Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 12:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2007 09:16 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
Ik heb nu een IPB standaard abonnement en wil dit abonnement graag verhogen naar IPB Comfort.
Dit zou je zelf moeten kunnen doen via Mijn gegevens >pakket wijzigen.
Niets is minder waar. Als je via Mijn Gegevens je pakket wilt wijzigen, kun je alleen maar Mine toevoegen in twee abonnementsvormen aan je huidige pakket.
Helpdesk gebeld. Aantal pogingen gewaagd. Antwoorden varieerden "dat kunt u zelf doen", ik zal even overleggen, ik zet u in de wacht (en laten zitten) tot ik zal u doorverbinden (en laten zitten).
De laatste helpdesk medewerker snapte het probleem en heeft pogingen gewaagd om het voor mij in orde te maken. Ook hem is het niet gelukt en heeft hierover eeen klacht aangemaakt.
Ben benieuwd

Frits
:twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2007 10:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Geinig... :D

Ik heb het even geprobeerd, je raakt wel de weg kwijt van de vele pagina's die je door moet worstelen....

Overigens ik heb Comfort, bevalt uitstekend.
Snelheid is erg goed en hier in huis met vier gebruikers nooit last van elkaar.

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2007 11:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
fritsvl schreef:
De laatste helpdesk medewerker snapte het probleem en heeft pogingen gewaagd om het voor mij in orde te maken. Ook hem is het niet gelukt en heeft hierover eeen klacht aangemaakt.
Ben benieuwd

Frits
:twisted:


De helpdesk kan hier niks aan doen.Dit loopt via een aparte afdeling die alleen de machtiging heeft om dit te wijzigen.(door schade en schande is men ook hier wijzer geworden)


Laatst bijgewerkt door Maarten op ma 12 feb 2007 09:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2007 12:28 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Zoals Maarten al zegt kan de helpdesk je abo niet verhogen, dat moet via de afdeling verkoop van Planet. Eerst moet jouw abonnement administratief gewijzigd worden, daarna technisch uitgevoerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2007 19:35 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
fritsvl schreef:
Ik heb nu een IPB standaard abonnement en wil dit abonnement graag verhogen naar IPB Comfort.
Dit zou je zelf moeten kunnen doen via Mijn gegevens >pakket wijzigen.
Niets is minder waar. Als je via Mijn Gegevens je pakket wilt wijzigen, kun je alleen maar Mine toevoegen in twee abonnementsvormen aan je huidige pakket.
Helpdesk gebeld. Aantal pogingen gewaagd. Antwoorden varieerden "dat kunt u zelf doen", ik zal even overleggen, ik zet u in de wacht (en laten zitten) tot ik zal u doorverbinden (en laten zitten).
De laatste helpdesk medewerker snapte het probleem en heeft pogingen gewaagd om het voor mij in orde te maken. Ook hem is het niet gelukt en heeft hierover eeen klacht aangemaakt.
Ben benieuwd

Frits
:twisted:


De correcte manier van een abbo upgraden is als volgt:

Je moet wel bij de helpdesk zijn, wij moeten een ticket aanmaken in "KIM" daarin moeten we alle gegevens vermelden en komt het bij de goede afdeling ( verkoop Planet volgens mij ) Hier gaat echter wel ene doorlooptijd overheen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2007 14:51 
Hallo,

Je wil de snelheid verhogen; maar welicht nog even wachten ? Ik ben geen KPN'er en heb geen inside-information, maar er zijn wat geruchten over een snelheidsverhoging.

http://www.adslcentrale.nl is vaak een van de eerste die dit weten en zij spraken vorig jaar al van een verhoging...


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2007 15:20 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Bron: http://www.adslcentrale.nl/

LAATSTE NIEUWS:

5 feb 2007 KPN verhoogt tot 2010 de snelheid tot 30 - 50Mbps en iedereen krijgt glasvezel....(bron). Maar wanneer komt de volgende verhoging nou?


Dus helemaal nog geen verhoging alleen een vraag.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2007 16:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
viss5162 schreef:
Hallo,

Je wil de snelheid verhogen; maar welicht nog even wachten ? Ik ben geen KPN'er en heb geen inside-information, maar er zijn wat geruchten over een snelheidsverhoging.

http://www.adslcentrale.nl is vaak een van de eerste die dit weten en zij spraken vorig jaar al van een verhoging...


@viss5162:hoe begrijpelijk de geruchten misschien ook zijn,op het forum doen we er niks mee,totdat het definitief is,want geruchten zorgen al vrij snel tot spraakverwarring.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2007 17:39 
Maarten schreef:
@viss5162:hoe begrijpelijk de geruchten misschien ook zijn,op het forum doen we er niks mee,totdat het definitief is,want geruchten zorgen al vrij snel tot spraakverwarring.


Bedankt voor de aanvulling. Deze opmerking was ook niet bedoeld om verwarring te creeeren. Indien 'fritsvl' de snelheid wil verhogen moet hij dit uiteraard doen/regelen. De achterliggende gedachte was om hem te behoeden voor een (betaalde) snelheidsverhoging die er volgens de geruchten al aan zit te komen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2007 20:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
viss5162 schreef:
Deze opmerking was ook niet bedoeld om verwarring te creeeren.


Duidelijk !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 10:36 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
blizzaa schreef:
fritsvl schreef:

De correcte manier van een abbo upgraden is als volgt:

Je moet wel bij de helpdesk zijn, wij moeten een ticket aanmaken in "KIM" daarin moeten we alle gegevens vermelden en komt het bij de goede afdeling ( verkoop Planet volgens mij ) Hier gaat echter wel ene doorlooptijd overheen.


KIM is het probleem. Lag - toen ik de laatste keer belde - plat.

Ben inmiddels op 14/2 terug gebeld door Helpdesk Planet (XXXXX) dat het binnen 14 dagen opgelost wordt.

Ik wacht het af

15-02-07:Edit naam verwijdered ivm privacy.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 18:52 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
Inmiddels blijkt mijn snelheid verhoogd te zijn.
Geen berichtje/telefoontje etc.
Een verassing dus


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling