kpn heeft mijn storing in behandeling.
ook werd ik donderdag gebeld door kpn, een aardige dame aan de lijn. een heel gesprek met haar gehad over mijn storingen. omdat het momenteel bij de td ligt kunnen zij er niets aan doen, td moet aangeven dat het is opgelost voordat een andere dienst er misschien ook wat aan kan doen. na een heel gesprek kwamen wij ook op het probleem van mijn itv tuner, deze heb ik pas geleden opnieuw opgestart, en deze reset duurde meer dan 45 minuten. ook vertelde ik dat mijn motorola 1960 tuner sowieso heel traag reageert op van alles, en dat de nieuwste versie de 1963 (meen ik) wel sneller is dan die ik momenteel in huis heb. ik had al eens navraag gedaan voor een wisseling, maar dat kon alleen als ik € 150 tot € 200 bij betaal, en dat doe ik dus niet. de dame aan de lijn beloofde mij er werk van te maken en ze regelde dat er een nieuwe motorola 1963 werd opgestuurd naar mij, kosteloos. kwam er een bezorger aan de deur, met een pakketje, en ik maakte het open, en wat schetste de verbazing, een 1960, dus deze is weer retour gegaan. kpn gebeld, en dan krijg je te horen dat wanneer je in het systeem een 1960 hebt, krijg je ook gewoon weer een 1960 opgestuurd, en dan kun je geen 1963 krijgen. ook begon men weer over de storing, verhaal weer uitgelegd, en dan komen de vragen. zit er een splitter tussen, nee al eens een andere telefoon geprobeerd, ja meneer ik heb een nieuw toestel gekocht, en allemaal nieuwe draden gebruikt. wat is de afstand tot aan de epb vanaf binnenkomst , 50 cm is er een monteur geweest, ja is er een nieuw modem opgehangen, ja nogmaals de splitter heeft u goeie bedrading, ja (cat 5)
ik heb deze man maar onderbroken en gezegd dat we zo niet verder kwamen. er is mij tig maal duidelijk verteld dat het ergens voor de experiabox in het netwerk van kpn ligt. dus of ik het in huis voor elkaar heb, ja dat heb ik
er wordt daar echt vanaf een lijst gewerkt, heeft u dit, ja, ga naar vraag 2, nee ga naar vraag 3 en zo verder.
wordt er een beetje simpel van.
|