Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 12:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2007 11:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
blij te hore dat het bij @home wel goed gaat. toch wil ik graag en kant tekening maken. het doet er op lijken of bij @home alles zo goed verloopt. dat u (nog) goede kwaliteit ondervindt bij @home zegt NIETS over de toekomst.

ik durf dan ook glashard te stellen dat de problemen bij @home veel groter zijn dan bij kpn, dit komt in de laatste plaats omdat kpn geen nieuwe (of nauwelijks) klanten aanneemt en @home zich suf adverteerd met aanbiedingen waar ik soms en dikke ? bij zet.

daarbij komt ( en dit is niet lullig bedoeld!) dat dit het ipb forum is en het niet de bedoeling is om @home te gaan verheerlijken. dus wat mij betrefd mag hier en slotje op. wel wil ik nogmaals opmerken dat ik blij ben dat u nu en goed werkende verbinding heeft :wink:


groet marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2007 11:14 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Over stunten gesproken:
http://producten.hetnet.nl/surfen.htm

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2007 11:23 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
dat is alleen adsl...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2007 08:14 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Aan Marcel234.
Goed, dat je IPB trouw blijft en promoot! Ik heb in de beginperiode na de I+B aansluiting ook wel de nodige problemen gehad, maar ik heb nooit overwogen KPN de rug toe te keren. KPN komt er wel. Overal waar gewerkt wordt worden wel fouten gemaakt en er zijn (soms teveel) missers. De andere aanbieders kunnen er ook wat van, alleen dat komt wat minder in de picture. Een kennis heeft al weken lang grote problemen met UPC. Een ander klaagt steen en been over de helpdesk van @Home.
Alle nieuwe ontwikkelingen gaan met horten en stoten gepaard.
ipb is the best..!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2007 11:14 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
En zo heeft iedereen wel positieve en negatieve ervaringen bij zijn of haar provider.Een nieuw produkt brengt altijd een leercurve met zich mee,het is alleen wel storend als je aan de andere kant van de streep zit en frequent met de problemen wordt geconfronteerd.

Maar goed laten we dit topic idd maar sluiten !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling