Robèrt schreef:
Heb je ooit van Planet een schriftelijke bevestiging gehad?
Het signaal ging er wel af dus de opzegging zelf is wel gelukt, of het in de administratie ook gelukt is....
Ik zou het zeker laten blokkeren, goed of niet.
Je neemt tenslotte geen producten mer af van Planet en met de signaal-beëindiging hebben ze bewezen dat het afgelopen is.
Voorkomen dat ze geld van je innen is beter dan er maanden om moeten zeuren om het terug te krijgen lijkt mij.
Hallo, ja ik heb een schriftelijke bevestinging gehad van planet via de post en email dat het abo op de datum van beeindiging word gestopt worden, dat is allemaal goed gelopen.
hier nog een stukje email een bevestinging
Wij beëindigen onze relatie met u (met vermelding van klantnummer xxxxxx). Wij vinden het jammer dat u de diensten bij Planet Internet wilt beëindigen en hopen dat u in de toekomst aanleiding ziet om opnieuw klant bij ons te worden.
Conform de Algemene Voorwaarden van Planet Internet worden de pakket(ten) opgezegd per einde van de contractstermijn(en).
Wij verwerken in onze administratie de beëindiging van pakket(ten):
InternetPlusBellen beëindiging per 27 april 2008
InternetPlusBellen Comfort beëindiging per 4 juni 2008
Volgens hun moet ik de nota van InternetPlusBellen Comfort periode 20 jun 2008 t/m 19 jul 2008 betalen !
mijn contract is op 4 juni gestopt