Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 07 mei 2025 19:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2007 22:50 

Sinds vorige week zaterdag heb ik een Experiabox de Thomson 780 WL volgens de regels aangesloten maar kan met 1369 niet de Voipdienst aktiveren ik hoor de kiestoon na het intoetsen van 1369 hoor ik een klik en dat was het.

Nu heb ik afgelopen maandag de helpdesk gebeld daar kreeg ik het advies de box te resetten met een paperclip een paar uur te wachten en het dan weer te proberen, nadat de medewerker in de computer had gekeken de box moet zich op het netwerk aanmelden en dat doet hij niet, helaas ook niet gelukt.

Dezelfde maandag nog terug gebeld en ze zouden me doorzetten naar een tweedelijn medewerker en binnen vier dagen teruggebeld worden, nu zag ik wel gisteren dat de Experiabox tot twee keer toe gereset is maar nog steeds geen 1369 ook ben ik niet teruggebeld maar dat kan zijn dat mijn telefoon nummer slecht verstaan is en verkeerd genoteerd of zoiets.
Nu heb ik hier al wat zitten lezen maar wie weet wat het probleem kan zijn of is de box gewoon kapot. :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 10:46 

Pak een telefoon sluit die direct aan op de TEL 1 poort van de box

Probeer dan een 1369 te bellen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 11:52 

Robdbx schreef:
Pak een telefoon sluit die direct aan op de TEL 1 poort van de box

Probeer dan een 1369 te bellen

Neem aan dat de TS dat al gedaan heeft. Waarschijnlijk worden de SIP-gegevens weer eens niet goed geladen in de SpeedTouch. Beste is 0800-0505 te bellen en de juiste Sip-gegevens te laden in de SpeedTouch.
Als de SpeedTouch niet gezien wordt komt vaak omdat men(helpdesk) op het verkeerde platform kijkt(residential of business).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 12:08 

Ja telefoon aangesloten heb ik ook geprobeerd alle kabels vervangen ook geprobeerd, aangesloten op het isra punt ook geprobeerd (nu staat hij zoals al jaren op de stekker in de woonkamer) andere telefoon ook geprobeerd mag allemaal niet baten.

Of de SIP gegevens niet goed geladen worden weet ik niet volgens mij hebben ze hem al een paar keer van afstand gereset, maar ook dat helpt niet.
Maar ik bel zo nog wel een keer. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 17:52 

Nou probleem opgelost, de aanhouder wint na diverse telefoontjes en steeds te druk de verbinding word verbroken ben ik er door gekomen de eerste keer dat ik de tweede lijn kreeg, moest ik ook later terug bellen en toen ben ik doorverbonden met een technische man.

Na weer een reset met de paperclip werkte de box na het opstarten nu wel en is het probleem dus opgelost. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2007 10:11 

Fijn dat hij het nu doet, en bedankt voor de terugkoppeling.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]