Geachte planet abonnees`
Ik wil jullie attenderen op het volgende.
Zoals velen van ons hebben we in de afgelopen maanden veel problemen ondervonden van storingen rondom internetplusbellen. Zoals u weet werden mensen kregen openstaande tickets de mogelijkheid hun betalingen op te schorten gezien er sprake was van een wanproduct sec. Onvolledige diensten.
In mijn geval heb ik van december tot half augustus veel problemen gehad met mine tv (nu i-tv) en internet plus bellen deed het ook niet altijd naar behoren.
Mijn verbazing was dan ook groot toen ik afgelopen zaterdag een brief kreeg van collections of ik even binnen 1 dag (viel nog op een zondag ook) 1414 euro wilde overmaken. Ik stond paf, want dat betekend dat planet internet zijn abonnee`achteraf gewoon de volle mep laat betalen voor een product dat niet volledig heeft gewerkt.
Natuurlijk heb ik gisteren direct contact gehad met collections en daar hadden ze het volle begrip dat ik geen eurocent wilde betalen. Ik betaal wel al vanaf half augustus de kosten want vanaf dat moment liep het wel allemaal goed.
Met duidelijke woorden, planet internet laat achteraf de mensen gewoon de volle mep betalen. Dat kan niet dat mag niet! Vandaag ben ik terug gebeld door planet en de medewerker gaf direct aan alles te zullen terug crediteren buiten de belkosten om. Dan zal ik mijn geval een luttele 200 euro overblijven van de 1414 euro die ze dachten te krijgen.
Mocht u als planet abonnees hier ook mee te kampen krijgen, laat u niets wijsmaken en blijf verwijzen naar het consumentenrecht. Indien een product niet naar behoren werkt dient er buiten eventuele belkosten niets in rekening te mogen worden gebracht. KPN/collection hoopt dat diegene die een beetje dom zijn en er toch intrappen een poot uit te draaien. Trap hier niet in en zeg duidelijk dat u gecompenseerd wilt worden tot de nota 0 is buiten eventuele belkosten om!!
U zeit gewaarschuwd voor deze uitzuig praktijken van planet internet

.
Groet Marcel.