Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 11:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 21:22 

In de begintijd van de EPB ontstonden er problemen bij het gebruik van de z.g. uTorrent P2P programma's. Oorzaak bleek te zijn het geforceerde beslag dat deze programma's legden op de beschikbare poorten waardoor er geen capaciteit meer beschikbaar was voor b.v. telefonie. Het is voor mij niet te achterhalen of deze problemen inmiddels zijn opgelost door het implementeren van nieuwe Firmware in de EPB. KPN bellen is niet zinvol omdat het antwoordt toch niet te vertrouwen is, behalve als het 'nee' is!
Iemand hier meer informatie over?

Bedankt alvast.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 23:29 

Het probleem onstaat meestal door een te groot aantal udp sessies,waardoor het telefonie-gedeelte in de verdrukking komt.Bij mijn weten is met het openen van poorten een verbetering waar te nemen en werkt men aan het splisten van het adsl en telefonie gedeelte.
Echt opgelost is het voor zover ik het kan beoordeln niet,beter is het wel dan in het prille begin.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 21:22 

je zou kunnen gaan overwegen om een andere manier van downloaden te gaan proberen 1 waar je ook nog eens alle download speed uit je verbinding kan trekken inplaats van dagen op een filmpje van 4.7 gb te wachten kan het ook ibinnen een dag gebeuren
ik heb het hier over downloaden uit de nieuws groepen ik raad dan wel een pay server van eweka te nemen gezien de nieuws groepen van pllanet kpn ngeen retentie genoeg hebben
hier kanje er rustig alles over lezen http://www.binaries4all.nl/ en hier kan je een programma downloaden gratis http://www.altbinz.com/index.php?page=downloadz
tevens kan je hier een pay server huren voor 7.50 euro in de maand 1 goed film downloaden en je hebt het al terug verdiend

Eweka
abonnement: maandelijks (pre-paid)
kosten: €7,50 /30 dagen.
betalingswijze: bank account transfer.
server: newsreader(x).eweka.nl (waar (x) voor een getal staat)
retentie: tot 120 dagen.
dataverkeer: onbeperkt.
url: http://www.eweka.nl/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]