Je kan toch ook wel 10 maanden voordat het contract afloop bellen?
Wat is dat voor een rare regel?
Hopen dat je een dag te laat bent en er dan weer voor een jaar aanvast zit??
Ik heb blijkbaar geluk gehad met opzeggen, ging namelijk wel goed...
Kreeg een maand geld terug en een paar maanden later nog eens een maand......
Begreep absoluut niet waarom maar heb het zo gelaten.
Dat er administratief veel fout gaat bleek wel uit het feit dat ik een paar maanden later een factuur kreeg van KPN.
Een factuur van 1,25 omdat ik niet automatisch betaalde.....
Logisch want ik heb helemaal niks te betalen aan KPN.
Het klachtennummer is gratis dus ik gebeld.
Zou een creditnota krijgen maar die kwam niet natuurlijk.
Na bellen en bellen en bellen kreeg ik die alsnog toegestuurd en het was daarmee klaar.
Toch niet, drie weken later wéér een creditnota en zelfs 1,25 op mijn rekening gestort gekregen van KPN.
Ik bellen want nu had KPN wél weer geld van mij tegoed.....
Ze gingen het uitzoeken en ik hoop niet dat ze dit nog steeds doen.
Iemand 2 maanden iets laten uitzoeken wat 1,25 moet opleveren lijkt mij ietwat onzinnig.....
Voor mij even een tijdje geen KPN meer.