lol... net te laat. is nu 0:09.
Maar uh, heb inderdaad ook net een nieuwe telefoon. Best een coole, maar ook vage, namelijk de VOIP4331S/21 van Philips. Zit een grappige MSN Messenger extender in. Verder een gewone DECT telefoon. Maar goed, het heeft gewerkt van de week, dus het zou moeten kunnen lijkt me. Oude telefoon ligt al in de vuilnisbak, maar anders morgen maar even proberen of dat nog werkt (als ik de sinaasappelresten uit de stekkergaten krijg).
VOIP lampje knippert. Krijg ook een kiestoon. EB heb ik uitgezet, stekkertje eruit, even de kettingkast van mijn fiets gerepareerd (+- 10 mins.) en de boel weer aangezet.
Splitter mag weg lees ik, dus dan plug ik de lijn uit de muur direct in de ADSL-ingang en zit er niets op de lijn-ingang? Telefoon blijft gewoon op de Tel1 neem ik aan.
BTW, wat de poorten van Battlefield betreft: het werkte eerst niet, en na het forwarden van de poorten wel. Maar af en toe kan ik nog steeds niet connecten. Moeilijk te zeggen of dat aan de verbinding of aan de EA GAMES MASTER SERVER ligt. Als je zelf een server draait weet ik niet of het nodig is. Voor op je LAN niet natuurlijk. Wat zo zouteloos is dat je het hele spel niet kan starten als ie niet kan connecten met EA. Ookal wil je ff singleplayer doen. Hebben zeker aandelen in hun eigen bandbreedte.
Oh, en bedankt voor alle snelle reakties. Morgen meer...
Spike.