Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 11:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 09:38 

sjon schreef:
mijn camproblemen zijn waarschijnlijk opgelost.
Het gaat inmiddels minutenlang goed, zonder dat ie vastloopt
Heb een thomsom modem, en inmiddels software 6.2.11.11

Laat even weten als het normaal loopt dus ook langere tijd dan weten we dat wellicht het een niet met het ander te maken heeft.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 maart 2007 23:17 

sjon schreef:
Met de vorige versie stopte de cam naar een paar minuten er mee en bleef vast zitten.
Wat hier geopperd wordt, dat het zou liggen aan de upload, lag dus aan de software in de thomson.
Zijn er meer mensen die inmiddels met deze nieuwe software van de camproblemen zijn verlost?

Ik heb een tijd nx van me laten horen, omdat ik er een beetje moedeloos van werd...........;
Probleem is nog steeds aanwezig helaas..... :? .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 maart 2007 23:29 
Site Admin

de uploadsnelheid ligt nog steeds rond de 75? las dat je gebruik maakt van norton. heb je deze zoals eerder aangegeven gedeinstalleerd en de pc herstart. heb je in de webinterface van de speedtouch al eens gekeken naar de verschillende waardes voor de lijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart 2007 20:42 

karelvmander schreef:
HORNY schreef:
hey heb hier ff al die stukjes gelezen over slechte upload en het uitzich zelf risetten van de experian box nou ik kan jullie bevestiggen dat ik deze problemen allemaal herken heb ze ook gehad en heb nu sinds kort een siemens experian box en nu is het allemaal over teminsten tot zover mijn upload is stukken verbetert zou 51 horen te hebben en daar kom ik nu veel vaker aan dan met de speedtoch780wl experianbox daar had ik een gemiddelde van de 10 testen was daar dan ongeveer 30 had soms maar een upload van12 dus wel erg laag maar met deze siemens box is dit vele malen hoger geworden het laagste nu gemeten is 45

Mijn upload is tegenwoordig rond de 75; Toch heb ik nog steeds 't probleem met de cam. Kon je je Speedtouch zonder problemen omruilen voor een Siemens?

ik had problemen dat de tompson zich zelf risette terwijl ik lekker aan het gamen was heb hier dus contact met de help desk opgenomen
had het gelluk dat de monteur die langs kwam eeen siemens box mee had en die dus voor me heefd vervangen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 22:15 

Heb inmiddels al wat langere tijd de webcam gebruikt en mijn problemen van vastlopende cam zijn voorbij.
Kan bij wijze van spreken nu uren cammen op msn zonder dat ie vastloopt
Probleem is opgelost bij de nieuwe thomson firmware 6.2.11.11.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2007 21:43 

sjon schreef:
Met de vorige versie stopte de cam naar een paar minuten er mee en bleef vast zitten.
Wat hier geopperd wordt, dat het zou liggen aan de upload, lag dus aan de software in de thomson.
Zijn er meer mensen die inmiddels met deze nieuwe software van de camproblemen zijn verlost?

mogelijk is dus dat door de nieuwe firmware ook de upload wat stabiler is geworden en zo doende nu het cam probleem ook verholpen werd
wat nog mooier zou wezen dat het gehele internet weer wat stabiler zou gaan worden zijn dagen bij dat de paginas wel heel slecht binnen komen
(duurt lang voor ze openen of om slaan)en der zijn dagen bij dat het best wel redelijk goed gaat

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2007 21:22 

jwagenaar schreef:
de uploadsnelheid ligt nog steeds rond de 75? las dat je gebruik maakt van norton. heb je deze zoals eerder aangegeven gedeinstalleerd en de pc herstart. heb je in de webinterface van de speedtouch al eens gekeken naar de verschillende waardes voor de lijn.

Sinds afgelopen maandag heb ik een Siemens in plaats van een Speedtouch en Hoeraaaaaaaaa: De cam is weer als vanouds :lol:
"Probleem" eindelijk opgelost dusssssss.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]