pinolief schreef:
patrickr schreef:
ik heb verschillende keren geprobeerd het 0800-0429 nummer te bellen met de telefoon om in Mijn KPN de Mijn KPN Diensten te activeren, echter krijg ik dan telkens de mededeling dat het vanaf mijn telefoonnummer niet mogelijk is....
ik heb van kpn wel al een mail EN een brief gehad dat mijn IPB account helemaal klaar is...
iemand een oplossing?
Dan werkt dat ook niet meer daar deze dienst alleen voor het vaste analoge net is.
Je hebt IPB ofwel bellen via internet..
Overigens weet je dan nu ook dat je portering volledig klaar is...

Ik wil hier wel bij opmerken dat het niet meer kunnen bellen met 0800 0429 geen graadmeter is voor het wel of niet geporteerd zijn...
De enige goede graadmeter is het bellen van ** bij een analoog(pstn) en dan controleren of je nog een kiestoon krijgt zo ja, ben je nog niet geporteerd.
** zorgt ervoor dat je de experia opdracht geeft om de analoge lijn te gaan gebruiken die op lijn is aangesloten.
bij ISDN is de graadmeter het Line ok lampje op de NT1. Als deze nog brand dan ben je nog niet geporteerd.
het is namelijk zo dat als je je pakket hebt aangesloten en de activerings call naar 1368/1369 is gelukt dan bel je uitgaand direct over VOIP en werkt 0800 0429 niet meer. ook al ben je op dat moment nog niet volledig gepoteerd.
Daarbij dien je een brief van KPN gehad te hebben met een activeringscode voor het aanmaken van een mijn KPN account.
Lees hiervoor nog eens goed de handleiding met de aanmeldprocedures.
Tevens is het zo dat als de portering nog niet helemaal afgerond is dat er bepaalde functies binnen mijn kpn nog niet werken. Oplossing: wacht tot de portering helemaal is afgerond. Werken er dan een aantal functies nog niet probeer dan eerst een nieuwe aanmelding te doen met behulp van je activeringscode. Lukt het dan nog niet dan kan je altijd nog de helpdesk bellen.