Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2008 11:16 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Ik had ipb telefonisch al opgezegd, en vandaag, toen mijn contract afliep, moest ik maar effe bellen, want dat kon absoluut niet eerder. WIllen ze je nog een maand opzegtermijn aansmeren. Dat gaat dus mooi niet door. Binnen 2 weken krijg ik een bevestiging en binnen 6 weken de afrekening. Maar let op , je betaalt vooruit, dus als het goed is moet je geld terugkrijgen. En inderdaad, als je als betaald hebt, is het niet eenvoudig om het bedrag terug te krijgen. Duimen maar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2008 11:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Je kan toch ook wel 10 maanden voordat het contract afloop bellen?

Wat is dat voor een rare regel?
Hopen dat je een dag te laat bent en er dan weer voor een jaar aanvast zit??

Ik heb blijkbaar geluk gehad met opzeggen, ging namelijk wel goed...
Kreeg een maand geld terug en een paar maanden later nog eens een maand......
Begreep absoluut niet waarom maar heb het zo gelaten.

Dat er administratief veel fout gaat bleek wel uit het feit dat ik een paar maanden later een factuur kreeg van KPN.
Een factuur van 1,25 omdat ik niet automatisch betaalde.....
Logisch want ik heb helemaal niks te betalen aan KPN.
Het klachtennummer is gratis dus ik gebeld.
Zou een creditnota krijgen maar die kwam niet natuurlijk.
Na bellen en bellen en bellen kreeg ik die alsnog toegestuurd en het was daarmee klaar.
Toch niet, drie weken later wéér een creditnota en zelfs 1,25 op mijn rekening gestort gekregen van KPN.
Ik bellen want nu had KPN wél weer geld van mij tegoed.....
Ze gingen het uitzoeken en ik hoop niet dat ze dit nog steeds doen.
Iemand 2 maanden iets laten uitzoeken wat 1,25 moet opleveren lijkt mij ietwat onzinnig..... :D

Voor mij even een tijdje geen KPN meer.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 jun 2008 11:44 
Offline

Geregistreerd: vr 07 sep 2007 12:48
Berichten: 8
Woonplaats: Vlissingen
Nou ik heb het eerste emailtje gehad van planet :oops:

Klantnummer : xxxxxx Geachte mevrouw/meneer, U heeft Planet gemachtigd om het bedrag van de factuur voor geleverde internetdiensten automatisch van uw bank- of girorekening af te schrijven. Op de aangekondigde datum is daarom het bedrag van de factuur van rekeningnummer xxxxx afgeschreven. Dit bedrag is echter teruggeboekt. Hierdoor bent u Planet op dit moment een totaalbedrag van € 62,95 verschuldigd.

ik neem geen dienst meer af bij hun en toch boeken ze een maand eraf voor een nieuwe periode af : :evil:
ze hebben echt hun administratie niet aan kant werken gewoon langs elkaar heen een schande is het en dat voor een bedrijf dat nu kpn gaat heten.

Als wij voor 4 juli 2008 geen volledige betaling van u hebben ontvangen, behouden we ons het recht voor om uw diensten bij Planet te laten blokkeren. Zie hiervoor de algemene voorwaarden van Planet.

hoe kunnen ze me dan afsluiten ik heb geen aansluiting van hun :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling