Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: experiabox h220n tg789vn
BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 14:12 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 14:56
Berichten: 5
Woonplaats: apeldoorn
Hallo,
sinds een week heb ik vdsl met de experia box tg789vn, het werkt allemaal prima. Maar er is een maar.
Als ik via 192.168.2.254 inlog op de box dan zie en kan ik helemaal niets. het eerste kom ik op een pagina met Kpn en daar moet ik een password inzetten en dat gaat goed ik kom dan op een pagina met een menu bovenaan. ga ik naar de pagina van het Network zie ik het Mac adress en er wordt een password gevraagd ! En dan is het einde oefening voor mij. dat password heb ik niet ! Op de andere tab bladen kan ik ook niets. heeft iemand voor mij de oplossing. Ik kan natuurlijk de helpdesk bellen, maar dan ben ik zo weer een tientje kwijt aan telefoonkosten.
graag hoor ik van iemand een oplossing, alvast bedankt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 16:03 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Modem opnieuw opstarten kan de oplossing zijn, anders een harde reset.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 18:50 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 14:56
Berichten: 5
Woonplaats: apeldoorn
hoi Marcel, ik heb beide optie's al uitgevoerd, maar geen resultaat


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 08:24 
Offline

Geregistreerd: do 07 jan 2010 20:10
Berichten: 35
Harde reset is waarschijnlijk niet goed gegaan.

Houd de resetknop eens 30 seconden in voordat je hem loslaat, ongeacht wat de lampjes doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 11:08 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 14:56
Berichten: 5
Woonplaats: apeldoorn
Reset knop 1 minuut ingedrukt en de boel weer opgestart --- geen resultaat----
Toch maar weer gebeld met de technische helpdesk. Zo vonden het vreemd, dus even in de wacht om de help desk medewerker navraag te laten doen.
conclusie : het was een nieuw apparaat en de software moest nog aangepast worden, ik was al verder dan menigeen. Wanneer nieuwe software? dat is onbekend !
ik snap iets niet. Wordt zoiets niet uitgetest en als het niet werk, hoort er dan niet een mededeling in de doos te zitten met een excuus. Of is dit een *** praatje, om de klant gerust te stellen? ( de mensen van de helpdesk helpen je trouwens erg netjes) We wachten dus maar een week-maand-maanden-lichtjaren af.
In ieder geval bedankt voor het meedenken en als er iemand nog een oplossing heeft, ik hoor het graag.
gr wim


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 11:19 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 14:56
Berichten: 5
Woonplaats: apeldoorn
opgelost : ik gebruik google chrome als browser en daar werkt het niet mee, maar als ik IE gebruik kan ik wel in de experia box.

gr wim

onderstaande bericht van Dit0rz vond ik: ik weet eerst zoeken maar het forum is ook zo groot! :( :oops:

Re: Port forward ZTE H220N
Let op! Gebruik altijd Internet Explorer voor Webinterface van de ZTE, in andere browsers zijn de menuĀ“s niet beschikbaar...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling