Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 15:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 09:22 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
Kreeg gisteren een brief, waarin wordt vermeld dat ik € 20,00 terug krijg voor het ongemak ondervonden door storingen IPB.

Leuk gebaar van Planet
8)


Laatst bijgewerkt door fritsvl op do 19 apr 2007 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 09:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik las dat iedereen die geklaagd had zoiets kreeg.

De grote meerderheid(?) die niet klaagt krijgt dus niets?

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 10:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 11:23 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
ik heb niet zo veel problemen gehad, twee klachten die redelijk snel waren opgelost.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 11:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8017 Zwolle
marcel234 schreef:
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:
groet marcel.


Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 13:12 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 11:52
Berichten: 56
€djeK schreef:
marcel234 schreef:
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:
groet marcel.


Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??


laat die jongens ook eens lekker hun gal spuwen. Gewoon ff alles eruit smijten, dan kunnen ze weer lekker genuanceerd uit de hoek komen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 13:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
€djeK schreef:
marcel234 schreef:
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:
groet marcel.


Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??


ik denk dat ik in de afgelopen maanden meer als genoeg onderbouwingen heb neergezet waarmee ik dan 1 keer eens zo uit de hoek mag komen :wink:

ik spreek een ieder op dit forum met respect en normen aan. dat kpn denkt door deze actie vrede te kunnen stichten schoot bij mij totaal in het verkeerde keelgat :evil:

kpn had pas "ballen" laten zien als hun met iets hadden gekomen waar de gedupeerde ipbèrs iets mee hadden gekund. maar op deze manier maken ze zeker geen vrienden, en al zeker niet met mij :evil:


groet marcel ( die altijd genuanceerd is :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Ho Ho Heren
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 18:36 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 13:50
Berichten: 6
Woonplaats: utrecht
marcel234 schreef:
€djeK schreef:
marcel234 schreef:
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:
groet marcel.


Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??


ik denk dat ik in de afgelopen maanden meer als genoeg onderbouwingen heb neergezet waarmee ik dan 1 keer eens zo uit de hoek mag komen :wink:

ik spreek een ieder op dit forum met respect en normen aan. dat kpn denkt door deze actie vrede te kunnen stichten schoot bij mij totaal in het verkeerde keelgat :evil:

kpn had pas "ballen" laten zien als hun met iets hadden gekomen waar de gedupeerde ipbèrs iets mee hadden gekund. maar op deze manier maken ze zeker geen vrienden, en al zeker niet met mij :evil:


groet marcel ( die altijd genuanceerd is :wink: )


Volgens mijn schrijven alleen een tegemoetkoming van 20 euro die
verrekend wordt met 2 maanden gratis bellen.Sigaar uit eigen doos ?
Ben namelijk al in bezit van "bel onbeperkt altijd"



Leon


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 20:03 
Offline

Geregistreerd: vr 09 maart 2007 23:35
Berichten: 21
Woonplaats: Hooghalen
Bij stond in de brief dat er 20 euro verekend zal worden met de eerst volgende factuur of ik kon 2 maanden bel vrij activeren en dan had ik 2 maanden gratis bellen en vervolgens automatisch nog 10 euro p/m

_________________
M.vr.gr. Bert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 20:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
digicanon schreef:
Bij stond in de brief dat er 20 euro verekend zal worden met de eerst volgende factuur of ik kon 2 maanden bel vrij activeren en dan had ik 2 maanden gratis bellen en vervolgens automatisch nog 10 euro p/m


Zo is het idd maar als iedereen goed leest,staat er nog wat in de brief,namelijk dat het las staat van eventuele andere compensatie (tenzij er meerdere varianten verzonden zijn :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 21:46 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen jaar heeft KPN InternetPlusBellen met veel succes geïntroduceerd. Helaas hebben niet al onze klanten dat zo ervaren. Tot onze spijt hebben wij u niet die service kunnen bieden die u van ons gewend bent. Wij vinden dit heel vervelend en bieden u daarom onze oprechte excuses aan. Daar willen we het niet bij laten. ledereen die sinds de invoering van InternetPlusBellen klachten heeft gemeld krijgt een tegemoetkoming ter waarde van € 20,00. Hiermee kunt u twee maanden gratis bellen naar vaste nummers binnen Nederland (m.u.v.betaalde servicenummers).

Ook u ontvangt de tegemoetkoming. Het bedrag van € 20,00 wordt op uw eerstvolgende – of de daarop volgende InternetPlusBellen factuur verrekend. U vindt het bedrag op de factuur terug onder de noemer 'tegemoetkoming gratis bellen'. De vergoeding komt bovenop de eventuele individuele schadevergoeding

U kunt er voor kiezen het bedrag te gebruiken om twee maanden gratis te bellen. Dit regelt u op kpn.com bij 'MijnKPN'. Bij 'lnternetPlusBellen > administratief > uw abonnement' kunt u voor € 10,00 euro per maand de voordeeloptie 'BelOnbeperkt Altijd' aanzetten. Als u hier na twee maanden geen gebruik meer van wilt maken kunt u dit kosteloos wijzigen.

Heeft u nog vragen? U kunt dagelijks van 08.00 tot 22.00uur terecht bij de KlantenService via telefoonnummer0900-0244. Het aantal servicemedewerkers bij de KlantenService is vervijfvoudigd. En bellen naar deze medewerkers kost tijdelijk 1 cent per minuut.

Met vriendelijke groet,

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 21:47 
Offline

Geregistreerd: vr 09 maart 2007 23:35
Berichten: 21
Woonplaats: Hooghalen
klopt als een bus.

_________________
M.vr.gr. Bert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 23:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Quote

De vergoeding komt bovenop de eventuele individuele schadevergoeding

Unquote

Maw als er nog een discussie loopt omtrent een dienst die niet conform voorwaarden wordt geleverd of is geleverd de genoemde 20 euro niet alles.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 07:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
En als je dan na twee maanden vergeet die optie van "gratis Bellen" uit te zetten betaal je 10 euro voor?

Of denk ik nu te zwart?

Ik kreeg dit namelijk de eerste 6 maanden gratis maar nu staat het nog steeds aan......
Ik moet zelfs mijn rekeningen nakijken want ik dacht zelf dat ik nu in de 6e maand zat en dus nog steeds die optie gratis zou moeten hebben...

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:52 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Ben benieuwd heb twee maanden geen telefoon gehad.
Moet dus twee maanden en 20euries krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling