Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 09 mei 2025 13:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 14:53 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
:( Al een aantal weken lukt het niet in te loggen op de pagina van KPN om beheer telefoniegegevens op te starten. Inloggen via Webpage van Planet, daarna naar "Mijn gegevens" en dan rechstreeks naar "Beheer Telefoniegegevens". Je wordt dan automatisch gelinkt naar http://www.kpn.com waar je gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven. Hier heb ik geen enkel probleem maar na het inloggen verschijnt steevast volgend scherm:


Beheer telefoniegegevens

Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving? (NOTE: JAWEL, AL VANAF HET MONET DAT ipb IS GEINSTALLEERD !)
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak.


Ik heb al een mailtje gestuurd wat er aan de hand kan zijn, kreeg n.b. 2 weken later bericht (met excuses voor de late reactie) dat ik na ongeveer 4 weken bericht zou krijgen wat de oplossing is. Dit heb ik nog niet ontvangen. Heeft iemand soortgelijke ervaringen ? (en eventueel oplossingen)
Groeten,
:roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 15:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
met deze url https://www.kpn.com/kpn/restricted/show/id=1387331/ moet je normaal gesproken op telefoniebeheer komen.
op dit moment verschijnt er een melding dat er een storing is.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 16:14 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
tja en hier bij mij werkt het dus wel. Vreemde zaak weer.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 16:25 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
:?: Vreemde zaak, ik heb bij andere topics gezien dat er melding werd gemaakt om een nieuw account aan te maken, dat heb ik ook gedaan maar ik kom er niet in. Was het maar dat KPN ergens een melding maakt van deze storing, die is nergens terug te vinden. Een reden kunnen ze ook niet aangeven.

Groet,
Pim


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 16:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
denk dat jij op een andere server zit.
ik krijg de volgende melding.
Afbeelding

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 16:29 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
:?
De melding die jwagenaar krijgt is identiek aan de melding die ik krijg (precies het zelfde KPN scherm), dus met de server zit het wel goed.

Pim


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 18:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
de storing van telefoniebeheer is weer verleden tijd.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 19:39 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
Raar verhaal, krijg nog steeds de volgende schermpjes.

Welkom bij KPN


Beheer telefoniegegevens


Telefoongids


Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak.



Voorwaarden | Privacy | Browserversie | Veilig online winkelen | Thuiswinkel waarborg
Corporate informatie | Investor relations | Pers | Werken bij KPN
KPN International: Data| Mobile| Wholesale



:( :( :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 20:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
weet je zeker dat deze pagina niet uit je cache komt. wellicht even voor de zekerheid de tijdelijke internetbestanden legen misschien.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 20:47 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
:?
De pagina is gewoon een hard-copy van de pagina zoals hij in beeld komt wanneer ik inlog. Mijn oude inloggegevens zijn inmiddels verwijderd, ik heb een nieuw account aan laten maken, ik heb zowel op explorer als firefox de temp files en tijdelijke internet bestanden verwijderd, toch blijft hij de storingsmelding geven.

Tevens sluit ik het mailtje bij wat ik op 1-9-2006 van de helpdesk mocht ontvangen, blijkbaar gaat het echt om een storing.

Geachte heer Van Oorschot,

Voor uw probleem zijn een aantal oorzaken en oplossingen mogelijk. Telefonisch kunnen wij een betere en snellere analyse maken en direct op uw vervolgvragen reageren.

Uw vraag is daarom doorgestuurd naar de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: MP1-000100XXXX.

Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 4 weken contact met u opgenomen wordt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

KPN


Door het verwijderen overigens van cookies en tijdelijkle bestanden verwijder je ook alle andere usernames en passwords ! :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 20:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
wil je een deel van het registratienummer verwijderen; is niet interessant voor anderen. daarnaast graag naam van de medewerker van kpn verwijderen. :wink:
ziet er naar uit toch nog even te wachten op de helpdesk :cry:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:14 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
graag tipje hoe ik tekst uit een bestaande topic kan verwijderen.
Helaas dan maar afwachten, andere manier is om wijzigingen via 0800-0407 te regelen ??

:?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:29 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Pimmie schreef:
graag tipje hoe ik tekst uit een bestaande topic kan verwijderen.
Helaas dan maar afwachten, andere manier is om wijzigingen via 0800-0407 te regelen ??

:?:


Als het goed is zie in een topic rechts een schaartje staan,je kunt dan je tekst wijzigen.
Bel 0800 eens na 22.00 je komt dan direct bij de tweedelijns terecht.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
heb de aanpassingen al voor je gedaan. je kunt je eigen artikelen aanpassen met de knop edit.
denk niet dat aanpassingen voor telefoniebeheer via dit nummer kunnen. maar het is te proberen ... :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:54 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
:P
Thnx voor de tips.
Betreffende het eigenlijke onderwerp van het topic, zijn er meer mensen die dezelfde ervaringen hebben met Beheer Telefoniegegevens ?

Ik verwijs overigens naar eerdere topics aangaande de kwaliteit van IPB, afgesien van de laatste storing in augustus (ruim een dag geen telefonie !) en tussentijdse kleine storingen werkt het nog steeds perfect.

Voor andere gebruikers die pas zijn aangesloten, verwijder na verloop van tijd de splitter, je voorkomt een hoop narigheid met plotselinge uitval en slecht geluid over de lijn.

Groeten,
Pim
:wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling