Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 10:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 13:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
2145, kan dat?

Ik hoor hem wel eens dat hij niet kan "connecten"?, ik blij... 8)
Zal het hem eens precies vragen hoe het zit.

Poorten open gooien is mijn taak..

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 13:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
hahhhahhahaahh dus toch ook wel contact problemen nou poorten openen in de eb is problematich ik heb ze open staan voor andere games maar dat werkte dus mooi niet dus heb hele firewal van eb uit gezet
en nu heb ik die problemen niet meer


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:54 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:57
Berichten: 9
bij mij knippert het voip lampje al 4 weken, maar kpn kan het niet oplossen, ben nu bezig met mijn rechtsbijstand.

Heb bijna een week gebeld met kpn om te kijken wat er aan de hand is voordat ze het doorschoven naar de derde lijn (specialisten.....)

Er schijnt wat fout te zijn in één van de ipb-servers. Als ze dat aanpassen, dan kan ik weer bellen en gebeld worden.

Ik heb ook al een klacht gestuurd naar kpn, maar daar zeggen ze dat mijn ticket in behandeling is en dat ik daar gewoon op moet wachten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 19:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik ben benieuwd of je iets hebt aan je rechtsbijstand......

Ik had er helemaal niets aan bij een ontslag-zaak.
Mijn advocaat leek wel van de tegenpartij.......
Zodra de kosten boven de 100 euro komen gooien ze het bijltje er bij neer.
Of er moet media-aandacht bij te pas komen.

Maar nu ik lees dat zelfs de Consumentenbond het opgeeft......

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 21:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
peentje schreef:
bij mij knippert het voip lampje al 4 weken, maar kpn kan het niet oplossen, ben nu bezig met mijn rechtsbijstand.

Heb bijna een week gebeld met kpn om te kijken wat er aan de hand is voordat ze het doorschoven naar de derde lijn (specialisten.....)

Er schijnt wat fout te zijn in één van de ipb-servers. Als ze dat aanpassen, dan kan ik weer bellen en gebeld worden.

Ik heb ook al een klacht gestuurd naar kpn, maar daar zeggen ze dat mijn ticket in behandeling is en dat ik daar gewoon op moet wachten.


Als dit al 4 weken duurt is het wel gewenst dat men een datum aangeeft waarop de problematiek verholpen is.Niet acceptabel,en mi opnieuw contact opnemen en volhouden !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling