Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 15:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2011 17:20 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Beste Mensen,

De laatste twee/drie weken valt het op dat ik bepaalde mailtjes niet meer ontvang.
De mensen die de mails verstuurd hebben zweren bij hoog en bij laag dat ze verzonden zijn, maar ik ontvang ze niet.
Ze komen niet binnen in mijn "windows live mail" , maar ik vind ze ook niet terug op de webmail van KPN.
Twee dagen geleden werd het helemaal duidelijk.
Ik zat te wachten op een antwoord van een mail die ik verstuurd had.
's avonds knippert een ledje op mijn mobiel, er is mail.
Ik open op mijn mobiel de mail en daar is het antwoord op mijn mailtje.
Aangezien mijn computer in gebruik was door een huisgenoot had ik het idee om de dag erop te antwoorden.
De dag daarop komen er nog meer mails binnen die ik zie op mijn mobiel, echter dat ene belangrijke mailtje was weg.
Dit zou alleen maar kunnen als thuis iemand de mail heeft geopend want dan worden alle mails van de server binnengehaald en is de inbox van de webmail leeg.
Het punt is echter dat er niemand thuis was en er dus ook niemand de livemail heeft geopend en toch was het mailtje weg.
Op mijn telefoon ( een HTC desire android smartphone) zit bij de mailbox ook nog een mapje "hidden files" en als ik dat open dan kom ik in de map "deleted mails".
dat zijn alle mails die ik vanaf de telefoon "verwijderd" heb, maar deze mails blijven ten aler tijden op de server staan, totdat ik thuis livemail open.
In de map deleted mails op mijn telefoon staat ook deze verdwenen mail NIET. Hij is dus gewoon van de server verdwenen.
Afgelopen zondag om 08:05 de helpdesk gebeld (ik kwam net thuis uit de nachtdienst en dacht "het is nu vast niet druk")
Na 55 minuten in de wacht te hebben gestaan spreek ik iemand die er geen fluit van begrijpt, maar eea voor mij zou uitzoeken en mij zou terugbellen de volgende dag.
NOT.
Gisteren nogmaals gebeld omdat ik nu zeker wist dat er mails van de server verdwijnen, maar volgens de medewerker van de helpdesk moet dit eigenlijk onmogelijk zijn.
Bovendien, hoe zou hij moeten zien dat er een mail verdwenen is als deze mail er niet is op de server.
Daar heeft hij natuurlijk een punt, maar hoe moet ik dan aantonen dat er mails verdwijnen als ze er niet meer zijn.???
Niet binnengekomen in de livemail, ook niet meer op de server van KPN en ook niet meer zichtbaar op mijn mobiel.
Het mailtje was er wel, want ik heb het in z'n geheel gelezen en de volgende ochtend is 'ie foetsie.
Heeft iemand enig idee of ook ooit zoiets meegemaakt??

groet, Joop.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 jan 2012 14:16 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Het probleem is verdwenen nadat ik mijn wachtwoord had veranderd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 08:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
vankooten schreef:
Het probleem is verdwenen nadat ik mijn wachtwoord had veranderd.

Bedankt voor de terugkoppeling, nu kan het slotje erop.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling