Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 15:28 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Vandaag heb ik het bericht gekregen dat de KPN mij heeft afgesoten enkel en alleen omdat ze mijn probleem niet kunnen oplossen.
Schijnbaar is dat wat het expertteam doet.
Ze zeggen gewoon dat mensen die van ISDN afkomen en dan naar internet + bellen gaan problemen krijgen die niet zijn op te lossen vandaar dat ze zonder waarschuwing gewoon de stekker eruit halen en de lijn terug bouwen naar analoog. Dit duurd ongeveer 7 weken en daarna mag je het opnieuw aanvragen. Nadit bericht heb ik maar de nieuwe 3 weken oude experiabox van de muur gerukt en van 2 hoog naar beneden gegooit, ben er nu helemaal klaar mee.

Mensen als er nog iemand een onderdeeltje nodig heeft van deze box, container word komende donderdag geleegd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 15:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Je frustratie is wellicht begrijpelijk,maar wellicht dat een onderbouwing wat meer licht op het geheel laat schijnen ?

Maar goed misschien ben je zo boos dat je daar helemaal geen zin meer aan hebt.?!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 16:53 
arend schreef:
Vandaag heb ik het bericht gekregen dat de KPN mij heeft afgesoten enkel en alleen omdat ze mijn probleem niet kunnen oplossen.


kpn is wel eerlijk ze kunnen je probleem niet verhelpen verder wil ik je er op wijzen dat de EB niet van jou is maar dat je deze in bruikleen heb.
het niet terug sturen kost jou inkoop prijs van de EB.


Laatst bijgewerkt door ikke op wo 25 apr 2007 23:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 17:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
En toch begrijp ik het niet......

Ik kom ook van ISDN en ging naar IPB. Vanaf dag één echt geen probleem mogen ervaren.
Het is al een oud verhaal maar ik ging juist over om problemen te ondervinden..... :?

Dat het 7 weken kost om je lijk terug te zetten naar analoog lijkt me erg vreemd. Graven ze dan vanaf de centrale een nieuwe kabel naar jouw huis maar wel met een enorme omweg om toch 7 weken bezig te zijn?

Dat omzetten is toch minutenwerk?

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 17:23 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
ikke schreef:
arend schreef:
Vandaag heb ik het bericht gekregen dat de KPN mij heeft afgesoten enkel en alleen omdat ze mijn probleem niet kunnen oplossen.


kpn is wel eerlijk ze kunnen je probleem niet verhelpen verder wil ik je er op wijzen dat de EB niet van jou is maar dat je deze in bruikleen heb.
het niet testuren kost jou inkoop prijs van de EB.


Als jij vind dat dit de manier is om dit op te lossen dan werk je dus precies bij het juiste bedrijf.

Jij vind het dus normaal dat men gewoon zonder aankondiging vooraf de boel mag afsluiten, enkel en alleen omdat het technisch niet is op te lossen....... Sorry maar in mijn ogen is dit asosiaal.

Denk je niet dat mensen graag vooraf willen weten als hun internet en telefonie word gstopt voor minimaal 7 weken !!!!!!!!!!!!!


Laatst bijgewerkt door arend op wo 25 apr 2007 18:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 17:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Maar wat is nou het eigenlijke probleem wat eventueel niet op te lossen is ? :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 18:04 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Maarten schreef:
Je frustratie is wellicht begrijpelijk,maar wellicht dat een onderbouwing wat meer licht op het geheel laat schijnen ?

Maar goed misschien ben je zo boos dat je daar helemaal geen zin meer aan hebt.?!


Ik zal eens proberen te beginnen bij het begin.
Sinds de zomer 2006 heb ik internet + bellen, daarvoor ISDN.
Aansluiten verloopt vlekkeloos en alles gaat super, ik was tevreden.
Todat in november de problemen begonnen met de telefoon verbinding.
Vaak niet bereikbaar, en ook zelf niet kunnen uitbellen.

Om de week belde ik met KPN en in het begin beloofde ze binnen een paar dagen terug te bellen maar helaas dat gebeurde maar niet.

Toen inmiddels maart heb ik maar eens een e-mail gestuurd met het bericht dat ik maar eens ging stoppen met betalen want volledig betalen voor iets wat maar half werkt kan ook niet de bedoeling zijn.

Vervolgens werd ik toen na een paar dagen wel gebeld door de 2de lijn en deze heeft na het vragen of ik voor de zoveelste keer wilde resetten een monteur gestuurd.
Deze kwam en heeft gekeken en gebeld met joost mag weten wie en is weer gegaan, alles moest het weer doen.
Helaas was dit niet het geval dus maar weer eens bellen, en weer kwam een monteur, deze keer met een nieuwe box. s'avonds merkte ik al dat er nu nog een probleem bij was, als ik gebeld werd ging mijn fax en telefoon tegelijk, terwijl deze allebei op een andere poort zaten en ook een appart nummer hadden.
De man die ik aan de lijn had kwam er ook niet uit en het hele dossier is doorgegeven naar het experteam, deze kunnen alles oplossen zei hij. Ik vroeg mag die afdeling dan aan de lijn, maar dat kan niet, ze zijn alleen per mail via de 2de lijn te bereiken.
Ik heb gezegt dat ik het op prijs zou stellen als ze aan mijn box gaan morrelen dat ze mij eerst even bellen, wel zo handig dat ik het weet.

Nu opeens gisteren werkte er helemaal niets meer, dus ik maar weer bellen, ja zei de vrouw ik zie dat het exper team ermee bezig is, wacht het even af tot morgen.
Vandaag weer gebeld, en toen kwam de aap uit de mouw, ik ben afgesloten omdat ze er niet uitkomen word de lijn terug gebouwd naar een analoge lijn.
En dit is niet meer terug te draaien zeiden ze.
Dus ik vraag waarom doen ze dat niet klantvriendelijker kan, en voordat ze de stekker eruit trekken dit even meldden en dan samen tot een oplossing komen. Kijk wat ook had gekund is eerst een andere analoge lijn aanleggen, deze werkend maken en dan de andere stoppen.

Daar wist de mevr ook geen andwoord op helaas.

Maar status is nu zo, internet via de buren (waarvoor dank) telefoon alleen mobiel, en volgende week krijg ik de doos van @home, is ook niet alles maar meer keuze heb ik niet op het moment.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 18:14 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Maarten schreef:
Maar wat is nou het eigenlijke probleem wat eventueel niet op te lossen is ? :roll:


Het laatste probleem was de telefoon.

Ik was niet bereikbaar op mijn hoofdnummer, terwijl dit wel werd meegezonden als ik belde.
Ik was wel bereikbaar op mijn faxnummer (als ik de fax niet aansloot) anders gingen beide toestellen.

Dit probleem lag bij de expers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 18:20 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Robèrt schreef:
En toch begrijp ik het niet......

Ik kom ook van ISDN en ging naar IPB. Vanaf dag één echt geen probleem mogen ervaren.
Het is al een oud verhaal maar ik ging juist over om problemen te ondervinden..... :?

Dat het 7 weken kost om je lijk terug te zetten naar analoog lijkt me erg vreemd. Graven ze dan vanaf de centrale een nieuwe kabel naar jouw huis maar wel met een enorme omweg om toch 7 weken bezig te zijn?

Dat omzetten is toch minutenwerk?

M.v.g,
Robèrt


Dat heb ik ook gezegt, maar schijnbaar is dit niet zo, ik heb ook gezegt gister toen de boel niet meer werkte, kijk iemand draait een knop om, of vinkt iets aan of uit of weet ik wat, en maak dat ongedaan.
Maar dat is te simpel gedacht schijnbaar...

Wel zijn ze gul met hun coulance regeling, ze hebben me nu totaal 400 euro beloofd, en dit gaan ze verrekenen met wat ik nog moet betalen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 09:34 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 21:31
Berichten: 97
Woonplaats: Apeldoorn
Grappig :?

Dus jij krijgt binnenkort een factuurtje toe gestuurt i.v.m. het vervangen van een ExperiaBox! :wink:

_________________
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 14:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
arend schreef:
Maarten schreef:
Je frustratie is wellicht begrijpelijk,maar wellicht dat een onderbouwing wat meer licht op het geheel laat schijnen ?

Maar goed misschien ben je zo boos dat je daar helemaal geen zin meer aan hebt.?!


Ik zal eens proberen te beginnen bij het begin.
Sinds de zomer 2006 heb ik internet + bellen, daarvoor ISDN.
Aansluiten verloopt vlekkeloos en alles gaat super, ik was tevreden.
Todat in november de problemen begonnen met de telefoon verbinding.
Vaak niet bereikbaar, en ook zelf niet kunnen uitbellen.



Enig idee wat hier dan gebeurt zou kunnen zijn ? Wellicht moeilijk terug te halen maar is dit firmware-gerelateerde problematiek ?

Het zomaar afsluiten van een lijn en omzetten naar analoog zonder overleg met de klant is wel uiterst merkwaardig :roll:
Heb ook niet het idee dat dit de standaard werkmethode is van het expert team ! Misschien heeft iemand last van de warmte gehad :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 20:46 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Maarten schreef:
arend schreef:
Maarten schreef:
Je frustratie is wellicht begrijpelijk,maar wellicht dat een onderbouwing wat meer licht op het geheel laat schijnen ?

Maar goed misschien ben je zo boos dat je daar helemaal geen zin meer aan hebt.?!


Ik zal eens proberen te beginnen bij het begin.
Sinds de zomer 2006 heb ik internet + bellen, daarvoor ISDN.
Aansluiten verloopt vlekkeloos en alles gaat super, ik was tevreden.
Todat in november de problemen begonnen met de telefoon verbinding.
Vaak niet bereikbaar, en ook zelf niet kunnen uitbellen.



Enig idee wat hier dan gebeurt zou kunnen zijn ? Wellicht moeilijk terug te halen maar is dit firmware-gerelateerde problematiek ?

Het zomaar afsluiten van een lijn en omzetten naar analoog zonder overleg met de klant is wel uiterst merkwaardig :roll:
Heb ook niet het idee dat dit de standaard werkmethode is van het expert team ! Misschien heeft iemand last van de warmte gehad :wink:


Ik heb ook diverse malen aangegeven aan de telefoon dat het volgens mij ook een firmaware probleem was, maar ja...zij zijn de expers, en denken dat een reset alles oplost, dat is ook helaas bijna elke keer waar ik mee moest beginnen. En wat betreft het zomaar afsluiten, ik ben benieuwd of meer mensen zich melden op de site want de medewerker die ik het laatst aan de telefoon had van de afdeling die gaat over de aansluitingen en opzeggingen melde mij dat er momenteel veel mensen afgesloten worden die daar niet om hebben gevraagd, en dat ze niet weten waar het door komt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 22:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Maw het zou kunnen zijn dat het afsluiten niet de bedoeling is geweest (kan me er ook niks bij voorstellen),achter de oorzaak komen lijkt me dan ook wel wenselijk,zeker als het vaker schijnt te gebeuren :roll:

Persoonlijk lijkt het me ook zinnig om schriftelijk een nadere uitleg te vragen waarom het "opeens" niet mer werkende te krijgen is,maar dat is aan jou.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 22:18 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Maarten schreef:
Maw het zou kunnen zijn dat het afsluiten niet de bedoeling is geweest (kan me er ook niks bij voorstellen),achter de oorzaak komen lijkt me dan ook wel wenselijk,zeker als het vaker schijnt te gebeuren :roll:

Persoonlijk lijkt het me ook zinnig om schriftelijk een nadere uitleg te vragen waarom het "opeens" niet mer werkende te krijgen is,maar dat is aan jou.


Ik heb ook een email gestuurd, en wacht op andwoord, maar wat de dame ook zei aan de telefoon, is dat het nu niet meer mogelijk is om over te stappen vanaf isdn naar internet + bellen doordat dit teveel problemen gaf. Maar wel jammer dat dit zo is gelopen, zeer slecht voor mijn bloeddruk, en was in mijn ogen niet nodig geweest..... Maar ja het is een log traag apparaat, en als iets in gang is gezet is het niet meer te stoppen schijnbaar.... Ben ook benieuwd naar de verdere reacties van de kpn kant, ze moeten nog een bedrag van 400 euro minius wat ze nog van mij tegoed hebben overmaken, en verder zouden ze nog contact opnemen over hoe nu verder. Als @home volgende week goed gaat hoef ik dus niets meer van kpn, maar als dit ook op problemen uitloopt (hebben ze ook plentie) dan maar een analoge lijn en orange.
Ik hou jullie op de hoogte..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 22:23 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
arend schreef:
Ik heb ook een email gestuurd, en wacht op andwoord, maar wat de dame ook zei aan de telefoon, is dat het nu niet meer mogelijk is om over te stappen vanaf isdn naar internet + bellen doordat dit teveel problemen gaf. Maar wel jammer dat dit zo is gelopen, zeer slecht voor mijn bloeddruk, en was in mijn ogen niet nodig geweest..... Maar ja het is een log traag apparaat, en als iets in gang is gezet is het niet meer te stoppen schijnbaar.... .


Afsluitend,ook @Home heeft zo zijn problemen en Orange had ook geen goede start met de Livebox :?
Is het helemaal niet meer mogelijk om van isdn over te stappen naar IPB ? Kan het me niet voorstellen.
Verder is veel te corrigeren,alleen je bent afhankelijk van de man of vrouw aan de andere kant ! Heb je een "terrier" dan maak je een goede kans,heb je iemand die het standaard traject afloopt dan moet wellicht geluk aan je zijde staan.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling