Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 09:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2006 21:24 

:D
Vorige week woensdag nog vlug ff voor we op vakantie gingen de Exp.Box aangesloten en geactiveerd, binnen 5 minuten alles werkend. Alleen viel toen al regelmatig de verbinding uit. Meteen kontakt opgenomen met de helpdesk (eerst van KPN), daar zat een Wizz-kid die me redelijk heeft geholpen. De opmerking dat indien ik geen gebruik wenste te maken van de aanvullende facilteiten qua telefonie ik ook niet de activatie hoefde uit te voeren (???).
Zondag bij terugkomst vol goede hoop meteen e.mail uit willen lezen, blijkt de verbinding met moeite tot stand te komen. Weer maar gebeld, half uur bezig geweest waarop de medewerker vrij laat erachter kwam dat ik bij Planet moest zijn ipv KPN. Helpdesk planet is 's avonds niet te bereiken, dus helaas. Uiteindelijk wat tips gekregen van KPN waardoor de activivatie eindelijk lukte. Met het wijzigen van een aantal gegevens werd de verbinding overigens verbroken en was niet meer te herstellen. Vandaag via een PC op mijn werk ingelogged op planet.nl e.d., nu schijnt alles weer hersteld te zijn. Sterker nog, het is super stabiel. Snelheid is vergelijkbaar met mijn voorgaande ADSL, kinderen kunnen onbeperkt bellen, kortom een zeer tevreden user. Planet, GRANDIOOS !!! ( dit mag ook wel een keer gezegd worden.
:D :D :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2006 21:33 
Site Admin

welkom op het forum. goed te horen dat je zeer goede ervaringen hebt en die mogen natuurlijk ook genoemd worden. heb je de poll op het forum al bezocht?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2006 23:08 
Erelid

Weer een van de toch vele tevreden gebruikers. Hopelijk blijft dat zo en welkom op dit forum.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]