Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 18 jun 2025 21:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: SLIM BELLEN
BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2007 00:06 
Offline

Geregistreerd: di 30 jan 2007 23:15
Berichten: 1
:evil: Slim bellen, sinds 29/1/07 geen bellen meer mogelijk.
Na 2 keer de helpdesk geprobeerd te hebben kom ik niet verder.
Doorverbinden naar de technische dienst was niet mogelijk,volgende week is het niet zo druk probeerde de medewerker.
De telefoon staat bij mensen op leeftijd, hebben nu voor nood een gsm van mij te leen.
De experiabox is de zwarte variant alle lichten die moeten branden doen dat ook.
Alle resets geprobeerd.
Alle tips zijn welkom.

Ik ben een nieuwe op dit forum dus sorry als ik op het verkeerde forum zou posten.

Jos..

_________________
PUTINTGOS


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2007 01:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
sinds wanneer wordt gebruik gemaakt van slim bellen. is de activeringscall uitgevoerd naar 1365.
heeft de telefoon wel een kiestoon?
als je de telefoon aansluit op de splitter ipv van de experiabox kan er dan wel gebeld worden.
wellicht niet van toepassing, maar toch de vraag: is internet wel toegankelijk?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2007 01:25 
Offline

Geregistreerd: do 25 jan 2007 07:45
Berichten: 32
Woonplaats: Friesland
Waneer je de telefoon op de splitter zet, ben je niet aan het slim bellen maar over het oude net (zonde geld dus)

De telefoon moet op de TEL 1 van het modem, dan belje uit via internet.

De splitter zit ervoor zodat je inkomende geprekken nog kan aannemen via oude netwerk voordat er gepoorteerd is

Na 10mdqgen van de VRS Call (1365) gaatb dat in

Dan moet de draad op de lijn van splitter in de ADSL poort

Op dat moment gaat alle telrfonie over de box (in en uitgaand)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2007 01:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Robdbx schreef:
Waneer je de telefoon op de splitter zet, ben je niet aan het slim bellen maar over het oude net (zonde geld dus)

De telefoon moet op de TEL 1 van het modem, dan belje uit via internet.

De splitter zit ervoor zodat je inkomende geprekken nog kan aannemen via oude netwerk voordat er gepoorteerd is

Na 10mdqgen van de VRS Call (1365) gaatb dat in

Dan moet de draad op de lijn van splitter in de ADSL poort

Op dat moment gaat alle telrfonie over de box (in en uitgaand)

dat begrijp ik helemaal. probeer alleen te achterhalen hoe de situatie is.
ga er vanuit dat de constructie gewerkt heeft, maar nu (door welke oorzaak dan ook) niet meer functioneert.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling