Ik woon in het buitengebied en heb geen andere keuze dan de KPN. De afstand tot een wijkcentrale is 4,3 km en de maximaal te behalen snelheid is 8,5 Mb. Daar kom ik redelijk dicht bij in de buurt. [size=85]Actief: 0 dagen, 6:22:35
DSL-type: G.992.1 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 832 / 7.616
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 3,85 / 40,48
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 11,5 / 19,5
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 24,0 / 43,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,0 / 7,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ALCB
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 11 / 110.470
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 11 / 72
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 4 / 64 Het probleem zit hem meer in kwaliteit van de verbinding. Het modem knalt er bijna nooit uit maar tijdens het gamen gaat alles over van vloeibaar soepel in dikke stroop in de winter op dat moment dat er iemand bij komt die een ping heeft die 30 punten of meer heeft. Dat is een feit. Bij een SN marge van 6,0 en lager ondervind je storingen en het geheel begint te stuiteren. Deze klacht heb ik meerdere malen bij de KPN gemeld en nu blijkt dat wanneer de verbinding stabiel is, en dat is hij volgens de specs. van KPN., dan staat het systeem dat de klantenservice hanteert geen verdere optie toe. De goedwillende binnen de klantenservice worden gestopt door de tool die ze is geboden en de niet willende helpdeskmedewerker( en die zijn er ) heeft het hierdoor wat makkelijker. Concreto ben ik op zoek naar een ingang bij de KPN die mij kan helpen en kundig is en die tussende de verzuilde afdelingen van de KPN kan pendelen waardoor ik 1. het gevoel krijg als klant om serieus genomen te worden 2. ik tot nu toe helaas klant ben van KPN omdat er in het buitengebied geen andere aanbieder is met een eigen netwerk 3. de erkenning dat die mensen die met hun vragen niet tot de grote bulk behoren een ingang hebben bij KPN 4. een reden heb om trots te zijn op mijn verbinding met de KPN omdat zij mijn klacht hebben opgelost
Via een goedwillende medewerker van de helpdesk heb ik dit adres gekregen en hoop dat dit een ingang is waardoor ik de vinger op een zere plek kan leggen. Het gevoel van machteloosheid is na een morgen bellen, via het kastje, kluitje met riet via een ander kluitje naar een onbekende kast, gestegen naar een hoogtepunt en daar ben ik niet blij mee.
Wanneer er nog vragen zijn dan hoor ik die/lees ik die wel
mvg Wilco
|