Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 maart 2011 11:30 
Offline

Geregistreerd: wo 23 maart 2011 22:14
Berichten: 2
KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

Almere, 27 maart 2011

Onderwerp: Modem problemen (Experia box)


Geachte heer/mevrouw,

Ik ben zeer teleurgesteld over en op de wijze waarop KPN mijn klacht telefonisch denkt af te kunnen handelen. Ik doe u hier bijgaand een afschrift van mijn eerdere brief.
Op 14 maart jl. ben ik gebeld door een heer E. Kroeze van de afd. Multi support desk, deze deelde mij mee dat ze niets voor mij konden doen. Het hele script van waarom het niet aan de KPN(experiabox)zou liggen passeerde de revue. Het komt er op neer dat hoe geavanceerder de techniek des te meer invloeden van buitenaf zijn te verwachten met deze experia box ARV 7519. Met andere woorden je kunt beter in een T-ford rijden dan in een Mercedes want in de laatste zit te veel elektronica dat kan worden beïnvloed door externe factoren die het rijden onmogelijk maakt. Nou wat denkt u dan als je zoiets hoort. Daarna ben ik nog is gaan kijken op het forum van de KPN experiaboxen en lees ik dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem. Zie bijgaand site viewforum.php?f=36.

Daarnaast werd mij verteld dat het Expert team een dienst is van derden, wat mij helemaal niet is verteld en dat KPN dan ook niet van plan is geld te storneren voor een dienst die niet heeft geleid tot een oplossing. Het feit dat de monteur een oud modem heeft teruggehangen bewijst dat ook de monteur geen raad wist met het probleem.

De heer Kroeze deed de tip aan de hand de technische afdeling te bellen om het probleem voor te leggen. Maar wat biedt dat voor soelaas als deze dienst mij een monteur stuurt die het probleem niet kan oplossen? De heer Kroeze was geenszins van plan mij als klant/abonnee te helpen door op z’n minst een nieuw modem aan te bieden wat wellicht wel functioneert, want ook dat lees je op de forumsites dat dit veelal de oplossing is.

Ik ben sinds jaar en dag een klant van KPN en u begrijpt dat ik zeer teleurgesteld ben in de dienstverlening. Ik ben ten eerste €75,00 kwijt voor een niet verholpen probleem en heb nu een oud, wel goed werkend, modem maar met een niet functionerende WPA versleuteling, wat heden den dage toch wel een vereiste is.

Jammer te moeten melden maar als dit probleem niet wordt opgelost ben ik sterk geneigd te kijken naar een andere dienstverlener en KPN achter mij te laten. Zelfs voor glasvezel zal ik niet kiezen voor KPN maar voor Lijbrandt.

Mijn frustratie heb ik nu van mij af geschreven maar heb toch nog een sprankje vertrouwen in het gegeven dat KPN mij tegemoet gaat komen zowel financieel als met een nieuw modem.
Ik ga er vanuit dat mijn verwachting niet nog eens wordt gefrustreerd en vertrouw op een correcte afhandeling van mijn klacht.

Met vriendelijke groeten,


Bijlage: brief van 2 maart 2011



KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

Almere, 2 maart 2011

Onderwerp: Modem problemen (Experia box)


Geachte heer/mevrouw,


Aangezien KPN, voor dit onderwerp niet digitaal per mail is te benaderen, onderstaand schrijven.

Allereerst de complimenten voor de adequate service die is verleend. Op zaterdag 20-2 gebeld naar 0990244 en aangegeven dat mijn modem(experia box grijs ) down en out is waarop al op 22-2 een nieuwe is geleverd( experia box ARV 7519). Op 26-2 wederom gebeld met 09000244 dat mijn experia box problemen geeft met de Ipad en dat mijn netwerkprinter niet meer is te activeren. Hierop doorgestuurd naar het “Expertteam” en afspraak gemaakt voor 28-2. Tot zover alles goed en tevreden.

De man van het Expertteam constateerde het volgende;
- te veel invloed van WIFI signalen uit de omgeving;
- geen enkel idee waarom de Ipad naar sites zoals Hyves en Facebook niet meer oproepbaar waren terwijl dit via het modem van de buurman, die ook een experia box zilver heeft, geen enkel probleem geeft vanuit onze eigen woonadres, mede geconstateerd door de monteur;
- Diverse kanaalinstellingen geprobeerd maar blijf het verbindingsprobleem met het nieuwe modem houden voor zowel de printer als Ipad.


Al deze problemen hebben zich niet voorgedaan met de experia box die ik voorheen had. En als de signalen van de buren invloed zouden hebben op onze WIFI dan zou dit andersom ook moeten opgaan en dat is absoluut niet het geval, zie bovenstaand aandachtstreep 2.

Al met al is het probleem nu tijdelijk geattaqueerd door een occasion modem die de monteur heeft ingenomen bij een andere klant. Allen kan ik nu mijn WIFI niet meer versleutelen met de WAP code waar ik, gezien de veiligheid, naar toe wil.

Daarnaast heb ik de monteur € 75,00 betaald, zie bijgaande factuur, maar is het probleem niet verholpen. Helaas kon ik op de PDA van de monteur geen bezwaar aantekenen tegen deze betaling maar doe ik dat bij deze. U begrijpt dat ik heb betaald voor een niet verholpen probleem en verlang dan ook dat ik een nieuw modem ontvang die naar behoren werkt en restitutie van het factuurbedrag.

Ik vertrouw op een correcte afhandeling van onderhavig probleem en zie u reactie op korte termijn tegemoet.

Met vriendelijke groet,




2-5-2011,
Ik heb inmiddels vanuit KPN een nieuw modem ontvangen type ZTe en deze werkt zoals ik al jaren gewend ben gewoon goed dus. Tevens is het geld gestorneerd wat ik aan het zgn. expert team heb moeten betalen. Ik ben dus weer een tevreden klant!!


Laatst bijgewerkt door frakni op ma 02 mei 2011 21:54, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 maart 2011 16:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 aug 2010 00:34
Berichten: 107
Heb je hierover inmiddels al een reactie van KPN ontvangen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 maart 2011 20:26 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Aangezien KPNwebcare nog steeds schittert door afwezigheid, zal ik de mededeling doen dat er voor de ARV7519 vanaf vannacht begonnen wordt met de uitrol van de nieuwe software versie 113(PSTN) en 213(ISDN). Met deze nieuwe software versie wordt o.a. het bereikbaarheidsprobleem van hyves en facebook opgelost. De uitrol duurt enkele weken, dus even geduld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 apr 2011 21:04 
Offline

Geregistreerd: wo 23 maart 2011 22:14
Berichten: 2
Re: Klachtafhandeling EB ARV7519
door Moses 35i » di 29 maart 2011 15:26

Heb je hierover inmiddels al een reactie van KPN ontvangen?Nee helaas heb ik hier verder geen bericht over vanuit KPN, wel jammer dat dit niet serieus wordt opgepakt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling