Hoi,
Ik herken het probleem. Sinds vorige week ben ik van ISDN overgestapt op IPB.
Afgelopen weekend was het lampje van de NT1 uit, dus zitten we nu volledig op IPB.
Ik kom het volgende tegen:
- al een aantal maal niet bereikbaar via vast/mobiel , telefoon gaat bij de beller één keer over en dan blijft het stil. Ik hoor zelf thuis niets overgaan. Na een tijdje (10 min) werkt alles gewoon weer.
- stem van de beller is onderbroken (in stukjes gehakt), ik ben goed te verstaan (gaat ook na een tijdje weer over)
- internet verbinding hangt spontaan (ik maak VPN verbinding naar m'n werk). Na reset (uit/aan) van de Experiabox werkt alles weer normaal.
Ik heb 3 telefoons parallel aangesloten op TEL1
Ja, ik heb een download progamma aanstaan (max 200 verbindingen), maar deze is niet erg actief. Hiervoor zijn géén poorten opengezet in Experiabox.
Tot nu toe waren de ervaringen met IPB bellen in mijn omgeving erg goed, maar bij mij is het toch iets anders......
Heeft iemand tips en/of ideeen?
Groeten, Tonnie