Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 07:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Dat tot 20Mb is logies, want dat lig aan de afstand van je koperlijn naar de centrale. Ik haal dat ook niet en vindt het niet zo erg want de snelheid die ik nu heb bij Telfort is toch veel hoger als bij Hetnet en goedkoper. :wink: En ik heb geen klachten bij hun.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 01:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het volgende verhaal is fictief, maar zou evengoed wel op waarheid kunnen berusten.

Stel dat kpn nou eens zelf dat gerucht in de wereld heeft geholpen voor welk doel zou dat nuttig zijn geweest? hier mijn idee (en die van collega wagenaar)

Bij kpn wist men dat de brief waarin gemeld werd dat bel-onderling niet mer gratis zou zijn bij veel mensen flink in het verkeerde keelgat zou schieten.

Om te voorkomen dat de helpdesken overbelast zouden raken met opzeggingen heeft kpn via andere wegen zachtjes een gerucht gemaakt dat er in augustus een prijs verlaging of snelheidsverhoging zit aan te komen.

Dan zijn er natuurlijk zat mensen die zeggen "ach, moet wel meer gaan betalen voor bellen maar dat compenseert kpn met een prijsverlaging of snelheidsverhoging" Daardoor laten veel mensen de kans liggen om voor 30 juni op te zeggen, NA 30 juni ben je gewoon weer aan je contract gebonden.

Daar is het augustus: er gebeurt niks, mensen gaan bellen of e-mailen met de vraag waar die prijs verlaging secu snelheidsverhoging blijft? kpn kan dan zeggen "ja maar meneer er gaan zoveel geruchten wij eten van niets, er is totaal geen sprake hiervan" met als resultaat: meer betalen voor bellen, geen verlaging of dergelijke en je zit gewoon weer vast aan je contract.

Voor de oplettende lezer schrijft kpn in de redictpagina (planet naar kpn) dat de mensen worden overgezet en dat er geen enkele verandering komt, niet in prijs niet in de verbinding, mogen wij dit letterlijk nemen?

Ik ben huiverig, ik blijf wel, mocht er toch niks gebeuren in augustus loopt mijn contract tot 10/10/08 en dan ben ik ook weg naar ziggo. Alleen als kpn komt met iets wat er op lijkt wil ik wel blijven anders niet. Al doe ik dat dan met pijn in mijn hart. ben al planet-klant vanaf 1998 dus vier eigenlijk dit jaar mijn 10 jarig jubileum. Heb alles mee gemaakt, inbel abbonement, toen isdn en het begin van adsl, en nu ipb zou mij echt gemeend zeer doen :roll: :roll:


Groet Marcel.

Voor alle duidelijkheid: er is hier sprake van een gedachte. wij gaan er vanuit dat kpn natuurlijk niet dit soort geruchten zal verspreiden, maar dat deze geruchten wellicht "gebruikt" kunnen worden zoals in deze bijdrage is vermeldt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 09:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Klinkt wel mooi die theorie.....
Maar niemand kan er ook maar iets van bewijzen..

Maar Marcel wat lees ik nu????
Overweeg jij zelfs over te stappen naar de kabel????
IP-TV fan van het eerste uur?

Heb overigens wel over klachten bij Ziggo gehoord maar ook over positieve dingen hoor.
Iemand ging binnen Ziggo iets terug in snelheid, van 20 terug naar 16 meen ik, maar ook in maandbedrag.
Gewoon 30 euro van het maandbedrag af met een ander abonnementsvorm.. dat is nogal wat!

Aan de andere kant, de provider zonder klachten zal nooit bestaan.
Er is altijd wel ergens iets op aan te merken.
Ja, ook bij mijn UPC verbinding, het mdem loopt opeens 2 uur voor in de tijd, al mijn telefoons staan verkeerd... :?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008 23:47 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
fritsvl schreef:
Ik vrees dat het al te laat is.
In mijn omgeving zijn de meeste IPB abonnees en ik ook al overgestapt naar Telfort en tot volle tevredenheid.
Als Planet niets doet, blijven de abonnees in horden weglopen.

Sterkte Planet

Frits

Telfort is toch ook een label van KPN?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 07:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
janvaneerden schreef:
fritsvl schreef:
Ik vrees dat het al te laat is.
In mijn omgeving zijn de meeste IPB abonnees en ik ook al overgestapt naar Telfort en tot volle tevredenheid.
Als Planet niets doet, blijven de abonnees in horden weglopen.

Sterkte Planet

Frits

Telfort is toch ook een label van KPN?


Dit is ook een label en een dochter van KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 10:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dat bericht dateerde van 30 juni robért :) Inmiddels download ik met 1.4mb per seconde en dus ben ik tevreden voor die 59 eurp p/m :wink: Ik blijf nog wel even kpn klant.

ip-tv van kpn is, vind ik, een machtig product met erg veel potentie voor de toekomst. Voor die 10 euro per maand vind ik het een koopje :mrgreen:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 10:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
30 juni?
Ik zie mijn naam niet staan bij 30 juni?

Maar Marcel, maakt niet ui, jij bent tevreden met wat je hebt en dat is belangrijk!

Ik had even pech bij UPC, ik was geselecteerd om een nieuwe snelheid te testen.
Kreeg wel zwijgplicht maar omdat er iets fout ging en ik niet meedeed heb ik die plicht niet.... :D
Downloaden met een 120Mb lijntje over coax was de proef.
KPN-glasvezel gaat in Almere niet zo hoog meen ik, laat de concurentie maar beginnen!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 10:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Sorry ik bedoelde 11 juni toen ik dat schreef :mrgreen:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling