Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 maart 2008 23:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
is goed, hou er rekening mee dat het inladen van firmware tot een half uur kan duren. dus na de reset ff geduld aub :D daarna even kijken en wie weet is het probleem opgelost.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 12:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Dus na de reset moet ik even niks veranderen? draadloos uitzetten,nieuw wachtwoord etc..?

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 12:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
als na de harde reset alles weer werkt, kan je eigen aanpassingen zoals genoemd weer maken.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 15:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Ook een harde reset heeft niets geholpen :cry:

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 17:35 
Offline

Geregistreerd: di 20 feb 2007 23:31
Berichten: 23
daantje schreef:
Ook een harde reset heeft niets geholpen :cry:


Dat wordt dan bellen met de helpdesk denk ik, alle tricks zijn inmiddels voorbij gekomen, jammer dat het niet gewerkt heeft :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 19:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
klopt, ook ik zou absoluut geen aandragingen meer weten. Het enigste wat overblijft is bellen met 0800-0407 optie 1 optie 1 en daar uitleggen wat er aan de hand is. sorry dat dit forum je niet heeft kunnen verder helpen.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 maart 2008 21:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar als je dan gebeld hebt én er is een oplossing gekomen dan wille nwe het wel graag weten....... :roll:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 maart 2008 13:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Ik had voor de lol,een ander creme kabeltje ( zaten er twee in de IPB doos) aangesloten,maar ook dit heeft niks geholpen.
Ik ga zo snel mogelijk bellen.

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 maart 2008 15:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Nou ik heb dus gebeld,en stond versteld van het antwoord:

Ik dus me verhaal gedaan dat ik van Standard naar Comfort ben gegaan,maar de downloadsnelheid niet klopt. ik zei ook dat ik 2 pc's bedraad het aangesloten.

Mevrouw van de HD:Ze ad eerst een lijnmeting gedaan,deze was volgens haar in orde. Daarna moest ik een speedtest doen,deze gaf dus een veel te lagen downloadsnelheid aan. Daarna zei ik dat ik 2pc's bedraad op de router had aangesloten,toen zei ze dat het daar door komt, doordat u 2 pc's heeft aangesloten,hierdoor wordt de snelheid verdeeld,als u,1 pc uitzet,en op de andere pc download,moet u een snellere downloadsnelheid hebben.

Ik begon al te twijfelen of het hier door kwam. Ik dus 1 pc uitgezet,en op de andere pc iets gedownload,maar nee,nog steeds hetzelfde :cry:

Dan ga we nog maar een keer bellen.

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 maart 2008 18:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Wat weer een gigantisch dom antwoord.......
Eigenlijk moet je dit soort gesprekken opnemen en dan vragen naar iemand die er wel verstand van heeft.....

Triest hoe een Helpdesk er zich weer zo makkelijk vanaf doet.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 maart 2008 20:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Vond ik ook,een zeer raar antwoord :cry:
Dus dat wordt morgen weer bellen.

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 maart 2008 00:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dit antwoordt komt dus overduidelijk af van iemand die geen enkele kennis van zaken heeft. Ik adviseer nogmaals te bellen net zolang dat je iemand treft die het wèl heeft! Ik ga niet zeggen dat dit gelijk het volgende telefoontje richting dehd is, maar geloof me dat ze er wel zitten(!). VOLHOUDEN DUS!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 maart 2008 01:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar de klant moet wel weer bellen.....
Het had gewoon de eerste keer goed moeten gebeuren.
Als ik de weekeind-dokter bel krijg je een onvriendelijk bandje te horen dat alles wat je zegt wordt opgenomen.....
Dit zou je ook bij de helpdesk moeten doen, dit soort antwoorden mag je toch niet van een helpdesk medewerker verwachten.
Stel dat je er zelf geen verstand van hebt, je gaat akkoord met de uitleg en vervolgens betaal je voor iets wat je niet krijgt.

Maar goed, bellen en hopen dat je nu wel een goede medewerker treft.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 maart 2008 11:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Ik geef niet zo snel op hoor :D Kijken wat voor iemand ik vandaag aan de lijn krijg.
Dadelijk zeggen ze nog dat ik de router moet uitschakelen :P

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 maart 2008 11:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
daantje schreef:
Dadelijk zeggen ze nog dat ik de router moet uitschakelen :P


Gebruik je wel kabels met "linksdraaiend koper"..... :D
En normaal zitten er kabels met rechtshandige stekkers bij, zodra je een router gebruikt moet je kabels met linkshandige stekkers gaan gebruiken....... :mrgreen:

Volgens mij hebben ze bij diverse helpdesks een "domme antwoorden"-generator.
Ze drukken op een knopje en daat komt de volgende opmerking alweer..... :D
Gelukkig zijn er ook zeer goede medewerkers hoor.
Geef niet op.

Er moet vast ergens nog iets gebeuren.
Maar als het na een paar weken pas goedkomt wel zorgen dat je die weken in geld terugkrijgt, je betaaald er immers wel voor.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling