Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2008 22:49 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Tja, heb sinds dinsdag geen planet internet en bellen meer. De lampjes zijn uit (alleen de power en netwerklampje branden) en de helpdesk schijnt er mee bezig te zijn en kan het niet telefonisch of op afstand herstellen (iets met afmelden exp. box ofzo). Maar ja, hoe lang duurt zoiets dan? Ik wacht al een paar dagen op nieuws. Mocht de exp.box (ja de grijze) stuk zijn, hoe lang duurt het dan voordat ik een nieuwe heb ? ik wordt hier een beetje verdrietig van. Bovendien betaal ik nu voor diensten die niet worden geleverd, staat daar een vast bedrag ter compensatie voor? Gelukkig heb ik inmiddels athome internet (tijdelijk erbij) zodat ik toch online ben, maar bellen ho maar!
Heeft iemand voor mij info hierover ? Alvast bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2008 00:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Als je dit draadje leest:

http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=7&t=2713&p=22279#p22279

dan duurt het wel een week voordat je een nieuwe hebt........
Nu met het Pinksterweekeinde ertussen zal het vast niet sneller gaan.
Maar ik begrijp uit je verhaal dat de helpdesk nog geen nieuw modem heeft opgestuurd?
Ik zou dagelijks bellen om het proces wat te versnellen....

Je kan toch niet zonder werkende verbinding zitten?
Zoiets moet toch "snel" verholpen worden?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2008 13:27 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Nou, snel. Kreeg vanochtend telefoon want men wilde het nog een keer op afstand proberen. Niets dus. Dinsdagavond komt de monteur langs. Kan me wel boos maken, maar dat helpt ook niet. Dat is dus minimaal een week zonder geweest.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 10:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
edske schreef:
Tja, heb sinds dinsdag geen planet internet en bellen meer. De lampjes zijn uit (alleen de power en netwerklampje branden) en de helpdesk schijnt er mee bezig te zijn en kan het niet telefonisch of op afstand herstellen (iets met afmelden exp. box ofzo).

Helpdesk kan op afstand niets doen als je @ en online lampje niet branden. Of het ADSL signaal is onderbroken of de Siemens EB heeft het begeven. Ze hadden meteen een service monteur moeten aansturen. :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 10:47 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Inderdaad, gezien de reacties op internet heb ik dat vorige week ook voorgesteld, maar nee hoor, men wilde eerst nog van alles en nog wat proberen. En dan straks 2 keer betaalde bedrag (aantal dagen keer 10 cent ofzo) nou, daar ben ik dan lekker mee. Gelukkig had/heb ik athome internet als overbrugging, want wat moeten we met dit weer zonder internet ? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 11:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Met dit weer zonder internet kan natuurlijk niet!..... :wink:

Toch staat of valt dit alles weer met de kunde van de helpdeskmedewerker.
Als hij/zij niet doorheeft dat het modem "kapot"is dan duurt het onnodig langer.

Hebben servicemonteurs hun eigen rayon?
Kunnen die met een oproep meteen langskomen om even een modem te wisselen?
Zoiets moet toch wel te verwezenlijken zijn?
Snelle service is toch de beste reclame die er is?

Ik had een reset-probleempje met mijn UPC modem.
Na een vraag hierover op een forum kwam de monteur binnen 24 uur het modem vervangen.
Daar was ik bijzonder tevreden over!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 11:50 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
nog even doorbijten maar. Maar als er donderdag een exp.box was opgestuurd via de post, had ik hem vrijdag gehad. En alles wees en wijst op een kapotte exp.box. Dus echt tevreden over de service tot dusver, nou nee. Al waren de mensen aan de telefoon erg vriendelijk, maar ja. Vriendelijkheid betekent niet automatisch deskundigheid.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 11:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Hebben servicemonteurs hun eigen rayon?
Ja.

Kunnen die met een oproep meteen langskomen om even een modem te wisselen?
Zoiets moet toch wel te verwezenlijken zijn?
Vaak binnen 24-uur als de klant de gehele dag aanwezig is, klant krijgt dan een afspraaktijd met een 2-uurs periode(b.v. tussen 12.00 en 14.00).

Snelle service is toch de beste reclame die er is?
Ja, daar is iedereen het over eens. Alleen moet door de helpdesk wel adequaat gereageerd worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 12:14 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Dan is de service helemaal belabberd. Deze klant was 24 uur per dag thuis en anders had ik wel gezorgd dat ik thuis was. Misschien toch handig dat ik per 20 juni niet meer bij planet zit, want ook in het verleden ben ik regelmatig van het kasje naar de bekende muur gestuurd. Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was. :!:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 14:10 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
edske schreef:
Ze dronken een glas, ze deden een plas . :!:


Goed plan voor nu :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 15:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Je kan inderdaad niet veel anders..... :D

Wachten en je vooral niet ergeren, hoge bloedruk bij zomerse temperaturen is niet fijn.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2008 19:07 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
en inderdaad, de exp.box was stuk. 15 euro compensatie gekregen van Planet. Voor evt telefoonkosten moet ik en brief schrijven naar een ander bedrijf, tis wat. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2008 20:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik heb wel eens geschreven voor die telefoonkosten......
Nooit wat op gehoord......

Te droevig voor woorden eigenlijk.

Maar goed, je hebt een nieuwe EB en je kan nog een maandje genieten van IPB toch?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling