Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 25 jun 2025 08:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:13 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Ik heb bij vrienden internetplusbellen aangesloten en internetten werkt en bellen werkt ook. Alles ook geactiveerd via 1369.
Nu zou je in moeten loggen op http://www.kpn.com en dan zou je een extra tabblad moeten krijgen via My KPN.
Deze komt er dus niet. Wat is hier aan te doen?
Bij mijn zwager konden we wel de instellingen allemaal aanpassen via kpn.com maar nu dus niet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Je hebt je al wel aangemeld ?
Als je op de site van KPN kijkt staat dat onder inloggen bij mijn kpn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:42 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Jazeker aangemeld. Daarna ingelogd maar er staat geen internetplusbellen in het rijtje.
Er staat:
Vaste telefoon
ADSL
Mobiel

Bovenaan zou moeten staan: Internetplusbellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:44 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ik neem aan dat ze achter lopen met de verwerking van de accountgegevens tenzij je al een aantal dagen geleden de 1369 call hebt gedaan.
Anders zou ik er morgen even een belletje aan wagen ?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:48 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Ik heb alles vrijdag aangesloten en getest.
Ik zal het zeggen dat ze maar even moeten bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 11:01 
pootpotter schreef:
Ik heb bij vrienden internetplusbellen aangesloten en internetten werkt en bellen werkt ook. Alles ook geactiveerd via 1369.
Nu zou je in moeten loggen op http://www.kpn.com en dan zou je een extra tabblad moeten krijgen via My KPN.
Deze komt er dus niet. Wat is hier aan te doen?
Bij mijn zwager konden we wel de instellingen allemaal aanpassen via kpn.com maar nu dus niet.


Heb je kpn, planet of hetnet als provider????
Ik weet bijna zeker dat je het niet goed geactiveerd hebt!!!!
Heb je wel he activatieocde ingevoerd???
En heb je de vrs call gemaakt.??


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 11:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
pootpotter schreef:
Alles ook geactiveerd via 1369.


Lijkt er wel op ?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 12:06 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Volgens mij is hij een stap vergeten en rechtstreeks naar "Mijn KPN" gegaan.

Eerst een zoek opdracht ingeven n.l. "activeren internetplusbellen", dan kom je op deze pagina uit om de activering te starten met de activatie code uit de brief. Pas als je dit goed hebt afgerond krijg je de internetplusbellen link bij "Mijn KPN".


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 13:40 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Marcel.

Je hebt gelijk denk ik. Ik zal het straks proberen.

:oops: :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 14:05 
Offline

Geregistreerd: di 07 nov 2006 00:00
Berichten: 31
Ik heb deze activatie code niet in hoeven te voeren, die in de brief stond.
Maar ik had al wel enkele jaren een mijn kpn account voor de vaste telefoon.

Na het activeren van de EB met 1369, stond er binnen 15 minuten ook de internetplusbellen link bij mijn kpn.
Ook kon ik daar meteen alles instellen en gebruiken. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 15:34 
peterU schreef:
Ik heb deze activatie code niet in hoeven te voeren, die in de brief stond.
Maar ik had al wel enkele jaren een mijn kpn account voor de vaste telefoon.


En daar gaat het mis.... Er staat heel erg duidelijk in de handleiding dat je je oude account niet mag gebruiken. Je moet een nieuw account aanmaken.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 17:23 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Marcel had het bij het juiste eind.
Alles is nu gelukt alleen krijg ik weer de telefonische vraag wat haar gebruikersnaam is en wachtwoord voor e-mail.

Ze hebben 4 adressen gemaakt in kpn.com en nu wil ze die in Outlook Express doen.
Pfff. ik word er moe van.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 17:26 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
pootpotter schreef:
Ze hebben 4 adressen gemaakt in kpn.com en nu wil ze die in Outlook Express doen.
Pfff. ik word er moe van.

ze: je bedoelt die vrienden? :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 17:44 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 17:04
Berichten: 9
Is de gebruikersnaam het gedeelte voor de hoofdmailadres (voor het @)?
Wachtwoord had ze al zei ze.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 17:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Gebruikersnaam = naam@kpnplanet.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling