Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 03 jul 2025 01:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 10:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dit duurt inderdaad wel erg lang. probeer hier eens je ongenoegen kenbaar te maken: http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 10:21 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Dank je voor de link,ik heb er direct een klacht heen gestuurd.

Vandaag weer naar de storingsdienst gebeld met de mededeling dat ik er langzamerhand wel genoeg van heb.
Ze hebbem mijn klacht weer bij iemand anders neergelegd...maar ja wat heb ik daar aan?
Problemen zijn er nog.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 05 okt 2006 08:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ik weet dat je al vaak gebeld hebt,maar probeer eens in de avond na 22.00 uur op het 0800-0407 nummer want kom je direct bij de tweede-lijns uit.Blijven hangen totdat je probleem is opgelost,of probeer het anders "vroeg" in de morgen direct om 8.30 uur.
Dit duurt zo echt TE lang !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 01:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 okt 2006 23:44
Berichten: 24
(KPN-medewerker hier): blijven bellen, meer kan ik er ook niet van maken. hoe vervelend het ook is, het is vaak wel de enige manier. probeer er sowieso voor te zorgen dat ze je GSM-nummer noteren in de melding naar de tweede lijn. als je de tweede lijn aan de lijn hebt kan je misschien eens een balletje opgooien om je experiabox te laten vervangen, of om je te migreren naar een andere SIP-server.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 08:45 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Dominion schreef:
(KPN-medewerker hier): blijven bellen, meer kan ik er ook niet van maken. hoe vervelend het ook is, het is vaak wel de enige manier. probeer er sowieso voor te zorgen dat ze je GSM-nummer noteren in de melding naar de tweede lijn. als je de tweede lijn aan de lijn hebt kan je misschien eens een balletje opgooien om je experiabox te laten vervangen, of om je te migreren naar een andere SIP-server.


Zelde ervaring gehad: Na een paar telefoontjes met 1e lijn, werd na een paar keer netjes(!!) 'zeuren' keurig teruggebeld door tweede lijn op op mijn GSM.
En dankzij die meneer kwam ik erachter dat het probleem geheel mijnerzijds was. (Mijn ISRA verlenging was toentertijd niet goed uitgevoerd.)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 12:20 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Als alles goed is is het vanaf vandaag opgelost.
Heb nu de storingsdienst gebeld met de melding dat ik er nu flauw van was en ik heb erop gestaan dat ik vandaag goed geholpen wou worden en de juiste mensen ervoor aan de lijn wou hebben.
De medewerkers van de goede dienst belden me direct terug.
Na alles na gelopen te hebben hebben ze nu (weer) op afstand de ebox gereset en de juiste instellingen er in gezet.
Na ongeveer een half uur bleef het voip lampje eindelijk branden.
Dus als het goed is is het nu opgelost,en ik hoop ook dat het nu ook zo blijft.

Gevraagd wat nou het proleem was dat het zo lang moest duren.
Ze vertelden me dat het ip nummer aan twee mensen was gekoppeld en dat ik niet een eigen ip had en dat het daarom niet lukte om mijn telefoonnummer en aan vast te koppelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 12:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
hou ons even op de hoogte of het ook zo blijft.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 12:53 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte...

Nou te vroeg gejuigd denk ik,nu kan ik niet gebeld worden!
Dat hebben ze niou net niet getest toen ik ze aan de lijn had (via mobiel)
Ik heb wel weer ipb via het speciale nummer geactiveerd (op aanraden van de medewerker van de storingsdienst) via dat nummer werd gezecht dat ik binnen 3 minuten kon bellen en gebeld kon worden.

Helaas nu geen tijd meer om weer naar de storingsdienst te bellen,moet even wachten tot vanavond als het dan nog niet wil bel ik gewoon weer.

Misschien heeft dat even zijn tijd nodig,maar dan moeten ze niet melden dat er binnen die drie minuten gebeld kan worden en dat je gebeld kan worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 13:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 okt 2006 23:44
Berichten: 24
wel bellen niet gebeld kunnen worden... vaak een porteringsprobleem. probeer eerst eens ** te draaien op je telefoon. als je dan kiestoon krijgt ben je nog niet geporteerd, en kan je je telefoon op de splitter (telefoon-icoon) aansluiten. zodra je geporteerd bent valt de lijn dan dood, en kan je de telefoon weer terug doen in tel1 van de EB.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 13:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Dominion schreef:
wel bellen niet gebeld kunnen worden... vaak een porteringsprobleem. probeer eerst eens ** te draaien op je telefoon. als je dan kiestoon krijgt ben je nog niet geporteerd, en kan je je telefoon op de splitter (telefoon-icoon) aansluiten. zodra je geporteerd bent valt de lijn dan dood, en kan je de telefoon weer terug doen in tel1 van de EB.

betekent volgens mij wel dat uitgaande gesprekken dus niet via voip gaan maar via de oude constructie.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 13:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 okt 2006 23:44
Berichten: 24
nee, normaal gesproken lopen inkomende gesprekken over PSTN/ISDN, en uitgaande gesprekken over VOIP. wanneer de klant geen inkomende gesprekken heeft tijdens de portering maar wel uitgaand, betekent het in 9 van de 10 gevallen een transmissieprobleem in de Experiabox. de workaround is dan de telefoon op de splitter/ISDN-centrale aansluiten tijdens de portering, en na de portering de telefoon weer te verhuizen naar Tel1 van de EB.

maarehh, ik ga aan het werk, als je me wilt bellen ben ik te bereiken op 0800-0407 ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 19:19 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Dominion schreef:
maarehh, ik ga aan het werk, als je me wilt bellen ben ik te bereiken op 0800-0407 ;-)


Heb gebeld,weet niet of ik jou aan de telefoon heb gehad :wink:

Maar het is nu zover dat ik ook gebeld kan worden,was een kwestie van geduld,duurde even voordat het gereed was zei men daar.

Nou hopen dat het nu zo goed blijft...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling