Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 25 jun 2025 13:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 00:55 
Offline

Geregistreerd: za 21 okt 2006 16:03
Berichten: 17
Woonplaats: Ter Aar
Hallo,

We schrijven nu 27-12-2006.
Mijn probleem zoals in eerdere topic omschreven word alleen maar erger.
Na het instaleren van de 2e EPB bleek dat telefoon gesprekken nog steeds worden verbroken. Ik kan nog steeds geen 06 nr's bellen en ook niet meer gebeld worden.
Als toppunt van het KPN kunnen, blijkt dat ik UIT bel via het telefoonnummer van een buurman in mijn straat.
Ik belde namelijk thuis vandaan naar de helpdesk van de KPN, tenminste dat probeerde ik. De computer gaf steeds tehoren dat mijn 10 cijferig nummer niet uit tien cijfers bestond. Of ik mijn eigen nummer niet eens kan intoetsen!
De telefoon werd opgenomen door de storingsdienst van het vaste net.
Deze allervriendelijkste meneer vroeg mij: nadat ik mijn klacht voor de 30e maal had uitgelegd, waarom ik via de telefoon van een van mijn buren belde? Ik zat notabene aan mijn eigen eetkamertafel!

Kortom kan het nog gekker?? Waarschijnlijk wel, ik houdt u op de hoogte.
Uitzicht op een snelle oplossing van mijn klacht die dateerd van mei 2006 heb ik niet echt meer.

Maar tegen beterweten in blijk ik het toch proberen.

Groeten Hans


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 00:59 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Hallo Hans,

Had je misschien niet hier verder kunnen gaan :?:

viewtopic.php?t=1376

Lijkt idd een op te lossen probleem waar men nog niet de juist oplossing voor heeft gevonden ?!
Hoe frustrerend het ook zijn moge,toch maar weer opnieuw aan de bel trekken en niet de moed opgeven. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 12:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Hans,

Dit is een probleem die 2e lijns binnen een kwartier kan oplossen. De SIP server gegevens staan verkeerd en deze kunnen door 2e lijns gewijzigd worden. Helaas ben je afhankelijk wie je aan de telefoon krijgt bij de 1e lijns helpdesk en of je ze willen doorverbinden naar een 2e lijns die het probleem kan en wil oplossen voor je.

Laat je niet afschepen met de woorden: we maken een ticket aan en na 3 dagen wordt u teruggebeld. Of je wordt niet teruggebeld, of je wordt wel teruggebeld door een 1e lijns die er niets mee kan en zet de ticket nogmaals door.

Succes.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling