Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 20:33 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Vandaag kreeg ik de aangekondigde brief van KPN met daarin de nieuwe tarieven voor InternetPlusbellen 2011...Ik was via de pers al gewaarschuwd dat de tarieven verhoogd werden en dat blijkt dus inderdaad waar te zijn..
De tarieven voor bellen naar vaste- en mobiele nummers worden gelijkgetrokken..Daarom betaal je per 1-1-2011 voor het bellen naar vaste nummers €0,09 ct pm (was €0,04 ct. pm), bellen naar mobiel wordt €0,09 ct. pm (was €0,165 ct. pm) en bellen naar voicemail gaat per 1 januari 2011 €0,04 ct. pm kosten (was tot nu toe gratis voor iPB).
Ik heb bij mijn iPB abonnement echter ook een BelOnbeperkt Altijd optie. M.a.w. de hogere kosten voor bellen naar vaste nummers zijn dan toch al afgekocht met deze optie? Ik bel echter veel naar mobiele nummers (zit nu niet in de BelOnbeperkt Altijd optie), dus lijkt het alsof ik volgend jaar per saldo voordeliger uit ben met de belkosten? De (nieuwe) kosten voor bellen naar voicemail niet meegerekend....Klopt mijn redenering, of gaat er iets aan mank?...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2010 14:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Hele goeje vraag.
Niemand dit hierop antwoord kan geven?

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010 15:22 
Offline

Geregistreerd: di 04 mei 2010 19:25
Berichten: 3
De kosten voor onbeperkt bellen gaan volgens persberichten ook met € 2.50 p.m omhoog.
Kan je door deze tariefsverhoging je abonnement kosteloos annuleren?
gr Kees


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010 23:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
cvdput schreef:
De kosten voor onbeperkt bellen gaan volgens persberichten ook met € 2.50 p.m omhoog.
Kan je door deze tariefsverhoging je abonnement kosteloos annuleren?
gr Kees


Ok maar mag ik dan met onbeperkt bellen straks ook naar mobiele nummers bellen?

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010 22:51 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009 23:16
Berichten: 32
Louwrens schreef:
cvdput schreef:
De kosten voor onbeperkt bellen gaan volgens persberichten ook met € 2.50 p.m omhoog.
Kan je door deze tariefsverhoging je abonnement kosteloos annuleren?
gr Kees


Ok maar mag ik dan met onbeperkt bellen straks ook naar mobiele nummers bellen?


Volgens mij niet. Want in de folder die ik vandaag ontving, staat expliciet genoemd dat onbeperkt bellen geldt voor "vaste nummers". En hoewel de tarieven van mobiel en vaste nummers nu gelijk zijn, zijn vaste nummers nog steeds iets anders dan mobiele nummers.

Zo interpreteer ik 'm.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010 23:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
yes, inderdaad.
Ik heb de brief ook gekregen en inderdaad onbepert zit geen mobiel in.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 14:24 
Offline

Geregistreerd: zo 29 aug 2010 09:54
Berichten: 9
In een aparte allinea geeft KPN in de brief over de nieuwe tarieven aan dat de afzonderlijke prijzen wijzigen, maar dat er niets aan het maandelijks totaalbedrag verandert.
Dat mag KPN mij eens uitleggen hoe dat kan.
Voor mij verandert wel degelijk het totaalbedrag.

Er zal wel weer wat anders bedoeld worden dan dat er staat. KPN , graag wat zorgvuldiger in jullie formuleringen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010 21:31 
Offline

Geregistreerd: za 20 jan 2007 09:47
Berichten: 7
De belangrijkste wijziging voor mij is dat de tariven naar het buitenland sterk omhoog (x2) gaan in 2011.
Bijv. Rusland was voortan .25 nu wordt het 0.53. Zelfs van mobieltje bellen is goedkoper. Ik versta dat niet, bij UPC en veel andere providers, de kosten zijn 0.35 of lager, KPN was tot nu toe de goedkopste, dit was het kenmerk. Wat doet u, KPN? :?

De goedkoep(ste) tariven van KPN was voortan de reden dat ik IPB heb (had).
Nu verandert het, moet ik overstappen naar andere provider. Anders vond ik IPB een prima pakket.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe tarieven 2011
BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2011 00:43 
Offline

Geregistreerd: za 22 jan 2011 12:16
Berichten: 8
Gisteren kreeg ik de telefoonrekening van het IPB. Ik had een belbasis abonnement van €35,00 en onbeperkt bellen altijd voor €10,00 en daarop kreeg ik ook nog €2,50 korting samen dus €42,50 Nu zag ik dat het onbeperkt bellen altijd €12,50 was en dat de korting van €2,50 er af was, een verhoging van €5,00 dus. Toen ik op de website keek zag ik dat het onbeperkt bellen nog gewoon €10,00 was en dat het belbasis abonnement €30,00 samen dus €40,00 en geen €42,50. Toen ik KPN belde met de vraag waar die €2,50 voor was kreeg ik een uiterst vaag antwoord, dit was omdat ik een goedkoop abonnement van €42,50 had. Toen ik zei dat ik de website voor me had en dat daar toch heel duidelijk op stond dat het belbasis abonnement €30,00 en het onbeperkt bellen altijd €10,00 en dat ik die €2,50 niet thuis kon brengen, kreeg ik als antwoord dat ze het al terug had gezet naar €10,00. Nu keek ik mijn oude rekeningen even na en zag dat ik al vanaf juli €2,50 per maand te veel betaal. Hier wilde ik per mail een klacht over indienen maar die service ligt er even uit.
Ik heb nooit bericht gehad van een tariefwijziging of wat dan ook.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling