Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 15:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: za 01 maart 2008 22:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Vorig jaar augustus 2007 zijn wij verhuisd.
E.e.a. ging heel erg goed en we waren sneller dan door de medewerker vermeld, weer on line.
Het nieuwe adres was dus bekend bij Planet.
Helaas ontvang ik nog steeds post op het oude adres, gelukkig komt de bewoonster van ons oude huis de post wel brengen.
Maar ik probeerde vandaag in mijn gegevens van Planet het adres te wijzigen en dat lukt dus gewoon niet.
Vanmiddag al ruim 10 minuten in de wachtstand gehangen, na doorschakeling van de eerste callcentermedewerker.
Vanavond nog langer na doorschakeling van de ccmedewerker naar de technische afdeling???? gehangen.
Is het zo moeilijk om een adres te veranderen? En waarom moet een technische medewerker dat doen???

Heb al diverse malen brieven ontvangen op het oude adres over PC Veilig.
Moet ik mijn persoonlijke code intoetsen maar ook de postcode......
En daar gaan we dan de mist in, omdat de oude postcode nog in het systeem van Planet zit.......
Ik word hier erg moe van.

En moedeloos....
Want het is nog steeds niet verbeterd sinds december 2006

Ik weet het niet meer.
Denk dat ik de brief maar ga kopiëren en met mijn aantekeningen terugstuur naar meneer Albert Vergeer...... Directeur Internet & Telefonie van Planet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: za 01 maart 2008 22:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik moet u (helaas) gelijk geven dat qua administratie planet nog steeds in crissis verkeert. Voorbeeld van mij kant uit. Ik heb een beeld telefoon en bel eind december op dat deze mankementen vertoont. De medewerker legt uit dat kpn beeldbellen niet langer ondersteunt en zegt dat indien er mensen bellen met een klacht dit toestel niet meer wordt om geruilt maar volledig wordt vergoed (200€).

Ik vind dat een nobel plan e de medewerker zegt dat de creditering in februari zal geschieden via de factuur. Ik krijg in februari de factuur maar nee hoor geen creditering, dus bellen dan maar. Hoop geneuzel en uiteindelijk bericht van klanten reacties. Het is weliswaar opgelost en heb schriftelijk bericht gehad dat alsnog die creditering zal plaats vinden.

Mooi! maar neemt niet weg dat het allemaal soms te moeizaam moet gaan, ook in uw verhaal zou ik hoe moedeloos dat ook is weer een brief sturen met een onderbouwt bezwaar. Zolang u te woord wordt gestaan door ene rookie die net uit de luiers komt zal er niks gebeuren. Maar u kunt ook de treffer hebben dat er een ervaren iemand met verstand van zaken de klacht behandelt en dat lukt het wel.

Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2008 01:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Je kan toch ergens inloggen en dan je eigen gegevens veranderen?

Meteen even getest en het kan... :D
Op de site van Planet kan je rechts boven aan via "mijn gegevens" dat soort dingen wijzigen.

<Off-topic>
Waarom staan er toch op dit tijdstip allemaal blote vrouwen op de site van Planet?
Ik ben echt niet preuts of roomser dan de Paus maar ik vind dit eigenlijk gewoon ongepast.
Ik wil mijn gegevens inzien en geen blote vrouwen!
Verdienen ze bij Planet niet genoeg aan hun abonnee's dat ze er een hoerenkast bij moeten hebben?
Sorry voor mijn taalgebruik maar ik begrijp dit echt niet!
</Off-topic>

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2008 12:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
hey robert als je had gelezen wat hier boven werd geschrefen had je kunnen zien dat dit al was geprobeert
maar door dat er een gedeeltelijke adres wijziging heefd plaats gevonden ze niet meer kan inlogg

helaas ben je afhankelijk van de slecht werkende administratie van de kpn
en zul je dus weer met de helpdesk moeten bellen
de personen aan de andere kant willen wel
maar scheinbaar mankeert er iet heel ernstigs aan hun interne computer systeem
dat scheinbaar na een 1 jaar nog niet opgelost is om dit te verbeteren
het is ook niet geheel onmogelijk dat als je gaat bellen je op het nieuwe adres weer word afgesloten
of dat je een nieuwe instalatie pakket thuis gestuurd krijgt
het is jammer dat het zon hopeloos zootje is geworden

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2008 13:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Inderdaad zeg... ik heb daar overheen gelezen... :wink:

Dan moet je inderdaad maar weer geluk hebben met een helpdesk-medewerker.
De ervaringen die ik heb zijn niet echt bemoedigend...

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2008 13:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
nee die ervaringen die ik er mee heb ook niet echt he
de mederwerkers willen vast wel maar geloof echt dat er problemen in hun computer systeem zitten

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2008 14:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar ik denk toch dat het beroep "Helpdeskmedewerker" ook niet echt makkelijk is....

Je moet toch het probleem van de klant eerst goed begrijpen, niet iedereen is even duidelijk in het verwoorden van zijn probleem...
En hoeveel procent van de bellers is al aardig over de rooie..... 8)

En er zijn veel meer problemen dan antwoorden... :D

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Adreswijziging
BerichtGeplaatst: do 13 maart 2008 23:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Ik ben nog nooit over de rooie geweest met welke helpdeskmedewerker dan ook.
Zelf ruim 33 jaar lang bij KPN gewerkt, ook aan de telefoon...
dus ik weet dat zij ook niet alles kunnen oplossen.
Het systeem klopt gewoon niet.
That's all.
Te veel schijven. te veel bazen te weinig werkers. Omgekeerde pyramide.
Maar in dit geval gaat het over Planet. Kpn helpdeskmedewerkers waren toppie.
Planet helpdesk was niet eens te bereiken gisteren....
Heb nu maar een email gestuurd naar Planet.
Als dat niets oplevert, dan gaat die brief naar XXXX er alsnog uit.
:mrgreen:

edited door forumbeheer: naam person verwijdert.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling