Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 19:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006 23:10 

Allereerst bedankt voor het opzetten van dit forum !!! :wink:

Citaat:

Geachte abonnee,

Onlangs heeft u gekozen voor InternetPlusBellen van Planet Internet. U profiteert daarbij gedurende 6 maanden van het gratis voordeelpakket ‘BelOnbeperkt Altijd’. Hiermee kunt u, op elk moment van de dag, gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland, exclusief betaalde 08- en 09-service nummers.

Wegens een technische storing kan het helaas voorkomen dat dit voordeelpakket onder uw gegevens niet geactiveerd is. Wij adviseren u daarom via http://www.planet.nl uw keuze zeker te stellen. Dit is belangrijk om daarmee kosten voor het bellen naar vaste nummers in Nederland achteraf te voorkomen.

Volg daarvoor de volgende instructie:

Start Internet Explorer op, ga naar http://www.planet.nl
Kies rechtsboven voor ‘Mijn Gegevens’
Kies vervolgens linksboven ‘Beheer telefoniegegevens’. Vervolgens ziet u de pagina Inloggen 'Mijn KPN'
Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord combinatie die u bij activatie van ‘beheer telefoniegegevens’ heeft gekozen
U bent ingelogd, u kunt onder ‘Administratief Beheer’ uw voordeelpakket wijzigen in ‘BelOnbeperkt Altijd’
Het kan vanwege de technische storing voorkomen dat de korting waar u recht op heeft pas vanaf uw tweede factuur van InternetPlusBellen wordt gecorrigeerd.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Servicelijn via telefoonnummer 0900-1905 (0,10 Euro per minuut), dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Boukje Bügel-Gabreëls
Directeur Marketing & Sales

Als ik het goed begrijp;
- moet ik deze optie zelf aanzetten,
- vervolgens zal planet de eerste 6 maanden de kosten ervoor negeren,
- en moet ik na 6 maanden de optie zelf weer uit zetten om niet in maand 7 automatisch te gaan betalen.

Graag jullie ervaringen met bovenstaand bericht van Planet over de 6 maanden gratis 'BelOnbeperkt Altijd' optie die je kunt instellen via 'Administratief beheer' in 'Beheer telefoniegegevens'.

Snoete

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006 23:35 
Site Admin

er is waarschijnlijk sprake van een actie van planet bij de verkoop van het product ipb. voorzover bekend een nieuwe actie en zullen er geen of weinig ervaringen zijn.
de uit te voeren handelingen (zoals door jezelf aangegegen) zijn juist. en inderdaad op tijd weer wijzigen, anders zullen de kosten (10,00 pm) worden doorberekend.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 maart 2007 16:46 

Ik heb nu 3 maanden IPB van Planet met actie 6 maanen gratis onbeperkt bellen. Dus voor alle 2 numers onbeperkt bellen aangezet.
Nu krijg toch nog € 10,-- te betalen voor het 2e nummer. Dit is dus nergens in de actievoorwaarden terug te vinden.
Ik ben hierover nog niet klaar met Planet en ga een brief sturen. Ze komen gewoon hun eigen afspraken niet na.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 maart 2007 16:53 

Beste DvO,

Die actie geldt voor het hoofdnummer.
Niet voor de overige nummers die je hebt.

Je bent waarschijnlijk een ex-ISDN-er net als ik.

Als je voor je tweede nummer "gratis" wilt bellen moet je inderdaad die 10 euro betalen.

Ik weet niet precies meer waar ik deze voorwaarde gelezen heb maar ik wist het wel van te voren.

Ik moet het nog steeds goed uitzoeken of ik deze "gratis" dienst moet behouden. Maak ik voor 10 euro belkosten binnen Nederland per maand?

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 maart 2007 17:47 

Maar dat staat dan nergens in de actievoorwaarden.
Daar kom je dus later achter via je factuur.
Ik vind dit toch wel een vreemde zaak.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 maart 2007 17:57 

Je kon best eens gelijk hebben... :D

Als ik even snel kijk op de site dan kan ik deze voorwaarden vinden:

* Naar vaste nummers in Nederland exclusief betaalde 08- en 09- service nummers.
De actie geldt tot 1 april 2007. U krijgt een half jaar lang de voordeeloptie ‘BelOnbeperkt Altijd’ Na zes maanden betaalt u
hiervoor € 10,- per maand. U kunt de voordeeloptie na zes maanden zelf wijzigen in de gratis voordeeloptie ‘BelOnbeperkt Weekend’ of de voordeeloptie BelOnbeperkt Weekend en Avond’ voor € 2,50 euro per maand. Dit dient u dan zelf te wijzigen via ‘Mijn gegevens’ op http://www.planet.nl

Daar staat niets over dat het maar voor één nummer geldt.

Waarom ik dit dan toch meteen begrepen had weet ik nu even niet meer.
Misschien kwam dat verhaal ergens verder in de bestelling naar voren?
Of stond het op een van de brieven die ik van Planet kreeg voordat IPB geïnstalleerd was?

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]