Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 15:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 09:22 

Kreeg gisteren een brief, waarin wordt vermeld dat ik € 20,00 terug krijg voor het ongemak ondervonden door storingen IPB.

Leuk gebaar van Planet
8)

Laatst bijgewerkt door fritsvl op do 19 apr 2007 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 09:44 

Ik las dat iedereen die geklaagd had zoiets kreeg.

De grote meerderheid(?) die niet klaagt krijgt dus niets?

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 10:09 
Site Admin

ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 11:23 

ik heb niet zo veel problemen gehad, twee klachten die redelijk snel waren opgelost.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 11:27 

marcel234 schreef:
ik heb die brief ook gisteren gehad :? 20 euro? wow. en dat voor alle problemen die ze hebben gehad? dit is werkelijk een schijntje. ik betaal nog steeds niets, want vind eerst dat ze mijn mine probleem deugdelijk horen op te lossen. plus het blijkt dat ik een verrotte experia al die maanden heb gehad.

dus 20 euro? gewoon alles kwijtschelden en als het goed werkt met een schone lei beginnen dat is mijn motto :wink:
groet marcel.

Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 13:12 

€djeK schreef:
marcel234 schreef:

groet marcel.

Wat een ongenuanceerd taalgebruik voor een Moderator die het goede voorbeeld moet geven op het forum. Kan volgens mij toch ook wel iets genuanceerder??

laat die jongens ook eens lekker hun gal spuwen. Gewoon ff alles eruit smijten, dan kunnen ze weer lekker genuanceerd uit de hoek komen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 13:54 
Site Admin

€djeK schreef:
marcel234 schreef:

groet marcel.

ik denk dat ik in de afgelopen maanden meer als genoeg onderbouwingen heb neergezet waarmee ik dan 1 keer eens zo uit de hoek mag komen :wink:

ik spreek een ieder op dit forum met respect en normen aan. dat kpn denkt door deze actie vrede te kunnen stichten schoot bij mij totaal in het verkeerde keelgat :evil:

kpn had pas "ballen" laten zien als hun met iets hadden gekomen waar de gedupeerde ipbèrs iets mee hadden gekund. maar op deze manier maken ze zeker geen vrienden, en al zeker niet met mij :evil:

groet marcel ( die altijd genuanceerd is :wink: )

Profiel  

Berichttitel: Ho Ho Heren
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 18:36 

marcel234 schreef:
€djeK schreef:
marcel234 schreef:

groet marcel.

ik denk dat ik in de afgelopen maanden meer als genoeg onderbouwingen heb neergezet waarmee ik dan 1 keer eens zo uit de hoek mag komen :wink:

ik spreek een ieder op dit forum met respect en normen aan. dat kpn denkt door deze actie vrede te kunnen stichten schoot bij mij totaal in het verkeerde keelgat :evil:

kpn had pas "ballen" laten zien als hun met iets hadden gekomen waar de gedupeerde ipbèrs iets mee hadden gekund. maar op deze manier maken ze zeker geen vrienden, en al zeker niet met mij :evil:

groet marcel ( die altijd genuanceerd is :wink: )

Volgens mijn schrijven alleen een tegemoetkoming van 20 euro die
verrekend wordt met 2 maanden gratis bellen.Sigaar uit eigen doos ?
Ben namelijk al in bezit van "bel onbeperkt altijd"

Leon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 20:03 

Bij stond in de brief dat er 20 euro verekend zal worden met de eerst volgende factuur of ik kon 2 maanden bel vrij activeren en dan had ik 2 maanden gratis bellen en vervolgens automatisch nog 10 euro p/m

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 20:50 

digicanon schreef:
Bij stond in de brief dat er 20 euro verekend zal worden met de eerst volgende factuur of ik kon 2 maanden bel vrij activeren en dan had ik 2 maanden gratis bellen en vervolgens automatisch nog 10 euro p/m

Zo is het idd maar als iedereen goed leest,staat er nog wat in de brief,namelijk dat het las staat van eventuele andere compensatie (tenzij er meerdere varianten verzonden zijn :wink: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 21:46 

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen jaar heeft KPN InternetPlusBellen met veel succes geïntroduceerd. Helaas hebben niet al onze klanten dat zo ervaren. Tot onze spijt hebben wij u niet die service kunnen bieden die u van ons gewend bent. Wij vinden dit heel vervelend en bieden u daarom onze oprechte excuses aan. Daar willen we het niet bij laten. ledereen die sinds de invoering van InternetPlusBellen klachten heeft gemeld krijgt een tegemoetkoming ter waarde van € 20,00. Hiermee kunt u twee maanden gratis bellen naar vaste nummers binnen Nederland (m.u.v.betaalde servicenummers).

Ook u ontvangt de tegemoetkoming. Het bedrag van € 20,00 wordt op uw eerstvolgende – of de daarop volgende InternetPlusBellen factuur verrekend. U vindt het bedrag op de factuur terug onder de noemer 'tegemoetkoming gratis bellen'. De vergoeding komt bovenop de eventuele individuele schadevergoeding

U kunt er voor kiezen het bedrag te gebruiken om twee maanden gratis te bellen. Dit regelt u op kpn.com bij 'MijnKPN'. Bij 'lnternetPlusBellen > administratief > uw abonnement' kunt u voor € 10,00 euro per maand de voordeeloptie 'BelOnbeperkt Altijd' aanzetten. Als u hier na twee maanden geen gebruik meer van wilt maken kunt u dit kosteloos wijzigen.

Heeft u nog vragen? U kunt dagelijks van 08.00 tot 22.00uur terecht bij de KlantenService via telefoonnummer0900-0244. Het aantal servicemedewerkers bij de KlantenService is vervijfvoudigd. En bellen naar deze medewerkers kost tijdelijk 1 cent per minuut.

Met vriendelijke groet,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 21:47 

klopt als een bus.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 23:25 

De vergoeding komt bovenop de eventuele individuele schadevergoeding

Unquote

Maw als er nog een discussie loopt omtrent een dienst die niet conform voorwaarden wordt geleverd of is geleverd de genoemde 20 euro niet alles.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 07:51 

En als je dan na twee maanden vergeet die optie van "gratis Bellen" uit te zetten betaal je 10 euro voor?

Of denk ik nu te zwart?

Ik kreeg dit namelijk de eerste 6 maanden gratis maar nu staat het nog steeds aan......
Ik moet zelfs mijn rekeningen nakijken want ik dacht zelf dat ik nu in de 6e maand zat en dus nog steeds die optie gratis zou moeten hebben...

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:52 

Ben benieuwd heb twee maanden geen telefoon gehad.
Moet dus twee maanden en 20euries krijgen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]