Foutcode: 2043
Foutmelding: Uw betaling is niet tijdig ontvangen
U Kunt hiervoor contact opnemen met onze helpdesk op 0900-0244 (€0,10ct/min).
Ik werd van de week verbroken van internet en telefonie,
kreeg de foutcode 2043 en een pagina van Direct ADSL van KPN
in beeld , en alleen de Planet en de KPN website was nog bereikbaar
maar de telefoon was dood.
heb alle nagekeken en er waa voldoende banksaldo aanwezig
maar er is geen automatische betaling gebeurt voor KPN wel van Planet.
ik heb een adsl-advanced abo met internet +bellen bij Planet
sinds een week of 3 , het heeft allemaal gewerkt sinds ik t heb aangesloten.
nu heb ik een groot probleem , heb welliswaar me internet weer aan de gang gekregen met mijn oude gegevens van toen ik nog alleen adsl had bij Planet.
schijnbaar werkt dat nogsteeds en ook mijn oude IP nummer is weer terug.
Alleen t VOIP gedeelte mis ik dus , lampje op de Experia box blijft uit.
Ik kan ook niet met de helpdesk gaan bellen want heb dus geen telefoon werkend.
wel heb ik een mobieltje maar kan daar vreemd genoeg geen 0900 nummers mee bellen ... zou geblokkeerd zijn ?? kan t nergens vinden.
heeft iemand dit ook meegemaakt al ? hoe kan ik nu zorgen dat het telefoongedeelte weer werkt en betaald word ?
ik wil best betalen maar als KPN t nooit inhoud zoals al jaren zo was automatisch...
alleen het internet gedeelte word kennelijk ingehouden door Planet 46 euro per mand , mijn abo is 79 euro per maand.
Vind t gewoon idioot dat men gewoon maar de stekker eruit trekt bij KPN nooit geen brief gehad of een warschuwing dat er wat mis zou zijn met me betalingen !
ik ga de onkosten bij houden en t aantal dagen zonder telefoon
dan krijgt KPN de rekening van mij wel.
