Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: klantenservice KPN
BerichtGeplaatst: wo 23 maart 2011 15:56 
Offline

Geregistreerd: di 23 jun 2009 13:55
Berichten: 4
Waarom is het niet mogelijk een storing per e-mail door te geven aan de klantenservice van KPN?
Ik kan sinds vanochtend niet bellen of gebeld worden op mijn huistelefoon. Meermaals al de experiabox van het stroomnet gehaald en gereset, maar het VoIP lampje brandt nog steeds niet.
De website van KPN vertelt mij dat ik naar een 0900 nummer mag bellen,...mijn telefoon doet het NIET...
Tja nu weet ik wel dat ik een gsm heb (voor noodgevallen, want bij KPN weet men nooit :roll: ) of eventueel nog de buurvrouw lief kan aankijken...maar een formulier zal wel handig zijn... :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling