Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 01:49 
Offline

Geregistreerd: za 05 jan 2013 20:41
Berichten: 1
Hallo,

Sinds kort heb ik een nieuwe modem gekregen van KPN omdat mijn oude stuk was. Ik heb nu een KPN Experia box arv7519.
Bedraad internet doet het zonder problemen en ook draadloos meestal.
Echter soms wordt het heel traag en daarnaast krijg iksteeds het bericht vanuit mijn vaste PC dat er geen experia box is aangesloten.
Kijk ik naar de handleiding in het bijgeleverde boekje dan is de uitgangssituatie ain mijn meterkast anders dan omschreven staat. Ik heb de nieuwe experia op dezelfde manier aangesloten als de oude en het werkt dus, maar niet altijd probleemloos. Echter in het boekje stat op pagina dat je DSL, telefoon en PSTN moet aansluiten. Ik zou niet weten wat de PSTN kabel is, daarnaast als ik de telefoonkabel aansluit doet de telefoon het niet meer.
De situatie in de meterkast is alsvolgt:
Hoofdaansluiting => witkastje met uitgang "lijn"=> lijn aangesloten op splitter > twee uitgangen (DSL en ISDN) > DSL kabel gaat naar de expedia en de ISDN kabel gaat naar NTI model 6 dan naar Quatrovox 3. Hoe moet ik dit geheel aansluiten?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling