Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2013 18:04 
Offline

Geregistreerd: vr 20 sep 2013 11:58
Berichten: 1
Dinsdag deed mn IPB het ineens niet meer. Gebeld:"dat klopt, we zetten uw aansluiting kver kver op glasvezel, morgenochtend doet ie het weer. Heeft u geen brief gehad? Sorry daarvoor." Woensdagavond nog geen internet, gebeld:"Glasvezel? Wie zegt dat?" Uw collega. "Daar weet ik niks van. We sturen een monteur, maar als de fout bij u ligt dan betaalt ú. Bij ons is namelijk geen fout te zien." Ja, dat is goed. "U wordt binnen 24 u gebeld voor een afspraak en ik bel u vrijdagavond om te vragen of het goed is verlopen." Ja, dat is goed. Vrijdagochtend nog niet gebeld voor een afspraak dus heb ik zelf maar gebeld: "Nee, de fout zit hier in de centrale, we maken het van hier uit". Ik ben dus maar naar de KPNwinkel gegaan want ik krijg bij elk telefoontje een ander antwoord. In de winkel stopten ze een telefoon in mn hand die naar hetzelfde 08000402 nummer belde:"U heeft op 9 september 40mbps aangevraagd en dat 12 sept weer geannuleerd. (hoe ze daar bij komen weet ik niet en ze konden het ook niet nagaan) Maar u kunt ieder moment gebeld worden voor een afspraak te maken voor storingoplossing bij u thuis". Word ik vandaag gebeld? "Dat durf ik niet te garanderen, ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer." Even later werd ik gebeld: "De monteur komt zaterdagochtend tussen 8 en 10 uur bij u langs." Dus ik speciaal vroeg op. Belt de monteur om 10 uur op dat ie het vanuit de centrale heeft gemaakt:"Er zat een kabeltje niet tussen." Ik was niet thuis dus hij belde mn vrouw en de telefoon deed t, dus t was goed zo. Nog steeds geen internet bleek. Dus weer gebeld, ik heb er drie aan de lijn gehad en daar waren er toch echt twee leek van. Die praatten maar raak. Met eigen inzicht en informatie van die derde, waarbij de verbinding ineens verbrak en die je dan nóóit -ze zaten daar met zn vieren- meer aan de lijn krijgt, kreeg ik m aan de praat. Ik heb 15 jaar internet van KPN en heb nog nooit zo n prutswerk van ze meegemaakt als nu.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling