Sinds vorige week zaterdag heb ik een Experiabox de Thomson 780 WL volgens de regels aangesloten maar kan met 1369 niet de Voipdienst aktiveren ik hoor de kiestoon na het intoetsen van 1369 hoor ik een klik en dat was het.
Nu heb ik afgelopen maandag de helpdesk gebeld daar kreeg ik het advies de box te resetten met een paperclip een paar uur te wachten en het dan weer te proberen, nadat de medewerker in de computer had gekeken de box moet zich op het netwerk aanmelden en dat doet hij niet, helaas ook niet gelukt.
Dezelfde maandag nog terug gebeld en ze zouden me doorzetten naar een tweedelijn medewerker en binnen vier dagen teruggebeld worden, nu zag ik wel gisteren dat de Experiabox tot twee keer toe gereset is maar nog steeds geen 1369 ook ben ik niet teruggebeld maar dat kan zijn dat mijn telefoon nummer slecht verstaan is en verkeerd genoteerd of zoiets.
Nu heb ik hier al wat zitten lezen maar wie weet wat het probleem kan zijn of is de box gewoon kapot.
