Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 19:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: E-Mail adres vervalt ?
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 16:34 

hallo , vandaag kreeg ik de installatie gegevens van IPB
bij Planet .
datum van de brief 14 februari ! nu pas gekregen vandaag 21 februari ..
en heb 11 dagen de tijd om de dingen te activeren (- word wel kort dag pffff
nu zie ik weer een ander eigenaardigheid , KPN heeft voor mij kennelijk een niew E-Mail adres aangemaakt , snap daar de bedoeling niet van
ik heb tenslotte al jaren t zelfde email adres bij Planet , ze willen toch niet beweren dat mijn E-Mail adres gewoon vervalt ?

mijn abo bij Planet die wijzigd niet veel , adsl advanced naar IPB
ook met adsl advanced snelheid.

nu word t toch wel heel komplex allemaal en heb nog niet eens de experia geinstalled.

dat word hard werken van t weekend om alles te instaleren anders mis ik de deadline van 25 februari ( 14 febr. + 11 dagen )

dat er een ander ip adres komt daar kan ik nog mee leven maar ander E-Mail dan heb ik nog wel een week nodig om al mijn connecties op de hoogte te brengen ..narigheid dus.

het E-Mail adres wat KPN ( waarom Planet niet ? heb daar tenslotte me abo) me gaf is xxxxxx2@kpnplanet.nl nog een bagger adres ook nog
:twisted: ik wil gewoon me oude vertrouwde Email houden XXXXX@wxs.nl

iemand soortgelijke ervaring bij het overstappen van adsl planet naar IPB via planet ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 16:59 

Het is normaal als je van provider overstapt dat je ook een nieuw mail adres krijgt, want je zit niet meer bij de andere, ondanks dat het familie is. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 17:04 

update : heb contact weten te krijgen met de helpdesk
en er is wat goed fout ; ik had IPB via Planet besteld dat was de bedoeling althans, maar nu bleek dat er een aanvraag was voor IPB via KPN :evil:
dame aan de telefoon was zo aardig om gelijk de boel te anuleren
gelukkig heb ik t modem nog niet geactiveerd dus zal goekomen.
na een week of 4 (!!!) krijg ik een brief met de bevestiging van het anuleren , en vervolgens kan ik opniew gaan proberen om IPB bij Planet aan te vragen .
Of ik zo vriendelijk wou zijn het modem naar t postkantoor te brengen
en ik kreeg een retournummer daarvoor.
naja t word steeds gekker is t belangrijk dat dat modem retour gaat ?
kan me niet voorstellen dat ze zitten te wachten op modems die ook al uit de verpaking geweest zijn.
kan em mischien toch gebruiken als uiteindelijk t goede abo is geregeld ?

nu word t allemaal echt de bomen door t bos zoeken was overtuigd dat ik t allemaal goed had aangevraagd maar helaas weer een slachtoffer :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 17:16 

de mails hebben elkaar effe gekruist ik poste voor ik je reactie zag Henk ,
ja tuurlijk van provider overstappen dan wel ander email maar dat was juist niet de bedoeling , wilde bij Planet blijven .
op de een of andere manier via het doorverbinden van de helpdesks kennelijk verkeerd gegaan.

mischien raadzaam om een nieuwe aanvraag via email aan Planet te doen , komt t in ieder geval in de goede handen en kan ik met koeien letters aangeven dat ik bij Planet wil blijven met IPB

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 feb 2007 20:59 

Samantha schreef:
Of ik zo vriendelijk wou zijn het modem naar t postkantoor te brengen
en ik kreeg een retournummer daarvoor.
naja t word steeds gekker is t belangrijk dat dat modem retour gaat ?
kan me niet voorstellen dat ze zitten te wachten op modems die ook al uit de verpaking geweest zijn.
kan em mischien toch gebruiken als uiteindelijk t goede abo is geregeld ?

Jouw IPB account bij KPN wordt opzegd, dat betekent dat jouw gegevens niet meer gekoppeld zijn aan het MAC-adres van het modem die je nu hebt. Als je IPB van Planet krijgt, krijg je ook een nieuw modem en worden jouw gegevens gekoppeld aan het MAC-adres van dat nieuwe modem. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 feb 2007 23:41 

ty weer wat geleerd -)

:idea:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2007 19:05 

de stoute schoenen aangetrokken en gewoon een email gestuurd naar planet en de hele zaak uitgelegd en dat ik nu IPB bij Planet wil.

hopen maar dat t dit keer goedkomt , ik kreeg wel een reactie vandaag van Planet , de reactie was ; Met vriendelijke groet,

Planet Internet
:?

tja.. idd das niet veel , maar in ieder geval een reactie -)
geen idee wat ze nu gaan doen.

mijn email die was toch heel vriendelijk en beleefd , ik heb me best gedaan om t zo duidelijk mogelijk uit te leggen de situatie.

ik wacht af maar ben wel heel beniewd wat de volgende verassing word

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2007 22:32 

de email was uiteindelijk toch te lezen na aanklikken "openen in platte tekst" -)

goed.. ik heb nu dus aangevraagd via een email aan de helpdesk , alles uitgelegd daarin dat me eerste pogingen niet gelukt waren en wat ik nu precies wil.
dit heeft prima geholpen want alles schijnt nu duidelijk te zijn bij de helpdesk van Planet en ik kreeg binnen 2 weken een telefoontje van een zeer vriendelijke dame van Planet die wist waar ze over belde en de email goed had bestudeerd van mij , dus gelijk de aanvraag rond gemaakt en idd ik zag vandaag op zowel de planet als de kpn site bij de aanvaag status (met intikken van de code) de status dat t net aangevraagd is.
in een paar dagen zal ik de brief krijgen met gegevens en in een week of 3 - 4 het modem ontvangen.

prima service van Planet, en er word dus gewoon gereageerd op emails naar de helpdesk ( de online email form )
je moet er even op wachten maar t geeft wat meer betrouwbaarheid dan effe snel alles uit leggen in een telefoontje bij complexe zaken, dan komt t ook in de juiste afdeling terecht.

ik wacht dus rustig af nu wat er komen gaat , 3e keer is vaak scheepsrecht :D

ik laat van me horen als er weer wat te melden valt en ondertussen nog effe meer gaan leren hier over IPB -)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]