Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 10 maart 2008 10:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
hou het contact met de helpdesk warm :wink:
wat mij net te binnen schiet: is de splitter nog aangesloten. zo ja, haal deze er eens tussenuit en check de speed.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 maart 2008 11:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Nee die is er allang tussenuit gehaald.
Ga vandaag maar weer fijn bellen :D

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2008 21:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Hoi

Excuus voor de late reactie,afgelopen woensdag opnieuw gebeld,en weer me verhaal gedaan,doorgeschakeld naar de 2elijns,die gingen daar me router resseten,en toen begon de pret,heel het zooitje lag er daarna uit, Online en Viop lampje deden het niet meer,vrijdag een monteur langsgeweest (kosten voor KPN),die heeft een en andere gedaan,lag niet aan de router,hij had een expert team gebeld,die het gingen oplossen,en jawel alles werkt weer,maar...... abbonement staat nu weer op Standard ipv op Comfort (volgens de box),morgen dus weer een belletje naar de HD.

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2008 22:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
oke, thanxs dat je ons een beetje op de hoogte houdt, wie weet helpt het andere mensen bij soort gelijke problemen!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 maart 2008 10:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 04 feb 2007 16:45
Berichten: 64
Een harde reset,heeft helaas niks geholpen,staat nog steeds op Standard,maar als ik bij 'mijn gegevens' op, de site van Planet kijk staat er dat ik Comfort heb :roll:

_________________
Groetjes,

Daantje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 maart 2008 16:37 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Beste forumleden

Dit euvel heb ik ook gehad, het heeft één week geduurd, en in die week heb ik drie maal contact gehad met de helpdesk.
Daarna had ik de goede snelheid.
Mijn IPB box staat 10 mtr. van het isra punt opgesteld.
Heb constant twee pc's draaien.
Firmware op dit moment is 6.5.29.0
Het help dus als je meerdere malen belt.
En met alle respect, ben zeer goed geholpen door de helpdesk, zonder gekke antwoorden te krijgen.

gr. Arie :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling