Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 13:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2007 21:58 
Site Admin

Geachte planet abonnees`

Ik wil jullie attenderen op het volgende.

Zoals velen van ons hebben we in de afgelopen maanden veel problemen ondervonden van storingen rondom internetplusbellen. Zoals u weet werden mensen kregen openstaande tickets de mogelijkheid hun betalingen op te schorten gezien er sprake was van een wanproduct sec. Onvolledige diensten.

In mijn geval heb ik van december tot half augustus veel problemen gehad met mine tv (nu i-tv) en internet plus bellen deed het ook niet altijd naar behoren.

Mijn verbazing was dan ook groot toen ik afgelopen zaterdag een brief kreeg van collections of ik even binnen 1 dag (viel nog op een zondag ook) 1414 euro wilde overmaken. Ik stond paf, want dat betekend dat planet internet zijn abonnee`achteraf gewoon de volle mep laat betalen voor een product dat niet volledig heeft gewerkt.

Natuurlijk heb ik gisteren direct contact gehad met collections en daar hadden ze het volle begrip dat ik geen eurocent wilde betalen. Ik betaal wel al vanaf half augustus de kosten want vanaf dat moment liep het wel allemaal goed.

Met duidelijke woorden, planet internet laat achteraf de mensen gewoon de volle mep betalen. Dat kan niet dat mag niet! Vandaag ben ik terug gebeld door planet en de medewerker gaf direct aan alles te zullen terug crediteren buiten de belkosten om. Dan zal ik mijn geval een luttele 200 euro overblijven van de 1414 euro die ze dachten te krijgen.

Mocht u als planet abonnees hier ook mee te kampen krijgen, laat u niets wijsmaken en blijf verwijzen naar het consumentenrecht. Indien een product niet naar behoren werkt dient er buiten eventuele belkosten niets in rekening te mogen worden gebracht. KPN/collection hoopt dat diegene die een beetje dom zijn en er toch intrappen een poot uit te draaien. Trap hier niet in en zeg duidelijk dat u gecompenseerd wilt worden tot de nota 0 is buiten eventuele belkosten om!!

U zeit gewaarschuwd voor deze uitzuig praktijken van planet internet :!: :!: .

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 00:08 

Ik zou werkelijk ontploffen als ik zoiets kreeg.
Er ging meteen 230V op de draadjes in de meterkast en was er helemaal klaar mee...... :D

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2007 13:45 
Robèrt schreef:
Ik zou werkelijk ontploffen als ik zoiets kreeg.
Er ging meteen 230V op de draadjes in de meterkast en was er helemaal klaar mee...... :D

M.v.g,
Robèrt

Jij bent er al klaar mee, want je zit net als ik bij UPC :D . Ik heb Planet opgezegd. Het bevalt mij prima en het is veel sneller.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2007 13:59 

Toch heb ik nog wel problemen met Planet......

Ik heb na het stopzetten van IPB dan e-mail only wél genomen voor 2,95 per maand.
Dat ging goed tot halverwege vorige week.
Nu zijn mijn mailboxen allemaal geblokkeerd en niemand bij Planet kan dit oplossen.....
Bellen is niet meer nodig want die kosten wegen niet op tegen het maandbedrag van dit abonnement.
Ik "bestook" de Helpdesk met e-mailtjes en krijg steeds als antwoord dat het erg complex is en dat het meerdere dagen kan duren voordat het opgelost is..... :shock:

Erg jammer dat een provider zoiets aanbiedt en het vervolgens niet waar kan maken.

Maar ik moet er ook een beetje om lachen en ik mag graag van dat soort "stoor" mailtjes sturen..... :twisted:

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2007 11:54 

Achterliggende probleem heirvan is het interne systeem van KPN.Bij het aanmaken van een klacht wordt er blijkbaar ook iets geblockt mbt betalingen.Het weer vrijgeven van deze blokkade na oplossing van de klacht heeft niet "goed" gewerkt.

Naar ik begrepen heb,hebben vele mensen dit soort brieven gekregen :cry:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]