weer bellen. Ik krijg iemand aan de lijn bij debiteuren beheer en die begint mij schoolmeester-gewijs de les te lezen. Ik kordaatheid leg ik tot in detail uit wat er allemaal gebeurt is. Tijdens dat gesprek plop ineens mijn internet weer op en stromen de mails binnen. Hij zegt " uw verbinding doet het weer u moet 2 juni het maar uitzoeken met de klanten reactie afdeling van planet" ik stem daar in toe en vraag gekscherend of ze dan ook ECHT gaan bellen, want de laatste bel afspraak hebben ze gewoon maar laten liggen, kortom nog geneens gebeld(!) volgens hem behoor je een brief te krijgen als ze geen contact hebben kunnen krijgen, ook deze NIET gehad.

We hangen op en ga even wat andere dingen doen. Na een kwartier kijk ik nog eens, weer geblokkeerd! WAT? weer bellen en toen sprongen al mijn aders in mijn lichaam kapot van woede, die man wilde mij niet meer te woord staat en moest het maar uitzoeken met planet. Ik zeg: ja dat wil ik wel maar die verwijzen steeds terug naar jullie afdeling. ineens geen gehoor meer en word zonder enig woord naar planet door verwezen, u voelt de bui al hangen, die wilde niks, konden niks , ik MOEST bij de debiteuren beheer zijn.

Vanaf dat moment werd het krankzinnig, planet flikkerde de haak er gewoon op, debiteuren beheer bleef over en over naar planet verwijzen. De laatste persoon bij planet zei uit het niets, en ik citeer: meneer, wat wilt u nou? ik heb geen oplossing zoek het lekker uit!. Het ging dus totaal fout. wat moest er nu gebeuren oké komt die: debiteuren beheer moest een nieuwe case nummer hebben van planet, dat houd in dat er een klacht is en deze niet is afgehandeld, die moet doorgespeeld worden naar debiteuren beheer en die activeert je lijn weer. Hoe simpel kan het zijn??

Nee, dat liep langs elkaar heen en daarom liep alles de soep in. Door die grove toon van die planet medewerker was ik het zat, ik ze": als jullie mij als een stuiter bal blijven gooien van de 1ne naar de andere afdeling bel ik jullie helemaal gek! ik bel weer met debiteuren beheer op een 010 nummer in ineens...ja meneer u heeft een case nummer binnen uur werkt het weer. Ik hang op en 10 min later voila werken die handel.

wat is nu de bedoeling, en GROOT aantal facturen zijn door technische mankementen op een incasso stop gezet en niet geïncasseerd, bij het achterlijke kpn denken zei dat ze nu alsnog alles gaan krijgen, ik heb ook gezegd dat ik best wil betalen, maar waar zit het woord compensatie? NERGENS, en dat pik ik niet, zou mooi worden, maanden met gezeik en gezeur gezetten, 10-tallen monteurs over de vloer, daardoor verloor mijn vrouw veel werk en dan doodleuk nog alles betaald willen hebben ook.

Weet je wat het toppunt is van arogantie? een medewerker van debiteuren beheer die doodleuk stelt dat alle klachten hier, bij vara`s kassa en tros radar uit de dikke duim zijn gzogen, echt, mijn broek zakte van verbazing naar beneden! Ik vertelde hem een verhaal van een vrouw die 3 maanden zonder telefonie heeft gezetten en smpelweg werd belazert door kpn. Deze mevrouw heeft het toen bij de rechter laten komen en kreeg gelijk. Per dag dat het NIET werkte moest kpn 500 euro betalen, en wat denkt u? diezelfde avond werd het gefixt, is geweest bij vara kassa destijds eind 2007. en dan wil zo`n fladdrol van een debiteuren beheertje nog koud gaan vertellen dat van alle klachten niks waar is...yeah right! :evil:

Ik heb vanmiddag gelijk gebeld met mijn rechtsbijstand en die zijn er startklaar voor, op 110% dat ik het win en zeker niet de volle mep hoeft te dokken. Ze denken echt dat ze bij bij kpn met mij een debiel hebben gevonden die het wel gaat slikken...fout! als moet ik via gerecht vechten tot de laatste snik maar ik kan aantonen dat kpn de foute partij is geweest. Nota bene een bel afspraak maken en deze nog geen eens nakomen, moet ik dan daarna als een loops hondje er achteraan bellen of ze mij alsjeblieft te woord willen staan? dacht het niet! afspraak is afspraak, ik zat te wachten keurig van 15.00 uur tot 20.00 uur, geen brief niks, en da mij op deze manier behandelen vind ik te schofterig voor woorden. Hier is het laatste woord nog niet over gevallen :evil: .


Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 23:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Als het fout gaat gaat het ook meteen goed fout......

Ik wens je veel sterkte met je strijd tegen KPN/Planet!
Ik hoop dat je het verloop van alles wel blijft posten.......

Maar als ik het goed begrijp, het heeft maanden niet goed gewerkt met je aansluiting.
Kan ik me volgens mij nog wel herinneren, je kreeg diverse laptops en andere meetinstrumenten thuis.
Nu alles werkt willen ze opeens het abonnementsgeld van die "slechte" periode ook hebben?

Hopelijk krijg je een goede advocaat van je rechtsbijstandsverzekering......
Ik heb, helaas, ook gebruik moeten maken van zulke advocaten de laatste twee jaar.
De eerste die ik had was waardeloos en ze verloor haar zaak zonder enig verweer, ik was helaas te ziek om er iets aan te doen.
Koste me wel een deel van mijn baan...... :evil:
De advocaat die ik nu heb is veel beter, het loopt al meer dan een jaar en de "leuke" brieven vliegen over en weer....

Waardeloos dat je een advocaat nodig hebt voor je internet-verbinding.

Sterkte!

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 07:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Het is een zeer grote rot bende daar, en iedereen werkt langs elkaar heen zonder wat af te handelen.
Het lijkt en blijkt nu dat de administratie van KPN , Planet en HetNet dezelfde zijn en zeker aangestuurd worden door hetnet.

Er lopen nu te veel mensen weg bij hun naar goedkopere providers, en dan krijg je voor iedereen het gedonder want ze willen wel het dezelfde inkomen hebben en als het kan nog meer.

Ik ben er nu achter door zeer onbeschofte mails naar ze te sturen want dan reageren ze wel telefonisch terug.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2008 15:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ach, ik heb vanacht zo spijkerhard geleert dat we ons druk horen te maken om de dingen die echt belangrijk zijn!!

Ik en mijn vrouw kwamen om 4.50 uit amsterdam zetten vanwege avondje stappen. We rijden onze woonplaats vianen in en we zagen op de bentzberg in de verte iets in brand staan, wij dachten eerst aan baldadigheid of zo, maar eenmaal dichterbij bleek het een auto te zijn, nog een stuk dichterbij zagen we brandende benen uit de auto liggen, we sloegen op slot...totaal op slot, we hebben nog geprobeert iets te doen maar de auto ontplofte en dus was er niks meer te doen.

We zijn er echt kapot van, hoe kon dit gebeuren hoe?? we heben slachtoffer hulp gekregen want ik en mijn vrouw krijgen dat beeld niet van ons netvlies af...dus druk maken over een onterechte telefoon rekening, ik heb spijkerhard geleert dat er veeeel ergere dingen zijn :x schrijf dit een beetje van mij af, want het is nog te vers voor mij...


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2008 18:31 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Wat lullig voor jou en je vrouw, Marcel.
Veel over praten en niet verwachten dat het binnen 1 dag van jullie netvlies af is.
Als dat wel het geval zou zijn zou ik mijzelf pas écht zorgen gaan maken.
Ook proberen om alles 'n beetje in de juiste proportie's te blijven zien.
Die hoge telefoonrekening was natuurlijk al relatief, afgezet tegen de ramp die over Birma en China kwam.
Zo zou je dus nérgens meer over kunnen of mogen klagen.
Natuurlijk mag je boos of kwaad worden als een instantie een blunder maakt in jouw nadeel, alleen de proportie's zijn wat verandert na het zien van dat ongeluk.

Veel sterkte toegewenst,

Joop van Kooten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2008 21:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Marcel, wat afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoiets meemaken is echt vreselijk!
Slachtofferhulp is echt aan te raden en zijn zullen je echt helpen om dit trauma een plekje te geven......
Vergeten kan natuurlijk nooit maar als het eenmaal een plekje heeft gekregen zul je er mee om kunnen gaan...

Tjonge.... :(

Veel sterkte met elkaar om het te verwerken.
Als ik ergens iets voor je kan betekenen dan doe ik dat graag!

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2008 22:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het is een kwestie van slijten en een plekje geven, ieder mens gaat er natuurlijk mee om op zijn eigen manier. mijn vrouw is vandaag helemaal radeloos, zit onder de pillen en zit alleen maar te huilen. Tuurlijk heb ik ook een potje zitten janken, want het gaat dieper dan alleen deze overleden jongeren, ergens vandaag is rondom vianen 4 ouders wakker gebeld dat hun zonen niet meer zullen thuiskomen hun levens zullen totaal kapot en geruineerd zijn, en dat doet mij enorm zeer.

Ik ben zeker van plan om die hulp aan te nemen, want dat moet(!) ik kan en wil het niet opkroppen want dan ga ik er zelf ana onderdoor, ik cijfer nu wel even mijzelf weg want mijn vrouw is vele malen erger heen dan ik dus is de grootste hulpvraag voor haar. Wel hebben wij vanacht van half 6 tot 8 uur een traumateam aan huis gehad voor te praten en om mij vrouw medicatie te geven om en beetje te slapen. ze is nu ook in bed en dat vind ik niet erg, heb ik even voor mezelf en om dit van mij af te schrijven.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: zo 25 mei 2008 22:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beste Marcel,

Natuurlijk is je vrouw belangrijk maar vergeet jezelf ook niet!!!

Jaren geleden overkwam een vriend van me hetzelfde, auto voor hem te water en een kindje niet kunnen redden omdat ze de bandjes van het autostoeltje onderwater niet los konden krijgen.
Ervaren sportduiker maar in koud water doen je handen het niet meer na een paar minuten.

Uiteraard was dit een trauma maar met voldoende steun van ervaren hulpverleners er goed overheen gekomen!
Dat is geen kwestie van weken maar echt van maanden/jaren.

Met andere woorden: ook al zien jullie het echt niet zitten, met hulp en steun van vrienden/familie kom je er echt overheen!
Ook al is de tunnel nog zo lang en donker ergens aan het einde gloort licht......

Ik vind het echt bijzonder akelig voor jullie, echt!

Mocht je na een dag of wat bedenken om dit hele draadje er af te gooien, schroom niet om het te doen!
Bedenk dat er genoeg forumleden met je meeleven.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 07:10 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Hallo Marcel,

Sterkte gewenst bij het verwerken van dit soort afschuwelijke gebeurtenissen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Laaiend op planet!
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 07:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Heel veel sterkte toe gewenst Marcel voor je vrouw en jou, het is heel erg wat jullie mee gemaakt hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling