Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: box van @home
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 20:19 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Zo de box van @home is binnen, en tot nu toe gaat alles goed. Aansluiten en gewoon werken top


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: box van @home
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 22:13 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 21:31
Berichten: 97
Woonplaats: Apeldoorn
arend schreef:
Zo de box van @home is binnen, en tot nu toe gaat alles goed. Aansluiten en gewoon werken top


Pas maar op, voordat je het weet klaptie tegen de muur op o.i.d. :shock:

_________________
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 22:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
En hopen dat het blijft werken..... 8)

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 23:59 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Robèrt schreef:
En hopen dat het blijft werken..... 8)

M.v.g,
Robèrt


Laten we het hopen, is alleen jammer dat er geen router in zit, moet ik dus nog even aanschaffen maar de snelheid is top, ik zit kwa up en down boven wat ik moet hebben dus het begin is voorzichtig goed.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 08:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
arend schreef:
Laten we het hopen, is alleen jammer dat er geen router in zit, moet ik dus nog even aanschaffen maar de snelheid is top, ik zit kwa up en down boven wat ik moet hebben dus het begin is voorzichtig goed.....


Gebruik je alleen internet of ook telefonie :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2007 20:37 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
Maarten schreef:
arend schreef:
Laten we het hopen, is alleen jammer dat er geen router in zit, moet ik dus nog even aanschaffen maar de snelheid is top, ik zit kwa up en down boven wat ik moet hebben dus het begin is voorzichtig goed.....


Gebruik je alleen internet of ook telefonie :?:


Ik heb ook de telefonie aangevraagd, dit duurt alleen ff een week of 3.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 08:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
arend schreef:
Ik heb ook de telefonie aangevraagd, dit duurt alleen ff een week of 3.


Ok,eens kijken of dat dan wezenlijk beter is :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: box van @home
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 18:43 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
arend schreef:
Zo de box van @home is binnen, en tot nu toe gaat alles goed. Aansluiten en gewoon werken top


Een KPN monteur heeft igisteren mijn telefoonlijn op analoog gezet. Ik heb maandag gebeld voor een modem van @Home. Hoe lang duurt het het voor dat je die hebt ?

Ik heb nu illegaal internet via de Gigaset USB adapter 108 op een onbeveiligde verbinding hier in de buurt, wel ontzettend traag :oops:

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: box van @home
BerichtGeplaatst: za 12 mei 2007 21:08 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
mennomulder schreef:
arend schreef:
Zo de box van @home is binnen, en tot nu toe gaat alles goed. Aansluiten en gewoon werken top


Een KPN monteur heeft igisteren mijn telefoonlijn op analoog gezet. Ik heb maandag gebeld voor een modem van @Home. Hoe lang duurt het het voor dat je die hebt ?

Ik heb nu illegaal internet via de Gigaset USB adapter 108 op een onbeveiligde verbinding hier in de buurt, wel ontzettend traag :oops:


Bij mij zat er tussen de telefonische aanvraag bij @home en de levering van de doos, 4 werkdagen. En na aansluiten werkte het meteen.

Snelheid goed stabiel, over de internet verbinding ben ik tot nu toe zeer tevreden, alleen is het jammer dat ze er niet ff bij vertellen door de telefoon dat je een router nodig hebt als je meerdere pc's gebruikt, dit zat bij kpn dus in de box.... dus daar moet je wel ff aan denken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2007 10:03 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Bedankt,
Ik heb inmiddels wel de welkomsbrief van @Home ontvangen en ik heb via een mailtje aan @Home support zelfs mijn oude E mailadres terug ofschoon dat bij de dame van @Home telefonische verkoop niet zou kunnen omdat dat adres in gebruik zou zijn, na testen niet dus ! Bij mij is pas op 8 mei de lijn via een KPN monteur teruggezet naar analoog. Binnen KPN duurt het dan nog een tijdje voordat alles administratief is afgewerkt, zo kan ik nog niet bij hun selfservicelijn terecht omdat het systeem daar nog denkt dat ik via Surfen en Bellen telefoneer.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 mei 2007 14:46 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
mennomulder schreef:
Bedankt,
Ik heb inmiddels wel de welkomsbrief van @Home ontvangen en ik heb via een mailtje aan @Home support zelfs mijn oude E mailadres terug ofschoon dat bij de dame van @Home telefonische verkoop niet zou kunnen omdat dat adres in gebruik zou zijn, na testen niet dus ! Bij mij is pas op 8 mei de lijn via een KPN monteur teruggezet naar analoog. Binnen KPN duurt het dan nog een tijdje voordat alles administratief is afgewerkt, zo kan ik nog niet bij hun selfservicelijn terecht omdat het systeem daar nog denkt dat ik via Surfen en Bellen telefoneer.


Op 15 mei heb ik het Internet + telefonie-pakket ontvangen, ik moest de bedrading in mijn LAN stopcontact nog wel andersom monteren en heb toen eerst met de bijgeleverde UTP kabel (20 m !) e.e.a. uitgeprobeerd.
Snelheid volgens Speedtest:
Abonnement: @Home Regelmatig 4000
Download : 1005.9 KByte/sec (=8047 kbps)
Upload : 135.2 KByte/sec (=1082 kbps)
Het lijkt er dus op dat ze me op de snelheid van Intensief 8000 hebben gezet. :)
Ik heb ook de bijgeleverde test-telefoon uitgeprobeerd: de kiestoon was aanwezig en ik kon er zelfs mee bellen. Ook werd er ik nog opgebeld want er zit nog een telnr met netnummer 045 in. Op 7 juni wordt ik van KPN overgezet naar @Home telefonie.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 mei 2007 21:05 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
mennomulder schreef:
mennomulder schreef:
Bedankt,
Ik heb inmiddels wel de welkomsbrief van @Home ontvangen en ik heb via een mailtje aan @Home support zelfs mijn oude E mailadres terug ofschoon dat bij de dame van @Home telefonische verkoop niet zou kunnen omdat dat adres in gebruik zou zijn, na testen niet dus ! Bij mij is pas op 8 mei de lijn via een KPN monteur teruggezet naar analoog. Binnen KPN duurt het dan nog een tijdje voordat alles administratief is afgewerkt, zo kan ik nog niet bij hun selfservicelijn terecht omdat het systeem daar nog denkt dat ik via Surfen en Bellen telefoneer.


Op 15 mei heb ik het Internet + telefonie-pakket ontvangen, ik moest de bedrading in mijn LAN stopcontact nog wel andersom monteren en heb toen eerst met de bijgeleverde UTP kabel (20 m !) e.e.a. uitgeprobeerd.
Snelheid volgens Speedtest:
Abonnement: @Home Regelmatig 4000
Download : 1005.9 KByte/sec (=8047 kbps)
Upload : 135.2 KByte/sec (=1082 kbps)
Het lijkt er dus op dat ze me op de snelheid van Intensief 8000 hebben gezet. :)
Ik heb ook de bijgeleverde test-telefoon uitgeprobeerd: de kiestoon was aanwezig en ik kon er zelfs mee bellen. Ook werd er ik nog opgebeld want er zit nog een telnr met netnummer 045 in. Op 7 juni wordt ik van KPN overgezet naar @Home telefonie.


Bofkont, misschien dat ze dat voor 2 maanden hebben gedaan, eerste 2 maanden zijn gratis.... Maar ik moet nog 2 weken wachten op mijn telefonie, ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of het misschien iets eerder kon maar helaas


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2007 01:02 
Offline

Geregistreerd: di 13 feb 2007 16:06
Berichten: 18
precies op de afgesproken dag (kon niet eerder jammergenoeg) ook telefonie binnen van @home. Werkt nu 4 dagen, en tot nu toe alles zinder problemen.
Van de KPN heb ik nog een boel geld tegoed, maar ze hebben belooft dat het komt dus afwachten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2007 09:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Goed dat je "ons" op de hoogte wilt houden!
Ben benieuwd hoe het gaat met KPN en geld terug geven....

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2007 10:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
arend schreef:
ook telefonie binnen van @home. Werkt nu 4 dagen, en tot nu toe alles zinder problemen.


En dan gaan opeens vanwege de fusie de gesprekskosten omhoog :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling